Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 7021 til 7040 af 65692
-
Eksamen i Religion
ForumindlægHej alle. Jeg er så heldig at skulle op i religionseksamen på fredag, men så uheldig at jeg ikke aner hvordan det foregår. Jeg læser selvfølgelig op på pensum osv., men jeg aner ikke hvordan selve eksamen foregår. Man trækker et spørgsmål eller en tekst? Hvordan foregår selve eksaminationen? Hvad... -
mundtlig eksamen
ForumindlægEr der nogen derved hvornår de mundtlige eksamener cirka begynder i år? Jeg tager et studenterkursus i kemi b. Derfor ved jeg at jeg skal til eksamen her til sommer, men jeg vil gerne vide hvornår jeg tidligst kan komme op. -
NF eksame
ForumindlægJeg skal snart til NF eksamen og jeg er vildt nervøs. Er der nogen der allerede har været til sådan en og måske kan fortælle lidt om det? Hvilke spørgsmål kom i op i? Var det svært? Hvordan opstillede i jeres dispostion? Er det egentlig en time, man har til forbederelse? -
Mundtlig eksamen
Forumindlæghey. ville hører om hvordan i forberder jer til mundtlig eksamen HHX 3. år.? dertil også hvordan de vil sætte en disposition op og om i har lavet noter til samtlige ting i bogen? ps. er der ikke et sted man kan downloade samtlige modeller med forklaringer?? -
Har 2g har studentereksamen på Sjælland??
ForumindlægHej Jeg hjælper en pige der skal til Studentereksamen i Matematik, 2g. Hun skal op den 24.5 altså på tirsdag i næste uge. Det der undre mig at inde på uvm.dk ligger der en STX MatB prøve der har været udleveret 18.5 .2011, altså igår. Er det bare en skabelon på en prøve?? Eller er der forskellige... -
Lektiehjælp til EØ/Matematik på merkonom niveau søges i KBH
ForumindlægHej Er du tålmodig? Og kan du forklare erhvervsøkonomiske sammenhænge samt hjælpe med at løse opgaver på niveau A ( videregående) i EØ /matematik? Vil du formidle din viden? Så er det netop dig jeg søger. Jeg ønsker oprigtigt gerne at bestå min eksamen til sommer og håber at du kan hjælpe m... -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle Jeg sidder og forbereder mig til den skriftlige eksamen i biologi. Har i nogen forslag til, hvordan jeg kan forberede mig, så jeg får det bedst mulige resultat? -
SOP Eksamen
ForumindlægKommer man stadig til eksamen hvis man kun afleverer lad os sige 4 sider? Jeg er indforstået med det ihvertfald tæller stærkt ned. -
Matematik raport
ForumindlægHEJ, JEG SKAL LAVE EN MATEMATIK RAPORT HVOR EN AF OPGAVERNE LYDER: redegør for definationen af sinus til en vinkel og cosinus til en vinkel ved brug af enhedscirklen. Definer også tangens til en vinkel. -
Færdighedsregning eksamen
ForumindlægHej, Jeg tænkte på om der er nogle der ved, hvor jeg kan downloade en færdighedsregning som jeg kan printe ud, og øve mig lidt inden her på tirsdag (eksamen)? tak :) -
Niveaukurver (Matematik HJÆLP!!)
ForumindlægHvordan løser man følgende matematik opgave? :) Har virkelig brug for hjælp! -
Matematik b
Forumindlæghej jeg går i 2a og forstår ikke matematik b og vil gerne have hjælp -
Forberedelse i tiden inden mundtlig eksamen i dansk?
ForumindlægHej folkens, som i jo nok ved er dansk jo et enormt fag på stx, vi har fx haft 30 forskellige forløb de sidst 3 år! Jeg ville derfor høre om der var nogen, som havde erfaring med hvad der ville være smart at læse op på? Jeg ved godt pensum varierer fra klasse til klasse men tænker mere på ifh... -
hjælp til eksame sæt
ForumindlægGoddag..Sidder lige og laver følgende eksamen sæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/2002-10-2.pdfOg jeg har brug for hjælp til følgende opgaver, Opg 2 D og opg 3 a,c,e .. er på bar bund i alle tre opgaver.. -
Matematik årsprøve
ForumindlægHej!Nogen 1.g'ere der ar været til skrivtligt matematik...? Så smid lige jeres svar ind...så kan vi sammenligne:P -
Eksamen Samf. B-mdt. Dansk økonomi i et globalt perspektiv
Forumindlæg- Redegørelse for den økonomiske situation i Danmark -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHar ligesom alle andre fra 3.g været til skriftlig eksamen for nogle uger siden, men er der nogen der ved hvornår vi får opgivet vores skriftlige karakter. For brude da være inden sidste eksamen, så man har mulighed for at beregne mulig nødvendig karakter?.. På forhånd tak. -
ØGGGG - eksamen
ForumindlægJeg har brug for hjælp til ØG eksamen. Jeg forstår ikke hvad jeg skal fremlægge til min eksamen, og hvad jeg skal komme ind på. -
matematik modellering
Forumindlæghvad er matematik modellering? -
Til dig som ønsker lidt hjælp til matematik!
ForumindlægBøh bag skærmen! En helt fantastisk hjemmeside kan være en god hjælp til dig, hvis du er i gang med at løse nogle matematikopgaver. En del bruger spørge ofte til reducerings- faktoriseringsopgaver og meget andet. Her kan jeg varmt anbefale http://www.quickmath.com/ , som er en utrolig god støtt...
