Søgning på: analyse af digte. Resultater: 7681 til 7700 af 26633
-
Dokumentarfilm
ForumindlægHej, kan en dokumentarfilm godt være opbygget som en novelle og kan den også være opbygget efter berettermodellen. -
Hjælp til Statistik og Epidemiologi
ForumindlægHejsa Jeg søger en der kan hjælpe med privatundervisning i Statistik og Epidemiologi Anvender programmet STATA. Gerne i Odene og mod betaling. Mvh -
hjælp!
Forumindlægskal finde et godt debatindlæg til mundlig dansk og kan vikelig ikke finde et -
Oplæsnings stykke
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i ondskab og jeg har valgt at gå op i en kortfilm ved navn "Beast" af Lars Pedersen Arendt. Er der nogen der har et godt oplæsningsstykke til den?? -
Mundtlig dansk
ForumindlægHej, er der nogle der kan hjælpe med hvordan jeg skal snakke om ondskab i novellen "Spasser" af Camilla Christensen. Hvilken ondskabsform er det der bliver brugt? -
Gravitationloven
ForumindlægHej jeg er igang med min sop hvor jeg skriver om apollo 13 i fysik A min lære snakkede om at jeg skulle finde hastigheden af rumfartøjet for når den er tøttest på månen, og brydningshastigheden. dem har jeg beregnet. Min lære snakkede også om at jeg skulle bruge noget med banerne (med i filen)... -
Krigspropaganda under Første Verdenskrig?
ForumindlægHej Alle. Jeg skal i (møg) AT skrive om den britiske krigspropganda under Første Verdenskrig, men har inderligt brug for hjælp til at finde et rigtig godt eks. på fx en tale, et digt, en sang, m.m. som netop udtrykker en klar krigsproganda imod fjenden (tyskerne) og for at få de engelske mænd til... -
Fig. 197 (Old)
ForumindlægHej,Jeg ville bare lige høre om der er en som vil hjælpe mig med at analysere fig 197. i bogen oldtidens grækenland? Jeg er ikke helt sikker på hvad jeg skal sige, men er umiddelbart kommet frem til følgende pinde:- Hellenistisk tid- Gruppefremstilling- Individuelt præg- Bedre propertionerVil i h... -
Interne forhold?
ForumindlægHej Jeg er igang med en Design:HAY casen til afsætning. Der står at man skal analyser HAYs interne forhold og vurder virksomhedens konkurrencemæssige fordele. Hvad menes der med de interne forhold? Er det bare de interne forhold i SWOT analysen ? Er der nogen der kan hjælpe mig med at komme iga... -
Folk er mærkelige!
ForumindlægHey ya'll! Jeg har grueligt brug for hjælp til min forberedelse på Dansk fsa prøve b. Jeg har trykket emnet Lyrik, fedt! Og har valgt et digt af Michael Strunge; Folk er mærkelige No problem, men jeg har brug for en anden end mig selvs fortolkning af digtet, that's why I'm begging y... -
Langston Hughes
ForumindlægHej. Jeg vil bare hører om der er nogen der har arbejdet med Langston Hughes digt "I Dream A World"? Jeg skal arbejde med den ud fra begrebet The American Dream, og håber der måske er nogen der har nogle vigtige pointer jeg kan suplerer med? på forhånd tak. -
Hjælp, hvordan skal jeg starte min opgave?
ForumindlægVi har fået vejledning med mere, og vejledningen har været udmærket, men min problemformulering lyder lidt anderledes, end den jeg aftalte med mine vejledere (synes den er lidt kludret). Mit primærfag er engelsk, og bifag er psykologi. Men i hvilken rækkefølge ville i begynde på denne problemform... -
AT - nok engelsk?
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal til AT-elsamenog er blevet nervøs for, om jeg har nok engelsk med i min opgave. Problemformuleringen lyder: Hvordan har Barack Obama italesat sig selv under sin udenrigspolitiske rejse? og Problemstillinger: • Hvilke virkemidler benytter Barack Obama sig af i sine t... -
Håber på at få hjælp :/
ForumindlægHej. Er der nogen derude der har læst "It is only me," af nancy Gibbs og evt. lavet en analyse fortolkning af den? Hvis det er, vil jeg meget gerne se :) -
Svaret på problemstillinger-Hvor meget?
ForumindlægHej Når man sidder til AT-eksamen og skal præsentere svaret på sin problemstilling, bør man så præsentere hele sin analyse, eller er det iorden bare at bruge få dele? På forhånd tak -
Reklameanalyse
ForumindlægJeg skal analysere en reklame som er ''sikker trafik - teenager i trafikken'' har i nogle gode råd til hvad jeg kan skrive -
Citater i fortolkning ?
ForumindlægMå man godt bruge citater i fortolkningen, eller skal de alle indkomme i analysen ? -
En - to - tre - nu!
ForumindlægHej.. er der nogen der har læst "en - to - tre - nu!"?Hvis ja, er der så ikke nogen der har en analyse?Desuden, hvad synes du egentlig om bogen hvis du har læst den? Hvis ikke.. så vil jeg anbefale den. -
Metoder - Film
Forumindlæghvis jeg skal analysere en film og en artikel. hvilke metoden indenfor naturvidenskab, samfundsvidenskab og humaniora skal jeg bruge? -
Analyseskema til roman
Forumindlæghej er der nogle der ligger inde med viden om et godt analyseskema til romaner? skal lave analyse på skammerens datter, helst et skema der svare til E niveau. på forhånd tak
