Søgning på: eksamenssæt matematik A HTX. Resultater: 19821 til 19840 af 158924
-
Regneregel
ForumindlægJeg var lidt i tvivl om dette skulle postes i kemi eller matematik. Hvilken regneregel bruges der her? Jeg forstår ikke hvad det er man gør. -
Eksamensæt maj 2014
ForumindlægNogen der ligger inde med facitliste til eksamenssæt kemi maj 2014? -
Besvarelser til kemi
ForumindlægHej.. er der nogen der har besvarelser til kemi eksamenssæt (standardforsøg) 2004 eller 2005.. eller bare besvarelser til enkelte opgaver?? -
Engelsk B
ForumindlægHej. Hvad hedder sidste års eksamenssæt - skriftlig, engelsk B-niveau.. -
eksamensopgave
ForumindlægKan man finde evalueringsrapporter over kemi eksamenssæt fra august...-altså jeg har fundet dem fra maj -
eksamens aug-sep 2005
Forumindlæghey..jeg vil bare hører om der er nogen der har besvarelsen af eksamenssættet aug-sep 2005? tak -
Watching You?
ForumindlægNogen som har lavet eksamenssættet Watching You ?Håber nogen kan hjælpe mig! -
Engelsk Stil
ForumindlægJeg har fået et gammelt eksamenssæt som hedder "Watching You" nogen som har lavet den?? -
kemi termin
ForumindlægHej derude Er der nogen som kan oploade gamle kemi eksamenssæt. Det vil være en stor hjælp :) På forhånd tak -
Terminsprøve i dansk
ForumindlægHej, Er der en derude som ved, om man kommer op i et gammelt eksamenssæt til terminsprøven i dansk på stx? -
Hej, nogen der kan skaffe mig facitliste til...
Forumindlæg...Mat eksamenssæt B-niveau 19. maj 2006? Takker på forhånd -
dansk hhx eksamen 2006
ForumindlægEr der nogen der nogen der har eksamensemnerne fra eksamenssættet 2006 i dansk. Eller måske har skrevet en af opgaverne? :) -
terminsprøve
ForumindlægEr der nogle der ved hvordan det fungere med hvilke sæt der er til terminsprøven? Er det det eksamenssæt der var sidste år eller? -
Facit til STX B-niveau 18/12-07
ForumindlægHej. Hvor kan man finde facit til eksamenssæt STX B-niveau fra d. 18/12-07. På forhånd tak. -
Eksamensæt juni 2010
ForumindlægEr der nogen der gider ligge sin besvarelse for kemi eksamenssæt juni 2010. Tak -
international økonomi terminsprøve
ForumindlægHey :-) Er der nogle derude som på et tidspunkt har lavet et eksamenssæt omhandlende international økonomi? -
engelsk b 2010 dec
ForumindlægNogen der ved hvad eksamenssæt STX Engelsk B 2010 december er? -
Samfundsfag opgave "Arbejde" 2013
ForumindlægHej derude, er der nogle har haft eksamenssættet fra 2013, som hedder arbejde? Eller er der nogen der ved hvor man kan finde den? -
Elektrokjemi
ForumindlægNogen der kan svare på vedhæftede spørgsmål (fra norsk eksamenssæt 2019)? -
Erhvervsøkonomi?
ForumindlægHey... Nu skal jeg snart til at vælge valgfag, så ville lige høre om der er nogen der vil fortælle lidt om faget erhversøkonomi?Minder erhversøkonomi på gymnasiet om handelsskolens?Er det et meget tungt fag?Hvad mener I, der har (haft) det?Håber der er nogen der vil svare..mvh mig
