Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 19841 til 19860 af 42939
-
Skriftlig årsprøve 2.g
ForumindlægJeg har hørt at man på A-niveau i 2.g til den skriftlige årsprøve får eksamensopgaven fra 3.g sidste år... Jeg ved ikke helt om dette passer, men jeg ønsker stadig at høre om nogen ved, hvilken opgave der blev givet til eksamen sidste år... Navn, emne, nr??? TAK! -
Britisk historie
ForumindlægEn opgave om britisk politisk historie, en beskrivelse af Thatcherism i hovedtræk og New Labours væsentligste indsats områder, samt en sammenligning af "Blairism" og Thatcherism Dette er en eksamens opgave afleveret i Britiske studier på Syddansk universitet, opgaven er skrevet på engel... -
Musikeksamen - Hvilke sange spiller i?
ForumindlægSkal (måske) til musik B eksamen i år. Så vi skal til at finde sange. Personligt spiller jeg klaver og har tænkt mig at lave en solo og en gruppe opførelse. Dog begge med rytmisk musik.Men jeg ville høre hvad andre havde tænkt sig at spille, bare for inspirationens skyld... -
angående skriftlig klage
ForumindlægHej har tidligere herinde spurgt i forb. med en eksamen om jeg skulle klage, det har jeg nu gjort men rektor har afvist den, men skrevet at jeg kan klage til uvm. men er der nogen der ved om jeg skal aflevere den nye klage til rektor og så sender han den til uvm. eller skal jeg sende den selv -
Læse op??
ForumindlægHej med jer, - Jeg skal til fysik eksamen på mandag, og jeg er så småt ved at læse op. Men min lærer har sagt, at jeg skal skrive formålene med forsøgene, og lidt terori hvad jeg vil komme omkring... Men synes det er lidt svært at gøre, nogen som har nogle gode råd/tips? Det vil betyde meget!... -
STX skr MA A 2007 ????
ForumindlægEr der nogen som ligger inde med besvarelsen på den skriftlige eksamen fra 2007 i Matematik A??? Mangler den virkelig og skal til terminsprøve i morgen.. Jeg er næsten stensikker på det er den jeg skal op i og kunne virkelig bruge en hjælpende hånd for at redde mit gennemsnit så jeg kan komme ind... -
AT Metode i samfundsfag og engelsk
ForumindlægHejsa, jeg har et problem. Jeg forstår ikke et ord af metoder og jeg skal til eksamen i AT på torsdag:) Jeg har i samfundsfag læst en masse bøger og brugt det mest relevante, men jeg har også et par tabeller med. I Engelsk har jeg kun læst og analyseret en bog og har skrevet om den passer med dag... -
Synopsis - hjælp
ForumindlægHJÆLP..... Jeg skal skrive en synopsis til psykologi- eksamen - men kan slet ikke forholde mig til denne eksamenstype, da synopsen forvirre mig mere end den gavner.... Er der nogle her, der måske har samme problemer og har det rigtig skidt med denne eksamenstype - ville jeg være rigtig ly... -
Må man have sin computer (med alle ens noter) med ind til forberedelsen
ForumindlægJa overskriften er vist sigende. Jeg står og skal til Religions C eksamen på onsdag og vil meget nødig til at printe alle de noter jeg har ud. Jeg tænkte at jeg da bare tager min computer med, den er jo bærbar. Forskellige skoler kan selvfølgeligt have forskellige holdninger til den slags men er ... -
Groove
ForumindlægHej:-). Nu hvor jeg snart skal til eksamen i musik (C) har jeg et spørgsmål med hensyn til groove. Hvis jeg skulle gå hen og trække et spørgsmål om groove, ville du så være relavant at indrage teori om disse overskrifter?: Rytme(herunder puls, takt, med videre), underdeling af noder og modrytme. ... -
Haster!
ForumindlægJeg skal op til fysik eksamen imorgen, og jeg har trukket emnet lyd... Jeg har derfor om mekaniskebølger, som består af længde- og tværbølger - det tror jeg stort set, jeg har forstået, så godt som jeg nu kan.. men så snakker de om stående bølger, og hvordan defineres det?? Og hvad er forskell... -
Eksamensspørgsmål - Eksponential funktioner 3
ForumindlægHej, har fået dette spørgsmål som kan trække til eksamen. Har brug for al den hjælp jeg kan få! Gør rede for sammenhængen y=b·a^x og dens graf, og forklar betydningen af a og b. Forklar begreberne fremskrivningsfaktor og vækstrate. Vis hvordan man kan bestemme a og b ud fra to punkter på graf... -
perspektivering Hjælp!
ForumindlægHey folkens sidder midt i min forberedelse til old eksamen 3.g. har nogle problemer med perspektivering med følgende tekster: Herodot platons symposion antigone iliaden Hvad kan man tage fat i? evt perspektivere herodot med iliadens hybris/nemesis syn på verden? på forhånd tak. -
Betydning?
ForumindlægSidder lige here og øver til eksamen i morgen (FSA), men er dog gået i stå og har brug for lidt hjælp!? Er der ikke en der har mulighed for at forklare disse ords betydninger og ligeledes give et eksempel på hvornår ordets kernebetydning bruges? Semantiske felter (?) Emotiver (FØlelsesladede o... -
Hvordan læser man op??
ForumindlægHej alle sammen. Håber virkelig der er nogen der kan/vil hjælpe mig.. Skal til min studenter eksamen på tirsdag i matematik, men ved virkelig ikke hvad jeg skal læse, altså hvor meget og hvor jeg skal starte og slutte... Håber virkelig der er nogen der har nogen fif's til hvordan jeg læser... -
opgaver uden hjælpemidler
ForumindlægJeg har copy/pastet en del opgaver uden hjælpemidler fra "Vejledende eksempler på eksamensopgaver i matematik..." Her er flest A niveau, men også nogle B niveau opgaver. Kan være til hjælp for dem der skal til skriftlig eksamen snart 1.001-13, 1.020-25, 1.029,1.030, 1.032-4, 1.036, 1.0... -
Indeks omsætning - HJÆLP
ForumindlægHvad kan jeg se ud fra det? Indeks omsætning 100 - 111 Indeks kontante kapacitetsomkostninger 100 - 91 Hvad betyder de forskellige tal? Kan virkelig ikke huske det... At den er faldet betyder??... At den er steget betyder??... Del af case eksamen til i morgen (mandag d. 16) -
Eksamenssprøgsmål
ForumindlægHej, jeg skal op til Matematik B og har virkelig ikke styr på det. Jeg har fået 14 spørgsmål som jeg skal have klar til eksamen - vil gerne tilbyde 500,- for at der er en der vil lave dem på en forståelig måde. Det er beviser og redegørelser m.m. der skal laves. - Alle mellemregninger SKAL være... -
Omsat arbejde
ForumindlægHej Jeg har et hurtigt spørgsmål som er relevant for min eksamen i fysik B. Er det forkert at sige, at arbejde kan resultere i tre særtilfælde: kinetisk energi, potentiel energi eller varme? Eller er der flere? Eller er det en helt forkert formulering? Jeg er lidt usikker. Håber nogen kan hjælpe.... -
Hjælp til metoder i AT
ForumindlægHej :) Jeg har i AT brugt den naturvidenskabelige metode i bioteknologi og metoden film-/TV-analyse i dansk til mit emne om PCB, men jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare hvordan metoderne virker godt sammen - eller hvad jeg i det hele taget skal sige om metoderne.... Jeg har k...
