Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 19881 til 19900 af 34519
-
uni adgangskrav
ForumindlægHej overvejer at søge ind på økonomi og der skal man have bestået engelsk B. Hvis jeg nu dumper til eksamen men har fået 7 i års karakter har jeg så bestået faget eller hvordan ???? -
Hvor får vi strøm fra?
Forumindlæghej.. Kan i fortælle mig hvad man til eksamen skal snakke om "hvor får vi vores strøm fra". har skrevet det som underpunkt i min disposition, men ved ikkke helt hvad jeg der skal fortælle om:/ -
Retrospektiv vs prospektiv undersøgelse AT
ForumindlægHej allesammen Jeg skal snart til AT-eksamen, og vil gerne spørge, om der er nogen, der kan forklare mig, hvad fordelene og ulemperne ved hhv. den retrospektive og prospektive undersøgelse er? MVH. Hyacinth. -
Fordele/ulemper
ForumindlægHej. Jeg vil gerne vide, om man, i sit talepapir, skal lave en indledning til hver problemstilling, hvor man opsummere metoder og skriver fordele/ulemper ved metoderne/materialevalg, når man skal til den mundtlige eksamen. -
kortfilm analyse af skal vi være kærester
Forumindlæghej jeg skal til mundtlig dansk eksamen i kortfilm og har valgt 'skal vi være kærester?' jeg har problemer med at finde nogle gode og vigtige analyse punkter. har i nogle ideer? :) -
Genvejstast til brøk streg i Word.
ForumindlægHej, Jeg sidder og laver noter til eksamen, men jeg har problemer med at finde genvejstasten for en brøk, så man ikke skal gå op i ligning hele tiden... er der nogen der kan hjælpe med det?? -
socialrådgiver
Forumindlæghej jeg går på socialrådgiver uddannelsen 4. modul. Skal op til en mundtlig eksame. men har 2 dage til at forebërede mig. Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig? -
Redoxreaktioner - afbrænding
ForumindlægHej! Jeg er ved at læse op til kemi A mundtlig eksamen, og jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal forklare forskellen på afbrænding af cellulose og nitrocellulose - er der nogen, der kan hjælpe? -
Analyse af Solsort og snefnug
ForumindlægHej alle. Jeg har eksamen imorgen og der er lige nogle ting jeg ikke helt kan finde ud af. -Komposition/Form -Sprog og billedesprog -Hensigt -Vudering og budskab Det ville være en stor hjælp hvis i ville forklare mig alle de her ting. Tak på forhånd :-) -
AT - Psykologi og Mediefag
ForumindlægJeg skal snart op til AT-eksamen, og vil hører om der er nogen der vil hjælpe mig! Mine to fag er mediefag B og psykologi C! Hvordan arbejder de 2 fag sammen, og hvad er mulighederne samt begrænsningerne? :) -
Baser forsøg!
ForumindlægHej, Jeg sidder lige nu og laver en disposition til Baser! Men mangler lidt ideer til gode forsøg? Har i nogle forsøg som er vigtige jeg burde vise til min eksamen. -
Tysk Rettelse :-)
ForumindlægNogen der gider rette min tysk tekst? Skal til eksamen imorgen i Tysk. Emnet er at være ung og leve i en alkoholkultur under jung sein. -
Privatundervisning engelsk B i HF
ForumindlægJeg søger en person som kan hjælpe mig, jeg har engelsk på b niveau og skal til eksamen til sommer. Har brug for hjælp til grammatisk, mundtligt og til afleveringer... bor i København [email protected] -
Fysik/kemi 9.klasse tips
ForumindlægHej, Jeg skal til eksamen her på onsdag, og er virkelig nervøs. Er der nogen som har nogle tips til prøveform a - eller gode råd til at jeg kan forberede mig. Jeg har noter, men tror ikke det er nok. -
HJÆLP KAN IKKE FINDE DET GYLDNE SNIT!
ForumindlægJeg skal snart op til den mundtlige eksamen, i dansk. Jeg skulle analysere dette billede med pc. skovgaard, men kan simpelthen ikke finde det gyldne snit! Er der ikke nogle der kan hjælpe mig? Tak på forhånd -
hjælp
ForumindlægHej alle jeg skal til eksamen imo. og jeg prøvet at øve mig på forskellige ting, jeg håber der er nogen der gider at rette nogle forskellige ting for mig. Mange hilsner Mie -
Layout og tegnsætning
ForumindlægHej jeg ska til eksamen her om en uge, er nået til der hvor jeg skal analysere min tekst, er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg kan skrive under Layout og tegnsætning? Tak -
Isomeri i hverdagen - Perspektivering
ForumindlægJeg søger idéer/forslag til mulig perspektivering til Kemi B eksamens afsnit om Isomeri. Jeg er åben for alle forslag! Tak på forhånd, MVH HK -
Mediernes rolle i velfærdsdebatten
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med emnet om velfærdsstaten ?? Jeg skal til mundtlig eksamen og mangler noget om mediernes rolle i velfærdsdebatten ... er der nogen som har nogle ideer, til hvad det kan være ? Tak på forhånd ! -
Vietnamkrigen
ForumindlægVi er to drenge, som har trukket den kolde krig til histore-eksamen, og vi mangler lidt hjælp til hvilket produkt og problemstilling vi kan lave? nogen der har ideér, eller som selv har været oppe i det?
