Søgning på: eksamenssæt matematik A HTX. Resultater: 19821 til 19840 af 158924
  • Regneregel

    Forumindlæg
    Jeg var lidt i tvivl om dette skulle postes i kemi eller matematik. Hvilken regneregel bruges der her? Jeg forstår ikke hvad det er man gør.
  • Eksamensæt maj 2014

    Forumindlæg
    Nogen der ligger inde med facitliste til eksamenssæt kemi maj 2014?
  • Besvarelser til kemi

    Forumindlæg
    Hej.. er der nogen der har besvarelser til kemi eksamenssæt (standardforsøg) 2004 eller 2005.. eller bare besvarelser til enkelte opgaver??
  • Engelsk B

    Forumindlæg
    Hej. Hvad hedder sidste års eksamenssæt - skriftlig, engelsk B-niveau..
  • eksamensopgave

    Forumindlæg
    Kan man finde evalueringsrapporter over kemi eksamenssæt fra august...-altså jeg har fundet dem fra maj
  • eksamens aug-sep 2005

    Forumindlæg
    hey..jeg vil bare hører om der er nogen der har besvarelsen af eksamenssættet aug-sep 2005? tak
  • Watching You?

    Forumindlæg
    Nogen som har lavet eksamenssættet Watching You ?Håber nogen kan hjælpe mig!
  • Engelsk Stil

    Forumindlæg
    Jeg har fået et gammelt eksamenssæt som hedder "Watching You" nogen som har lavet den??
  • kemi termin

    Forumindlæg
    Hej derude Er der nogen som kan oploade gamle kemi eksamenssæt. Det vil være en stor hjælp :) På forhånd tak
  • Terminsprøve i dansk

    Forumindlæg
    Hej, Er der en derude som ved, om man kommer op i et gammelt eksamenssæt til terminsprøven i dansk på stx?
  • Hej, nogen der kan skaffe mig facitliste til...

    Forumindlæg
    ...Mat eksamenssæt B-niveau 19. maj 2006? Takker på forhånd
  • dansk hhx eksamen 2006

    Forumindlæg
    Er der nogen der nogen der har eksamensemnerne fra eksamenssættet 2006 i dansk. Eller måske har skrevet en af opgaverne? :)
  • terminsprøve

    Forumindlæg
    Er der nogle der ved hvordan det fungere med hvilke sæt der er til terminsprøven? Er det det eksamenssæt der var sidste år eller?
  • Facit til STX B-niveau 18/12-07

    Forumindlæg
    Hej. Hvor kan man finde facit til eksamenssæt STX B-niveau fra d. 18/12-07. På forhånd tak.
  • Eksamensæt juni 2010

    Forumindlæg
    Er der nogen der gider ligge sin besvarelse for kemi eksamenssæt juni 2010. Tak
  • international økonomi terminsprøve

    Forumindlæg
    Hey :-) Er der nogle derude som på et tidspunkt har lavet et eksamenssæt omhandlende international økonomi?
  • engelsk b 2010 dec

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvad eksamenssæt STX Engelsk B 2010 december er?
  • Samfundsfag opgave "Arbejde" 2013

    Forumindlæg
    Hej derude, er der nogle har haft eksamenssættet fra 2013, som hedder arbejde? Eller er der nogen der ved hvor man kan finde den?
  • Elektrokjemi

    Forumindlæg
    Nogen der kan svare på vedhæftede spørgsmål (fra norsk eksamenssæt 2019)?
  • Erhvervsøkonomi?

    Forumindlæg
    Hey... Nu skal jeg snart til at vælge valgfag, så ville lige høre om der er nogen der vil fortælle lidt om faget erhversøkonomi?Minder erhversøkonomi på gymnasiet om handelsskolens?Er det et meget tungt fag?Hvad mener I, der har (haft) det?Håber der er nogen der vil svare..mvh mig