Søgning på: bioteknologi eksamen 2013. Resultater: 19801 til 19820 af 35495
  • HJÆLP! BILFRIE SØNDAGE (OLIEKRISEN)

    Forumindlæg
    Hjælp! Jeg har om de bilfrie søndage i 1970'eren til min muntlig eksamen i historie! Jeg er så langt bagud og det skal afleveres på torsdag! Er der nogen der har en disposition eller noget omkring det? På forhånd tak.
  • radioastronomi

    Forumindlæg
    hejsa jeg har lidt svært ved at forstå 4cfra denne side...http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/2002-7-2.pdf 1000 tak på forhånd!
  • SU i slutningen af juni?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er 3.g'er og afslutter gymnasiet d. 22. juni (min sidste eksamen).... vil jeg få SU for juni måned? Altså d. 29/06-2015?
  • Outline: Kilder (fsa engelsk mundtlig)

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil bare høre om læreren og cencoren læser de kilder, der står på ens engelske dispostion/outline. Altså om de låner bogen eller går ind på hjemmesiden inden selve eksammen?* Tak på forhånd!
  • Mekanik eksamensspørgsmål (GMT)

    Forumindlæg
    Opgave: http://prntscr.com/7b73dm Jeg skal op til eksamen i grundlæggende mekanik og termodynamik her på tirsdag, og jeg mangler nu denne (og et par andre opgaver) ud af de 10 års seneste eksamenssæt og kan ikke finde ud af denne.
  • Mekanik eksamensspørgsmål (GMT)

    Forumindlæg
    Opgave: http://prntscr.com/7b73ir Jeg skal op til eksamen i grundlæggende mekanik og termodynamik her på tirsdag, og jeg mangler nu denne (og et par andre opgaver) ud af de 10 års seneste eksamenssæt og kan ikke finde ud af denne.
  • Mekanik eksamensspørgsmål (GMT)

    Forumindlæg
    Opgave: http://prntscr.com/7b73mp Jeg skal op til eksamen i grundlæggende mekanik og termodynamik her på tirsdag, og jeg mangler nu denne (og et par andre opgaver) ud af de 10 års seneste eksamenssæt og kan ikke finde ud af denne.
  • Mekanik eksamensspørgsmål (GMT)

    Forumindlæg
    http://prntscr.com/7b71mc Jeg skal op til eksamen i grundlæggende mekanik og termodynamik her på tirsdag, og jeg mangler nu denne (og et par andre opgaver) ud af de 10 års seneste eksamenssæt og kan ikke finde ud af denne..
  • Mekanik eksamensspørgsmål (GMT)

    Forumindlæg
    http://prntscr.com/7b71r0 Jeg skal op til eksamen i grundlæggende mekanik og termodynamik her på tirsdag, og jeg mangler nu denne (og et par andre opgaver) ud af de 10 års seneste eksamenssæt og kan ikke finde ud af denne..
  • Mekanik eksamensspørgsmål (GMT)

    Forumindlæg
    http://prntscr.com/7b7332 Jeg skal op til eksamen i grundlæggende mekanik og termodynamik her på tirsdag, og jeg mangler nu denne (og et par andre opgaver) ud af de 10 års seneste eksamenssæt og kan ikke finde ud af denne.
  • Den blomstrende have - kompostion

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg skal til eksamen i dansk i morgen, men er kommet lidt i tvivl om kompositionen i den blomstrende have. Jeg har set nogen bruge berettemodellen, men også nogen der har brugt 3-fase modellen. Hvad ville i mene passer bedst? Tak på forhånd
  • Sokrates, forsvarstalen og det direkte demokrati

    Forumindlæg
    Hej alle! I forbindelse med min old-eksamen i morgen har jeg et spørgsmål vedrørende Sokrates og sin forsvarstale.. Hvordan kommer Sokrates foragt overfor (det direkte) demokrati til udtryk i forsvarstalen? På forhånd mange tak! :-))
  • Fejlsætning! Kan du finde fejlen?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg var til engelsk eksamen og der var en sætning, der var møg irriterende.. Den lyder som følgende: Doctors look forward to find a cure for Ebola. Kan I finde fejlen? :-) og forklaringen selvfølgelig.
  • Rap & Lyrik - Mundtlig dansk

    Forumindlæg
    Hej jeg står og skal til mundtlig dansk eksamen, jeg har trukket Rap & Lyrik. Er der nogle der kan hjælpe mig med, hvad Det lyriske jeg og det Lyriske du er for noget? På forhånd tak -Benjamin
  • Matematik B niveau - 28 maj 2015

    Forumindlæg
    Hej derude! Er der nogen af jer, som også var til skriftlig eksamen i matematik B 28. maj 2015, som vil sammenligne deres resultater? - Kan simpelthen ikke vente til at få svar.... Mvh.
  • AT - VIGTIG . HAR BRUG FOR HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej derude! Jeg har i mit AT eksamen valgt at skrive i Dansk - Samfundsfag , men(!) jeg har ingen ide om HVAD jeg vil skrive om .. har i nogen foreslag??
  • maple

    Forumindlæg
    Er der nogen herinde, der ville give mig en kort forklaring om maple (altså de vigtigste funktioner den kan) skal nemlig op til eksamen og er virkelig nervøs for at bruge maple ... En video kunne også være rart :)
  • Hjælp til metafor

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder her, og jeg skal til eksamen i morgen i dansk. Jeg har fået bud på at finde et/flere metafor i mit digt, håber i vil hjælpe. Digtet finder i som vedlagt fil. :-)
  • Engelsk - samf

    Forumindlæg
    Jeg har valgt engelsk og samf til AT-eksamen Mit emne er individ en en globaliseret verden - men mangler forslag til litteratur i engelsk ? Nogen forslag ? PÅ forhånd tak
  • Hvordan siger man "Jeg skal op i" på tysk??

    Forumindlæg
    Jeg er ved at skrive en tysk stil, og skal forklare om min eksamen, men jeg ved ikke hvordan man siger "Jeg skal op i (og så faget) Nogle der vil hjælpe?? Tak!