Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 5341 til 5360 af 35503
-
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægNogle der kender nogle gode noveller eller digte med eventuelt Tove Ditlevsen, den skal være mellem 1945-1968 og på en eller anden måde have noget med samfundet at gøre i den tid. Det behøver ikke ligefrem at være Tove Ditlevsen det var bare et eksempel :) Håber nogen kan hjæpe lidt :) -
musik eksamen c-niveau
ForumindlægHej Jeg går i 1g og har musik på c, så jeg kan godt komme op i det til sommer, men hvordan er det lige den foregår? Har hørt at man skal analysere et nummer og derefter skal man spille. Er der flere personer, der trækker det samme nummer? Hvis ja, SKAL man så analysere nummeret sammen med d... -
eksamen - at læse op
ForumindlægHej.. Jeg skal til studentereksamen i dansk, og da pensum er ret stort, skal man jo selvfølgelig også lave en lille slags plan over hvordan man skal læse op :) Er der nogen af jer, der har nogle gode tips til hvordan man bedste læser op? Skal man læse perioder, forfattere eller..? håber meget på ... -
hjemmefra skrevne notater til eksamen
ForumindlægMin kæreste har lige fortalt mig at man må have alle de noter som man har skrevet derhjemme, med ind til esaminationen. Passer det? VI har på vores skole fået at vide at det kun er til forberedelsen vi må have vores noter. -
Fransk skriftlig eksamen????
ForumindlægHEj :D Må man godt, tage gamle fransk stile, til skriftlig fransk???????? :D:D:D:D:D:D -
Dansk udenrigspolitisk historie eksamen
Forumindlæg -
skriftlig eksamen svar?
ForumindlægHej Hvornår er det man får svar på de skriftlige eksamener, når man går på STX? -
hjælp til fysik eksamen solen og stjernerne
Forumindlæghej, skal op i fysik i morgen og har trukket solen og stjernerne mit spørgsmål lyder: du skal give en mundtlig præsentation af emnet solen og stjernerne stikord: solens størrelse, sammensætning, energiproduktion og effekt. Hertzsprung-Russel diagrammet, stjerners udvikling, galakser... -
Tysk eksamen imorgen - hjælp med tekst
ForumindlægHe,j jeg har idag trukket teksten "mein zehnter mord" af Milena Moser. Er der en som kan give mig et resume om den? Har virkelig brug hjælp! -
Eksamen hjææælpp fremgangsmåde
ForumindlægVi har i klassen læst Odyssen - 1 og 9. sang. Man trækker jo noget kendt tekst, men trækker man en hel sang, eller er det kun en del af sangen man trækker fx vers 200-300? -
Eksamen - trak solsystemet.
ForumindlægHej Alle Jeg har trukket spørgsmålet: solsystemet - med særligt henblik på planeter og deres rolle for udviklingen af det moderne astronomiske verdensbillede. Er der nogle der har nogle gode råd eller nogle tip til hvad der er en god ide at fortælle om? på forhånd tak. -
Syre/base - DET HASTER - EKSAMEN!!!
ForumindlægHej SP Er der nogen, der ved, hvad denne middelstærke syre hedder: Fe(H2O)63+? Mange tak på forhånd! -
eksamens karakterer hf-B
ForumindlægHej! Er der nogle af jer der har fået eksamenskarakterer for den skriftlige prøve i hf-mat B? jeg synes det er længe at vente, selvom jeg godt ved at der er mange opgaver at rette. Er også meget spændt på hvor mange point, der giver de forskellige karakterer. Håber at få 7,men det afhænger jo af... -
Eksamen (C niveau)
ForumindlægJeg kan komme op i følgende emner: 1. Det gode liv Hvordan skal vi forstå begrebet "Det gode liv"? Hvad er socialiseringens forudsætninger for et godt liv, hvordan og hvorfor forsker sociologerne i det, hvordan står det til med sociale forskelle i Danmark? Hvilke bud på det gode liv f... -
Eksamen - Uden hjælpemidler
ForumindlægHvor meget tæller første del uden hjælpemidler i det den samlet skriftlige karakter, føler jeg har godt styr på det hele, men er rimelig nervøs for bare at gå kold og "glemme" alt. Er det bare 50/50 eller tæller den mere eller mindre? -
filosofi eksamen den 16! Noter?
ForumindlægNogen er jer der har læst disse tekster? -Etiske positioner Platon "Glaucon-dialogen" "Thrasymachos-dialogen" (Rensch Ret og Magt) Bentham "En indføring i principperne for moral og lovgivning" (Troelsen) Løgstrup "Norm og Spontanitet" -Grundlaget for eks... -
Vektor eksamens spg. - hvad menes der?
ForumindlægHej allesammen. Der står i et af mine eksamensspørgsmål: Du skal gøre rede for vektorbegrebet. Du skal komme indpå, hvordan man regner med vektorer og du skal vise, hvordan man kan indføre regning med vektorer i et koordinatsystem. Hvad menes der præcist med at jeg skal vise hvordan man kan ind... -
venstre og højre idag eksam
Forumindlæghej socialisterne er det dem til højre liberalister og konvertisme er det dem i venstre -
FYSIK-C EKSAMEN! HJÆLP!
ForumindlægHej. Jeg er virkelig en hat til fysik. Nogle der har opgaver om: - Densitet under Astronomi? - Lys som bølger - Bølgelængde for håndholdt laser, rilleafstand på cd - Absorption af gammastråling i bly Eller bare gode noter! Mange mange tak. -
Eksamens analyse hvorledes?
ForumindlægHej allesammen - ville spørge om råds til hvordan det bedst at starte en citat analyse ud? Hvad er smarest at starte med osv. Skal nemlig op i mediefag så ville genre høre det
