Søgning på: OSO - Obligatorisk selvvalgt opgaven. Resultater: 19781 til 19800 af 142867
-
Litteraturliste - HJÆLP
ForumindlægHvor mange bøger og internetkilder har I på jeres litteraturliste? -
Hjælp til abstract.
ForumindlægHej er der en der har lyst til at se om jeg skal rette noget yderligere ved mit abstract? -
Hjælp Klumme
ForumindlægHvordan skriver man en klumme? -
hjælp til synopsis
ForumindlægOmråde: Velfærdsstaten Titel: Kvinders ligestilling 1. Problemstilling: Gennem de sidste mange år har mænd og kvinder haft lige rettigheder, men har ligestillingen også indfundet sig? Taksonomisk disposition: 1) Redegørelse for ligestillingens historiske perspektiver, hvordan var det tidligere i... -
--->FSA<---
ForumindlægHEJ ALLE SAMMEN! Er der nogen der ved hvor jeg kan få alle svarer i FSA Matematik eller noget andet? Skal hurtigt bruge det, fordi jeg prøver at rette en FSA ark... :S Håber nogen der ved det.. ..::TAK::.. -
Nogle gode råd?
ForumindlægHej mennesker :) - Jeg skal op til matematik eksame her på tirsdag? Hvad skal jeg huske at gode råd? Jeg er meget nervøs, specielt for problemregning? -
Emnehjælp
ForumindlægHej Jeg er virkelig i knibe, for jeg kan slet ikke finde ud af hvilket emne og hvilke fag jeg skal bruge til årets eksamen. Overemnet er Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914 Jeg har biologi A, fransk A, idræt B, religion C og musik B Ville gerne skrive i en kombinatio... -
SO-prøvemappe
ForumindlægHello! jeg ville lige høre om der er en venlig sjæl der måske havde en prøvemappe i so htx, jeg kan kigge på da jeg mangler lidt at læne mig op efter i forhold til hvrdan man gør. på forhånd tak. -
Matematik/historie/religion, nogle der kan hjaelpe?
ForumindlægHey alle Jeg vil gerne skrive i enten matematik/historie, matematik/religion eller religion/historie. Kan bare ikke rigtig se om der er nogle emner hvor det kan lade sig göre? ville virkelig vaere fedt hvis der var nogen der gad at hjaelpe med nogle "mulige" emner. Skal senest vaelge fa... -
haster!!!! omdannelse af nitrogenoxid til nitrogendioxid
Forumindlægvi betragter omdannelsen af nitrogenoxid til nitrogendioxid: 2NO + O2 => 2NO2 ?Em= -111,6 KJ/mol den anførte værdi for ?Em gælder ved 25?. Beregn ?Hm. har prøvet at regne ud, men kan ærligtalt ikke finde ud af at regne det ud, så nogen der kan evt. hjælpe? Tak -
dyrecelle
ForumindlægJeg skal beskrive cellemembranens opbygning og transportprocesser over membran, og ville spørge om nogle havde nogle noter omkring dyreceller? -
HF C Svar?
ForumindlægNogle der har svarene på HF C fra idag ? -
Skriv et essay
ForumindlægHej Har brug hjælp for til at skrive en indledning til mit essay. Essayet skal handle om en vigtig begivendhed i mit liv. Nogen der har nogle fif til en god indledning. -
case story?
Forumindlægheej Hvad vil det sige at skrive en engelsk case story om fx. 11 sept. `? -
designerbørn
ForumindlægHej. Jeg skal op i AT på mandag, og mit emne er designerbørn. Jeg mangler generelt noget mere samfundsfag, når jeg skal op mandag, er det nemlig en samflærer der er censor. Jeg har indtil videre noget omkring etik, noget fra etisk råd, fremtidige problemer og meget lidt andet. Men er der nogle ... -
Kredsløb
ForumindlægHej, Jeg skal op til Fysik (A) mundtlig om en uges tid, men der er altså noget jeg har problemer med. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at stille et kredsløb op - og det væreste er, at jeg ikke engang kan finde ud af at tegne det, hvis jeg bliver bedt om det. Jeg har læst i min bog, men bogen ... -
Fagsider - Spansk
ForumindlægJeg synes, der mangler noget om faget 'Spansk' på 'Fagsider' her på studieportalen. Eller er det bare mig, som har overset det? Mvh Sus -
Hjælp til emne!!!!!
ForumindlægHej Alle ! Jeg har valgt fagene, Samfundsfag A og Dansk A! Jeg havde i starten tænkt mig at skrive noget om Freuds teorier og vil analysere noveller som er Freud relateret. I samfundsfags delen ville jeg komme ind på noget med socialiseringsprocessen! . Men jeg er bare så usikker på hvordan jeg k... -
EU problemstilling
ForumindlægJeg har en problemstilling der lyder: " Diskuter om EU's betydning i forhold til dens udgangspunkt i Kul- og Stålunionen". Jeg aner ikke rigtig, hvad jeg skal gøre med det. Har desperat brug for hjælp!!! Tak -
Vektor regning
ForumindlægHej kan i hjælpe?
