Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 19981 til 20000 af 47925
-
Blærerøvs sætninger
ForumindlægHey, så er det i morgen det sker.Engelsk skr. eksamen, så jeg leder lidt efter nogle fede sætninger eller ord som er gode til at indlede analyser o.l. Bare sådan noget som lyder klogt:-)BAre fyr løs af alle de fede ord/sætninger I kan. -
Har i nogensinde haft behov for at bruge Formelsamlingen til problemløsning?
ForumindlægJa, personligt synes jeg aldrig rigtigt at jeg har kunne bruge den til noget, hvad med jer? Har eksamen i morgen i problemløsning, og kunne godt tænke mig at høre, om der er nogle gode råd eller erfaringer fra jer andre. -
Hvad gør man?
ForumindlægHvad gør man hvis man får en ufortjent karatere til fyik eksamen, på grund af en lærer der rascist og har været det gennem hele hymnasiumåret. Og han prøver på at få der ned i karaktere ved at mindske min eksamenstid, så man ikke har nok tid at snakke færdigt. -
Hvad gør i?
ForumindlægHej Jeg er igang med min synopsis, og jeg vil bare lige høre jer ad, om i er "færdige" med opgaven før i skriver synopsisen, eller skriver i bare nogle del-konklutioner, som i regner med at gå mere i dybden med inden eksamen? -
Hvor lang tid?
ForumindlægHey... Nu nærmer tysk eksamen sig snart, og vil meget gerne høre hvor lang tid man egentlig er inde og snakke med lærerne, inden man får karakteren, for lærerne skal vel også have lidt tid til at snakke sammen:) -
vækstmodeller
Forumindlæghej.der er et spørgsmål som handler om vækstmodeller til eksamen med budgangspunkt i lineare,potens og eksponentiel. Kan ikke rigtigt finde ud af hvad jeg skal komme ind på udover diverse beviser(for a i de 3 forskellig funktioner) bestemelse af forskrift og regression. Hva mener i? mvh. -
FUR Erhverscase
ForumindlægHej derude. Sidder er forberede mig til min eksamen, og vil gerne undersøge hvad den optimale pris vil være for øllen. Et problem er bare at jeg ikke kan finde de variable omkostninger, så hvis nogen har et råd til hvor jeg skal kigge, vil jeg meget gerne have lidt hjælp til dette? MVH Martin -
Analysemodel til old-tekster :)
ForumindlægTil alle hårdt arbejdende studerende. Her er en lille analysemodel til tekster i old, som er guld værd til eksamen. Håber, at I kan bruge den. Held og lykke herfra.. Vedhæftet link..www.viby-gym.dk/bp/analyse_skema.htm -
aflevering
Forumindlægvil der ske noget hvis man glemmer at aflevere 1 matematik aflevering ud af de 25 man har på hele året? Udover at få fravær. Men man vil veil ikke få problemer med at få lov til at komme op til eksamen? -
Råd og vejledning
ForumindlægHej alle Jeg står og skal psykologi eksamen imorgen og vil bare lige høre om der er nogen der har nogle gode råd. evt noget jeg skal huske hvis jeg trækker et bestem emne eller ligne. håber at få nogle besvarelser...:ø) -
Hvilke personer, læser hvilke aviser? Og ser hvilke kanaler på tvet?
ForumindlægOverskriften siger meget sig selv. Jeg tænkte på om nogle lå inde med information om hvilke persontyper der læse de forskellige aviser og hvilke persontyper der ser de forskellige kanaler i fjernsynet? Skal bruge det til min eksamen imorgen, vil være dejligt med lidt feed-back :) /Alex. -
Billedet - Hvad gør jeg først?
ForumindlægJa, når jeg får det billede jeg skal beskrive og datere til eksamen, hvad er så det første man gør, for evt. at skabe et godt overblik? Er der visse ting der er gode til at afsløre hvilken tid det stammer fra? Skal op i morgen! -
Hvad sker der hvis jeg ikke dukker op en min naturfagseksam?
ForumindlægJeg er rigtig langt bagud i alle naturfag og har meget svært ved at forstår fagene, så jeg har gjort mig mange overvejelser og har derfor valgt ikke at dukke op til eksamen. Jeg er dog meget i tvivl om hvad der vil ske hvis jeg ikke dukker op? -
Hurtig svar.
Forumindlægjeg går i folkeskolen og skal op i kristendom i morgen. Hvis der er nogle, som ved hvordan det foregår, samt kan fortælle mig, om man kun kan komme op i kristendommen, eller også andre religioner? evt triks til at klare sig bedre tik kristendom eksamen, vil jeg gerne høre. -Mike -
Mulighed for optagelse på trods af dumpet fag?
ForumindlægHej, jeg er i den situation, at jeg vil søge ind på fransk på uni efter min studentereksamen. MEN nu er jeg bange for at dumpe dansk, da dansk er et af fagene, der skal bruges for at blive optaget. kan jeg stadig komme ind hvis jeg dumper eksamen? -
AT - kildekritik
Forumindlæghej når man har brugt forskellige kilder til at finde frem til en konklusion skal man jo bruge metoden "kildekritik" i historie.. men skal man så ind og svare på spørgsmål om afsender, modtager tendens osv hver gang til eksamen ? altså skal man fremlægge alle de her spørgsmål for lærer ... -
Jura
ForumindlægHvis man dumper et fag på Jura studiet er man så tvunget til gå til eksamen i faget igen? Altså hvis man i et semester har fået 10 i et fag og 00 i et andet, er det så gennemsnittet der tæller eller er du tvunget til at gå det ene fag om som er dumpet? -
Perspektivering
ForumindlægHej :) Jeg skal op til mundtlig dansk eksamen og har vagt eventyret skyggen af H.C. Andersen, men jeg har lidt problemer med at perspektivere den til H.C. Andersens liv, så er der nogen der kan komme med et forslag til hvordan jeg kan perspektivere den til hans liv? På forhånd tusind tak :) -
Nogen som vil kigge på mit spansk?
ForumindlægSom overskriften lyder, er der nogen som kunne tænke sig at kigge på min skriftlig spansk eksamen? Er langt fra den bedste til spansk!! så forvent at det er fuld af fejl.. men kunne godt tænke mig at høre hvad en anden part har at sige om det.. :) Nogen som har lyst? :) -
valgfaaag ?
ForumindlægHvordan foregår valgfag? er det ligesom når man har et normalt fag :) Altså hvis jeg vælger fransk som valgfag på b-niveau , kommer jeg så 100 % op i det til eksammen ? kan jeg supplere det til a-niveau ? Vil bare gerne høre hvordan et valgfag kommer til at foregå?
