Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 7121 til 7140 af 65692
-
NF EKSAMEN !
ForumindlægJeg ska til eksamen her snart.. Jeg vil gerne sige noget fornuftigt... det er både i kemi, bop, og naturgeo... (altså nf) Jeg har om "Vand og Sundhed" - Hvad kan man evt. komme ind på? og hvad er relevant at sige? -
Til eksamen i morgen
ForumindlægHej jeg er i gang med at repetere til eksamen og jeg står med et problem. Håber nogen kan finde ud af det. Venlig hilsen Jacob Bevis formlerne for sinus, cosinus og tangens til en spids vinkel i en vilkårlig retvinklet trekant. -
hjælp til eksamens oplæg
ForumindlægHej, jeg har lavet et manuskrift til den mundtlige spansk eksamen som jeg skal til imorgen. Jeg ville høre om der var nogen der måske kunne læse det igennem og give mig nogen fif til hvad jeg kunne gøre bedre, både sprogligt og grammatisk. -
Matematik på meningsmålinger - hvor?
ForumindlægJeg mangler noget stof omkring matematikken bagved meningsmålinger, nogen ved hvor jeg kan finde det fx. nogen gode bøger, artikler, tekster? Eller hjemmesider. -
Bioteknologi A Stx 21. maj 2014
ForumindlægHej, er der nogen der ligger inde med en besvarelse af bioteknologiopgaven fra d. 21. maj 2014? Sidder lige og har det hårdt med nogle af opgavere! God Søndag! -
Just like that engelsk stx B niveau,,
Forumindlægnogen der har raferat eller stil til just like that -
SYGEEKSAMENSSÆT ENGELSK A STX 2009 VIGTIGT
ForumindlægHej er der nogen der kunne fortælle mig hvad titlerne var i sygeeksamensættet i engelsk A 2009? -
Facitliste til Orbit C STX den nye udgave
ForumindlægHej, Er der nogen der har en facitliste til den nye udgave?? På forhånd tak! (og måske ogs BA den nye) -
Engelsk A-niveau stx - 24. maj 2007.
ForumindlægHej alle :) Jeg leder efter dette eksamenssæt på nettet, men jeg kan desværre ikke finde det. Har søgt og søgt. Er der nogen der ligger inde med den, eller er lidt bedre med google end jeg er? venlig hilsen -
Gode notater til pensum i STX Engelsk A?
ForumindlægHej alle SP-er ! Er der nogen der ligger inde med nogle gode notater til engelsk A? Så er tråden her hvor vi kan dele notet og andre guldkorn med hinanden :-) -
Kemi STX A 12. dec 2012?
ForumindlægHej derude!! Er der nogle flinke sjæle der har lavet opgavesættet fra d. 12. december 2012 og som vil hjælpe mig med opgave 4 - Rhodamin B - et farvestof?? JEg kan simpelthen ikke finde ud af den, og vil gerne lave den opgave som forberedelse til terminsprøve - jeg håber der er nogen, der... -
MAth Eksame!!??!!
ForumindlægGoddag allesammen! Jeg skal op til Math eksamen her i morgen, så ville om der var nogen af jer der har notater: 1) Rumfang2) Brøkregning3) Målestok4) Familie Økonomi5) Bevisfærelse6) Kvadratrod7) Uligheder8) 2 Ligninger med 2 ubekendte9) AlgebraPå forhånd tak! -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHejsa :) Hvordan er det gået jer i skriftlig musik :)? Jeg har fået 9, og er ret glad :) Fik 10 i årskarakter, men synes ikke det gik så godt til eksamen, så havde regnet med 7-8.. Så jeg er rigtig glad :) - Nina -
psykologi eksamen
ForumindlægHej, jeg har psykologi eksamen imorgen, og jeg har trukket emnet ondskab. Jeg kan ikke komme i gang med at lave min synopsis, ved slet ikke hvordan jeg skal grebe det an. Er det nogen der kan hjælpe? -
Mundtlig Matematik
ForumindlægHej . Hvilke emner kan man trække i Mundtlig Matematik -
hjælp til kemi eksamen
Forumindlæghey jeg har kemi på b og vi har lige fået overskrifterne til eksamen..jeg tænkte på om der er nogle der kan give mig med at forstår nogle af nedenstående overskrifter: 1. redoxreaktion i den organiske og uorganiske kemi 2. syre i den organiske og uorganiske kemi 3. baser i den organiske og uorgan... -
Eksamen opgaver-
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal meget snart op til biologi eksamen på C niveau. I den anledning ville jeg spørger, om der er nogen der har nogle biologi eksamen opgaver fra tidligere eksaminer som jeg kan bruge til at øve mig med. Det skal helst være indenfor: Celler, økologi og skov i dk, sundhed, liv... -
matematik b
ForumindlægHej Jeg skal op til matematik b skriftlig, hvilke emner..... er der ine for matematik på b niveau? -
Hjælp, skal til eksamen i morgen
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i morgen og er lidt i tidsnød. Tænkte at der måske var en som havde dispositioner til nogle af de her emner: 1. Magnetisme 2. Elektromagnetisme 3. Induktion 4. Vekselstrøm 5. Transformation 6. Atomteori 7. Ioniserende stråling 8. Syre og base 9. Salte 10. Stof og stofop... -
matematik- aflevering
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med noget matematik :)
