Søgning på: matematik noter 10 klasse. Resultater: 19881 til 19900 af 92587
-
Samfundsfag/naturgeografi
ForumindlægHej. Jeg skal skrive i samfundsfag og naturgeografi om globalopvarmning. Det er dog et meget bredt emne, så ville høre hvad i ville skrive om inden for dette emne, og hvordan i vil få en samfundsfaglig vinkel på det? Jeg tænkte lidt på debatten om det er menneskeskabt eller ej? Hvad ville i skr... -
3(a+b)^2-2b(3a+b)
ForumindlægHej jeg skal reducere udtrykket og nu ski kommet lidt i tvivl om hvordan det nu lige er man gør .. der skal først ganges ind i parentesen 3(a+b)^2-2b(3a+b) men skal jeg og så regne i anden med i første led ? en der kan hjælpe lidt ? :) -
Dansk stil
ForumindlægHeejsa :) nogen som vil rette min dansk stil ? Det er en analyse og fortolkning af "Nattens dronning" af Tove Ditlevsen -
FULD PENSUM!
ForumindlægHvornår ved man at man skal op til fuld pensum? Hvad indebærer det? Der skal da mange resurser til. Og har skolen råd til det? -
Censor
ForumindlægNogen som kender Janni la Cour fra Gl. Hellerup Gymnasium ? -
Rettelse
ForumindlægEr der nogle der gider at rette mit essay?? -
Medea perspektivering?
ForumindlægSidder og forbereder old eksamen og kan ikke rigtig finde ud af hvad man skal perspektivere til hvis man trækker Medea. Nogen ideer? Har læst forskellige Platon tekster, Odysseen, Æneiden, Herodots Kong Kroisos og så selvfølgelig medea. Nogen forslag? :) -
Rette: Fransk afl :)
ForumindlægHej alle! Jeg har lige skrevet en fransk aflevering som jeg gerne vil have en erfaren til at tjekke igennem for grammatik-/stavefejl, da det er årets sidste = årskaraktere!! :-) Nogle der vil hjælpe? - På forhånd tak! -
Sectiontitel i sidehoved
ForumindlægJeg bruger fancyheader, og vil gerne have titlen og nummeret på den section eller det chapter som findes på siden, til at stå i højre side af mit sidehoved. Hvordan gør jeg det? -
Leder efter bevis
ForumindlægHej hej! Jeg sidder her og arbejder med både grupperede og ikke grupperede observationssæt. Jeg skal op til eksamen i matB og føler ikke der er helt nok i det jeg har dvs. Median, boxplot, kvartilsæt, histogram, sumkurve og kummuleret frevens. Jeg ved ikke helt hvad er skal udvide det med. Er der... -
mangler rapporter - hjælp
Forumindlæghey alle ! skal til eksamen i næste uge, og mangler en rapport eller journal over hhv. - Identifikation af konserveringsmidler - Acetatpuffer - Bestemmelse af aktiveringsenergi Er der nogen der har lavet enten journal eller rapport over disse forsøg, må i meget gerne blot sende dem til mig på kla... -
HJÆLP!! Analyse af "Blod Kærlighed" (Peter Adolphsen)
ForumindlægNogen der har en Analyse af Blodig Kærlighed? Ville være en kæmpe hjælp, hvis i kunne give et uddrag eller noget af analysen! :) (Eller måske bare hvad 2. Historien er/hvad meningen med den er? Altså den har en anden betydning en det der står på linjen) -
Dumpe SRO på Nørreg
ForumindlægHej Jeg ville høre om, hvis man dumper sin SRO, fordi den er på under de antal sider man har skrevet den på og der mangler en diskussion, risikerer man at gå om eller blive smidt ud af gymnasiet. Hilsen meget fortvivlet pige, der har en søvnløs ferie! -
Kristendom mundtlig - Hvor lang tid skal man fremlægge?
ForumindlægHej Jeg er lidt i tvivl om hvor længe man skal fremlægge i kristendom mundtlig, nogle der har bedre styr på det end mig? -
Reaktionsmekanisme
ForumindlægCH3CH2CH2CH2CH2I + OH- - - - - - - - - > CH3CH2CH2CH2CH2OH + I- Nogen der kan hjælpe mig med at redegør for den sandsynlige reaktionsmekaniske for den ovenstående reaktionsskema ? :SS Hilsen Stina:) -
er en analyserende oplæg en artikel?
ForumindlægBare lige et spørgsmål. er en analyserende oplæg en artikel?. Skal der være manchet, faktabox osv. ligesom en artikel? -
Klage til lærer
ForumindlægHej . Jeg vil gerne skrive en plage, men kan man godt bare skrive en i et word dukument og så udsrkive den og få alle til at underskrive den? -
Hvilket navn tilhører denne strukturformel?
ForumindlægJeg har fået givet denne strukturformel, hvor jeg efterfølgende skal finde navnet og molekyleformlen ud fra det. Det skal dog siges at det er en opgave med fokus på alkaner. Umiddelbart har jeg sagt at det er benzen C6H6, men bliver dog usikker på om det er en alkan eller ej. Billede vedhæftet!!! -
Dumpe dansk i folkeskole?
Forumindlæghej, jeg har dumbet dansk, da jeg kom alt for sent, hvad sker der senere i mit liv med mit dumpede dansk, og er der en chance for at jeg kan ændre det? -
Genren Kommentar
ForumindlægHej! Skal til årsprøve om et par timer, hvor de fleste valgmuligheder er noget med avisen. De fleste har jeg fået fortolket, men hvad fanden er en kommentar? Så vidt jeg ved kan man sagtens skrive en kommentar, men det omfatter da normalvis kun nogle enkelte linier. Hvordan skal man kunne skrive...
