Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 6821 til 6840 af 57177
-
Oversættelse Dansk - Latin
ForumindlægHej jeg mangler en som kan oversætte fra dansk "Intet er umuligt for den som bære viljen i hjertet" til latin. (: -
Dansk-historie opgave 2.g
ForumindlægHej alle sammen. Jeg vil høre, om der er nogen, der før har skrevet om " Industrialisering i Danmark" , som 2.g - dansk-historie opgave. . -
studieretningsprojekt Afsætning/dansk 3.g
Forumindlægja nu har jeg kigget lidt herinde på alle de studieretningsprojektindlæg, men har endnu ikke fundet noget om afsætning/dansk emnevalg. nogle forslag? ps, skal aflevere emnevalg i morgen :-( -
10. Klasse dansk fjernundervisning?
ForumindlægKan man tag en 10. Dansk i fjernundervisning når man bor i Australien og er 16år?? -
Tysk-dansk ordbøger købes
ForumindlægDansk-tysk og tysk-dans ordbøger købes, Gyldendals røde, og udgivelse efter reformen, altså fra 1998 eller efter. -
Synopsis - dansk og samfundsfag/psykologi
ForumindlægNogen der kender nogle gode utopier og/eller dystopier i dansk litteratur?? Skal bruge dem til den her absurde synopsis vi 3.g lige har fået udleveret. -
Dansk stil, vurdering.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har lige lavet en dansk stil, nu kunne jeg godt tænke mig jeg fik en vurdering af jer. Jeg går i 9 klasse, så det er på det niveau. :) -
dansk læsning og retskrivning
ForumindlægHej er der nogen der har nogle eksemplarer af fp9 dansk læsning og retskrivning håber nogle kan hjælpe :) -
Hjælp til Metode i samf. og dansk
ForumindlægHeej. Er ved at skrive synopsis om sprog og identitetsfølelses udvikling. Har skrevet i samf. og dansk. Men ved bare ikke hvad jeg skal skrive i metoder??? Hjælp hjælp -
AT - dansk og Weber
ForumindlægHej, Nogle ideer til en god tekst i dansk til at bruge sammen med Max Weber i samfundsfag til AT-eksamen? Har virkelig brug for hjælp. -
Bioteknologi og Dansk SRP forslag
ForumindlægHey, har i nogle forslag til et srp emne hvor fagene er bioteknologi + dansk? har selv overvejet tarmbakterier, men der er desværre ikke særligt meget materiale omkring emnet. -
Emner - Matematik og Dansk
ForumindlægHej Jeg vil meget gerne skrive i matematik og dansk, hvor man skal skrive en formidlingsartikel, men jeg har ikke lige så mange emner! Skriv gerne alle dem I kan komme på :D -
SSO Dansk - Perspektivering
ForumindlægNaja Marie Aidt - hvilken anden dansk forfatter kan man perspektivere til fra samme periode dvs. nyere tid ? På forhånd tak for hjælpen! -
Rettelse af dansk stil plzzz :)
Forumindlæghej folkens :) Nogen der kan rette min dansk stil, det ville være en stor hjælp. Den fylder 2 sider :) På forhånd tak.. :) -
Skriftlig dansk forberedelse
ForumindlægHej. Jeg skal op i skriftlig dansk og ville vide lidt om hvordan man forbereder sig. Der er vel ikke så meget man kan gøre, udover at have styr på perioderne. Hvilke perioder er de vigtigste? Hilsen -
HF eksamen i dansk
Forumindlæghejsa jeg skal op i morgen i dansk a på hf, men har i nogen gode råd... jeg er bare så nervøs... -
Dansk A mundtlig eksamen
ForumindlægHej :) Jeg bliver student i morgen, og min sidste eksamen er Dansk Kan nogle evt. komme med nogle gode råd til denne eksamen? -
!!! Metode: Historisk læsning (i dansk) !!!
ForumindlægHej! Jeg håber virkelig der er nogne som kan hjælpe mig!!!!! Hvad er formålet med historisk læsnnig i dansk? Hvordan bruger man den og hvorfor? -
dansk forfatter i Imperialisme
ForumindlægHej Er der nogen derude, som kender eller har hørte om nogle danske forfattere fra tiden omkring imperialismen - digte eller noveller.... Jeg skal bruge det til AT8 -
Rettelse af min Dansk aflevering
ForumindlægHej Alle sammen :D Jeg skal aflevere en dansk aflvering i aften kl:21:30 ,og det vil være mega fedt, hvis der var en, der gad rette den for mig. tak på forhånd.
