Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 7401 til 7420 af 58387
-
Krav til engelsk skriftlig
ForumindlægHej alle, Er det et krav at skriftligt engelsk skal være britisk engelsk, eller må det lige så godt være amerikansk engelsk? F.eks. når datoer skal skrives; britisk: 18 April 2013 ; Amerikansk: 4/18 2013 -
Tysk eksamens opg.
ForumindlægEr der ikke en der vil være så venlig at kigge på mine fejl, og evt. rette dem for mig eller komme med nogle gode forslag.På forhånd takBryndalf -
Kold tyrker på engelsk?
ForumindlægNogen der ved, hvad en "kold tyrker" oversættes til på engelsk?På forhånd tak :-) -
Rettelse af engelsk oversættelse
ForumindlægHej alle! Ville være super godt hvis nogen havde lyst til at rette min engelsk oversættelse. Tak på forhånd! -
Hvad sker der med engelsk lektiehjælp
ForumindlægHallo, hvorfor er det i den seneste tid ret besværligt at få engelsk lektiehjælp? -
rette en engelsk essay
ForumindlægHej Er der nogen der har lyst til at rette en engelsk essay, som kun er på 716 ord. -
engelsk essay lille spørgsmål
ForumindlægHvad vil det sige , hvis der i min engelsk essay står at jeg skal have inkludere the setting ? -
Billedkunst eksamen
ForumindlægHej folkens. Jeg skal snart til billedkunst eksamen, så tænkte på om nogle af jer kunne fortælle mig, hvad det væsentlige er ,i en billedkunst eksamen ? (og hvis nogen af jer har nogle noter, så må i meget gerne sende dem til mig ) På forhånd tak :D -
Parafrase - eksamen
ForumindlægVi er lige påbegyndt vore projekt til eksamen som omhandler parafrase, jeg er bare på dybt vand og mangler inspiration til at billede jeg kunne lave en parafrase. Derfor ville jeg gerne høre hvilken maleri/skulptur ville i kunne foreslå til en parafrase. eller hvilket maleri, siger jer meget?... -
Religions eksamen
ForumindlægHej Alle Jeg skal op i religion til studenter eksamen om et par dage og til det kom jeg pludseligt i tvivel, hvad skal man egentligt gøre med den tekst man trækker? Jeg mener udover at referere den hvad så? Er der nogen som har et step by step disposition over hvordan man skal trackle sådan en te... -
Forberedelse til eksamen
ForumindlægNu sidder jeg og skal læse op til dansk mundtlig eksamen, og har ikke rigtig styr på hvor meget jeg skal læse op på, og hvad der er væsentligt og uvæsentligt. Så jeg ville lige høre, om der var nogen der havde et større overblik over det end mig, og om der er nogle emner man ikke behøver at læse... -
Færdighedsregning eksamen
ForumindlægJeg skal meget snart op til en matematik eksamen ( i færdigheder ), og derfor kunne jeg virkelig godt bruge nogle opgaver, hvor jeg kan øve mig. Nogen der evt. kan linke nogle sider, hvor jeg kan øve mig. Jeg kender : matematikfessor, sysform, duda , så derfor ville det ikke være ne mulighed, ... -
hhx eksamen
ForumindlægHej har en søn der er startet på hhx, snakkede om hvordan karakter regnes ud når han nu engang når til "enden" er det karaktererne fra prøverne der tæller på eksamens beviset eller er det et gennemsnit af årskaraktererne fra 3 år og prøvekaraktererne, storesøster gik på det almene gymn... -
Fysik eksamen
ForumindlægJeg skal til fysik eksamen her i morgen, og vi er i fuld gang med at skrive dispositioner, men til emnet "lim mellem atomer" ved vi ikke rigtigt hvilke forsøg vi skal lave. Vi har omkring tre forsøg med ioner, men ellers kan vi ikke rigtigt finde noget. Er der nogle, som har ideer til... -
AT-eksamen haster!!!!!
ForumindlægHej:) Jeg skal op til AT-eksamen på mandag og har valgt Kemi A og Samfundsfag C som fag, og Heroin som emne. Er der en, der kunne tænke sig at læse min synopsis samt talepapir og kommentere dem? Hvis ja, gider i så ikke skrive jeres mail, så sender jeg dem der til:) Håber virkelig der er nogen de... -
Fysik eksamen. HJÆLP!!!
ForumindlægJeg skal op i fysik/kemi eksamen på onsdag, og jeg er normalt god i skolen, men jeg er meget svag i fysik/kemi! 1)Hvordam foregår en fysik/kemi eksamen? 2)Hvordan ser en disposition ud? (et eksempel) 3)Hvor lang tid har man til at stille sit forsøg op? og skal man opstille forsøget imens censor... -
Rettelse af få linjer engelsk
ForumindlægJeg er meget dårlig til engelsk, som det nok kan ses i de sætninger jeg vil have rettet, der kan derfor være nogen af sætningerne der ikke giver mening. -
Engelsk stil - rettelse !
ForumindlægHej, er der nogle der gider at rette min engelsk stil? evt, for grammatisk fejl eller kommaer? -
Kunst eventyr på engelsk?
ForumindlægHej (: Hvordan siger man kunsteventyr og folkeeventyr på engelsk? Skal nemlig kunne redegøre, for forskellen mellem kunst og folkeeventyr. Er i tvivl om, det bare er art fairy tale? - og hvad med folkeeventyr? -
rette engelsk stil?
ForumindlægNogle som vil rette en engelsk stil på lidt over 1 1/2 side?
