Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 19821 til 19840 af 106471
-
BA på 1 år..
ForumindlægHej Jeg er færdig som markedsføringsøkonom her til sommer 2011 - jeg har jo desværre fundet ud af at virksomhederne vil have noget mere end blot denne uddannelse og vil derfor gerne tage en bachelor i erhvervsøkonomi. I forhold til at jeg har markedsføringsøkonom-uddannelsen i forvejen kan denne ... -
Hvad kan man gøre for at menneskerettighederne ikke bliver overtrådt?
ForumindlægJeg er i gang med en vigtige opgave, men jeg er virkelig gået en stå. Jeg ville spørge om der er nogen som kunne hjælpe mig med at besvare dette spørgsmål! :o -
Ligning!!!
ForumindlægAltså jeg forstår ik den her opgave. Der står i cirkler: 799 kr, x3 1199 kr og 999 kr. Jeg forstår ikke rigtigt hvad det der x3 1199 kr betyder. Så står der: Familien Syvertsen tager på tur til centret. Sten er på udkig efter et par rulleskøjter. Han har 650 kr med. I de første to opgaver ved jeg... -
Procentregning
ForumindlægEr der en grund til, at man har sagt at procenter er hundrede dele ? Hvis vi f.eks har 6/200 kan dette jo oversættes til 3/100 og er derfor 3 %. Alt kan jo oversættes til hundrededele, men hvorfor lige præcist hundrededele der er blevet valgt? -
andengradslignign
Forumindlæger der en der kan forklare mig hvad en andengradsligning er ? -
kaliumdichromat
ForumindlægPropan-2-ol, propanon, propanal Hvilke af følgende stoffer vil reagere med kaliumdichromat i sur opløsning? -
HJÆLP - lyrisk jeg??
Forumindlæg1 , hvad er forskellen på krydsrim & parrim? 2 , hvad er digtes "lyriske jeg"? 3. hvad er et brud i digtet & hvordan finder man det? 4. hvad betyder begreberne formater, formaliteter & koder. & i hvilken forbindelse bruger vi dem? -
Mundtlig dansk eksame - det står i avisen
ForumindlægHej venner, Jeg har lige trykket her i mandags til dansk mundtlig eksamen. Jeg trak det står i avisen, jeg har næsten aldrig hørt om det før. Vi har kun gennemgået det i sårn 5-10 minutter engang for noget tid siden. Nogle der ved hvad jeg specifik skal gøre. Skal jeg finde en atikel fra e... -
Hubbletiden og universets alder
ForumindlægHej Jeg skal snart op til fysik eksamen. Der skal jeg kunne forklare, hvordan man kan beregne at der er gået ca. 14 milliarder år siden big bang, hvis universet har udvidet sig med en konstant fart. Jeg er dog meget i tvivl om hvordan man gør. Er der nogen herinde, som kan hjælp? Tak på forhå... -
Chlor til en ion?
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål Jeg skal lave fysik rapport om atomer og skal svare på dette spørgsmål, og har lidt problemer med at svare på det: Hvordan bliver Chlor til en ion? -
Mundtlig dansk eksamen
ForumindlægHej, hvad går samtalen efter de første 10 minutter ud på? (Dansk mundtligt) Har I nogle gode råd til at overleve mundtlig dansk eksamen (uden nervøsitet pga øjenkontakt) samt generthed? -
Matematik g
ForumindlægHej vil have hjælp til 6,8 -
Optagelseskvotienter
ForumindlægOptagelseskvotienter Jeg ville høre om der er nogle der har en nogenlunde ide / forestilling om hvor højt snittet bliver på de populære økonomi uddannelser international business osv. -
Nogen der ville hjælpe mig med tysk
ForumindlægJeg har lavet to tåde indtil vidre, men der er slet ikke noget der gider at hjælpe -
tema, budskab.
ForumindlægJeg skal analyser Hyrdinden og skorstensfejeren men hvad er temaet i den? -
school shootings
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal til eksamen på mandag og mit overemne er youth culture og mit underemne er school shootings. jeg skal så perspektiver noget fra pensum så, Min lærer har sagt jeg skal perspektivere til filmen the breakfeast club men har ingen ide om hvad jeg skal sige da jeg ikke har s... -
Databehandling
ForumindlægHej. Jeg sidder og laver en fysik rapport, og har lige et spørgsmål. Nogen der ved hvad databehandling er ? -
Matematik hjælp mig!!!
ForumindlægHej alle der ude, vær sød at hjælpe mig med noget som jeg ikke kan... Vi skal lave en opgave hvor der står: Tegn med flest mulige skæringspunkter og så står der: Tre linjestykker hvor der så er et sted til at tegne på neden under teksten. Please hver ... -
Historiske kilder - Sovjet
ForumindlægVi er to, som skriver AT om bogen 1984 af George Orwell og vi skal bruge nogle udtalelser om Sovjet, gerne noget om overvågning, som vi kan bruge som historisk kilde til at lave kildekritisk analyse på. - Men vi kan ikke finde nogen!! Så hvis der er nogen som ligger inde med noget i den dur, må d... -
HISTORIE EKSAMEN ROMERRIGET/ANTIKKEN HJÆLP!
ForumindlægHej :) jeg har trukket antikken i fortiden og nutiden, og har 24 timers forberedelse og 9 kilder som omhandler politiske/samfundsmæssige sammenhænge under Kejser August lederskab og kilder som omhandler slaverne.... men er rigtig utvivlsomt om hvordan jeg skal gribe emnet an da der er så meget vi...
