Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 19861 til 19880 af 25465
-
Redegørelse
ForumindlægHej, jeg er ved at skrive sro i samfundsfag og engelsk. Men jeg er i tvivl om hvad man skal havemed når man redegøre. JEg skal redegøre for klassesamfundet i england med en teoretisk forklaring. Men hvad betyder det og hvordan gør man det? Jeg ved at jeg skal indrage Bourdieu, marx, Erik Olin Wri... -
jeg har lidt brug for hjælp
Forumindlæghej, da jeg har dumpet engelsk B i gymnasiet sidder jeg og skal til eksamen på VUC om knap 20 dage. Derfor sidder jeg og laver delprøve 1 for mig selv. men da jeg selvfølgelig ikke selv kan rette vil, ville jeg spørge om nogle jer lige gad kigge på den. vedhæfter måde opgave og den jeg har lav... -
våben i canada
Forumindlæghej. jeg skal snart op til min engelsk mundtlige afgangsprøve, og jeg skal fortælle om våben i usa.'jeg vil sammenligne med canada, og i bowling for columbine, virker det som om der er flere våben i canada end i usa, men andre statestiker virker det som om der er flere i usa... ved ... -
The beginning of the Civil Rights movement
ForumindlægHej jeg skal lave en synopsis i engelsk om "The beginning of the civil rights movement. Hvis i har lavet synopsis om det emne, vil i så ikke være søde at sende den til mig så jeg kan blive inspireret af det. Jeg skal aflevere synopsisen den 18 maj 2011, så har ikke lang tid... -
Disposition til rettelse
ForumindlægHey :) Jeg skal til eksamen her om nogle uger i mundtlig engelsk og jeg har lavet en disposition til emnet 'Wild Life'. Mit underemne er : 'Poaching on the savannah' Håber nogle gider at kigge lidt på den og skrive hvad der kunne rettes? :) På forhånd tak :D -
Disposition til rettelse
Forumindlæghey :) Jeg skal til eksamen i engelsk mundtlige om nogle uger. derfor har jeg lavet en disposition. Emnet er 'Wild life' Underemnet er 'poaching on the savannah' Ville høre om nogle gider kigge den igennem og skrive hvad der kan rettes? :) På forhånd tak:) -
anden vinkel på school shootings
Forumindlægpå min skole har lærene valgt at vi skal op til en intern prøve aelvom eksamnerne er aflyst. i engelsk har jeg fået emnet actors in crime og jeg tænker at vælge school shootings, men læreren vil gerne have mig til at komme med en anderledes vinkel på emnet. jeg er lidt lost her, er der nogen der ... -
The World Trade Center
ForumindlægJeg skal op til examen i engelsk, og jeg har om terrorisme (The World Trade Center). Jeg er igang med at lave disposition, og jeg er virkelig gået i stå. Jeg kan ikke komme i tanke om noget at komme ind på, udover at snakke om hvad der skete... Nogle der kan komme i tanke om noget? Det er iorden ... -
Martin luther kings brev
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i engelsk imorgen, jeg ville bl.a. komme ind på hvad MLKs brev (som han skrev mens han sad i fængsel) var om.. Google giver mig ingen svar, som jeg kan forstå/bruge. Håber en derude kan fortælle kort hvad brevet handlede om.. tak på forhånd ;) -
Ordbøger / formelsamling
ForumindlægJeg prøver lige igen formuleret på en anden måde. Er er nogen der ved hvor man kan trække gyldendals ordbøger dansk/ engelsk og omvendt, samt dansk/tysk og omvendt? Min søn skal starte på efterskole og de skal ha det installeret på pc. Selvfølgelig helst gratis, eller nogen der sælger det billi... -
Noveller
ForumindlægEr der nogle, som kender noveller på ENGELSK, der omhandler følgende emner: The Amish Love causes problems (noveller hvor kærlighed skaber problemer) Young people and alcohol (noveller der omhandler unge mennersker og alkohol) Guns in the USA (noveller der handler om våben) På forhånd tak -
dumpet i to fag
ForumindlægHej Jeg har dumpet i to fag som jeg begge har på A-niveau. Det er samfundsfag og engelsk. Jeg vil derfor gerne tage dem om på VUC men jeg har hørt at jeg skal betale for at tage fag jeg dumpede? Er dette sandt? Hvad kan jeg gøre? -
spansklærer tilbyder
ForumindlægHola! Jeg er spansklærer fra Argentina. Jeg har arbejdet mange år som privat lærer i London og Málaga,Spanien. Jeg tilbyder min hjælp med spansk. Jeg arbejeder hos med folk, på min kontor i Frederiksberg eller på SKYPE. Jeg underviser fra engelsk til spansk, men 90 procent på spansk. m.v.... -
Noveller
ForumindlægEr der nogle, som kender noveller på ENGELSK, der omhandler følgende emner: The Amish Love causes problems (noveller hvor kærlighed skaber problemer) Young people and alcohol (noveller der omhandler unge mennersker og alkohol) Guns in the USA (noveller der handler om våben) På forhånd tak -
Noveller
ForumindlægEr der nogle, som kender noveller på ENGELSK, der omhandler følgende emner: The Amish Love causes problems (noveller hvor kærlighed skaber problemer) Young people and alcohol (noveller der omhandler unge mennersker og alkohol) Guns in the USA (noveller der handler om våben) På forhånd tak -
Noveller
ForumindlægEr der nogle, som kender noveller på ENGELSK, der omhandler følgende emner: The Amish Love causes problems (noveller hvor kærlighed skaber problemer) Young people and alcohol (noveller der omhandler unge mennersker og alkohol) Guns in the USA (noveller der handler om våben) På forhånd tak -
Noveller
ForumindlægEr der nogle, som kender noveller på ENGELSK, der omhandler følgende emner: The Amish Love causes problems (noveller hvor kærlighed skaber problemer) Young people and alcohol (noveller der omhandler unge mennersker og alkohol) Guns in the USA (noveller der handler om våben) På forhånd tak -
FSA - Synopse
ForumindlægHejsa! Jeg har lige et par spørgsmål ang. Dansk Synopse, til mundtlig FSA - F.eks i en engelsk outline må man ikke skrive hele sætninger, kun stikord. Er det også sådan med en synopse, eller må man gerne skrive hele sætninger, som f.eks "Resume af min tekst" / eller "Jeg vil ge... -
Får man start bonus hvis man er under enkelt fag HF?
ForumindlægJeg har følgende fag: Dansk A: Engelsk B: Matematik B: Kemi B: Fysik B: KS: Samfundsfag C: Religion C: Historie B: SSO: Kan jeg godt få start bonus hvis jeg nu afslutter min enkektfag HF? -
summary
ForumindlægHej derude. Jeg har li trukket en tekst til engelsk eksamen og har 24 timers forberedelse. Det er en non-fiction tekst, er der nogen der kan fortælle mig om det er en god ide at lave en "sumary" til at begynde med? eller om man bare skal springe det over.. Håber på et hurtigt svar på fo...
