Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 761 til 780 af 181597
-
Matematik eksamen 2020
ForumindlægHej Studieportalen, er der nogen, der har været op i eksamen i matematik A (STX)? Hvis ja, søger jeg i den grad hjælp til diverse opgaver. -
Mat A eksamen - forberedelse
ForumindlægMå man f.eks. derhjemme fra downloade information og videoer inden forberedelsen, og så tage med ind i forberedelsen og bruge det? Det jo ikke snyd, da det er gjort INDEN eller? -
Fransk Fortsætter A: Eksamen obligatorisk?
ForumindlægHey! Jeg er lidt forvirret fordi jeg har hørt flere forskellige svar på dette spørgsmål: "Er det blevet bestemt at man SKAL til eksamen i fransk skrifteligt og/eller mundtligt eller udtrækkes det ligesom andre fag" Jeg har hørt at undervisningsministeriet har lavet det om, så at Fransk ... -
Matematik eksamen - noter til formelsamling
ForumindlægHej alle. Jeg skal op til eksamen i Matematik om et par måneder, og jeg har kun fået en formelsamling på mig. Jeg ved ikke, hvad jeg skal skrive i mine noter i min formelsamling, som er vigtigt at have med til eksamen. Da jeg hverken får undervisning i Matematik, eller har lærere som gider at sva... -
hvordan består man matematik?
ForumindlægHej til alle. Jeg tager matematik på VUC og skal afslutte matematik. Hvordan består man dette? Tager man gennemsnittet af den skriftlige om den mundtlige karakter(Som så skal være over 2), eller skal man have minimun 2 både mundtligt og skriftligt? Håber der er nogen som kan hjælpe mig. Glædelig ... -
HVORDAN FOREGÅR MAT A EKSAMEN
ForumindlægNu har vi ikke fået klar besked fra vores lærer angående mat eksamenen. Nu hvor vi kender spørgsmålene tænkte jeg på om vi overhovedet får noget forberedelsestid? -
Skriftlig årsprøve 1.g
ForumindlægHejsa. Jeg skal til skriftlig årsprøve i matematik. Derfor vil jeg lige høre om der er nogle der kan komme med nogle råd, eller evt. fortælle lidt om sådan en prøve. Mvh Louise -
EKSAME
ForumindlægHej. Hvad må man medbringe til skriftig engelsk fs10? det er kun penalhus ikke? -
Matematik A- er det muligt
Forumindlæger det muligt at læse alt matematik A pensum på en måned hvis man er villig til at opgive alt og udelukkende forkusere på matematik? (Har naturligvis haft det på B og C) -
bio A eksamen!!
ForumindlægHej SP! :) Jeg hr liget et spørgsmål .. HVordan skal man øve sig til skriftlig biologi A eksamen???! plz hjælp.. -
Matematik b 2008 eksamen..
Forumindlæghey.. nogen der ved om man kan finde opgavesættet fra stx matematik b 2008 , besvaret ??? -
Matematik øvning til Eksamen, er i stå
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/documents/2007-8-2V_Med.pdf Jeg er igang med Opgave 6, men er i stå, kan ikke finde ud af den, hvad skal jeg, og hvordan? På forhånd tak:) -
A fag
ForumindlægJeg er på linjen matematik a, fysik b, kemi b, men jeg mangler endnu et a fag. Jeg vil gerne have engelsk op, men har hørt at det vil komme til at køre som et dobbelt forløb dvs med to sæt afleveringer og hvis jeg er rigtig uheldig to forskellige lærere. Er der nogen der ved noget om dette? -
Matematik eksam imorgen hjælp
ForumindlægHej alle sammen imorgen skal jeg til matematik eksam.. så vil jeg lige spørger om der er nogen af jer der har lavet matematik opgave http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/110906_2hf112... -
særkarakter matematik
ForumindlægHejJeg har på mit studenterbevis (kladden, der blev givet i forbindelse med de skriftlige karakterer) stående "særkarakter i matematik" nederst på siden. Jeg har haft A+, så jeg går ud fra, det har noget at gøre med det. Men hvorfor står der kun de skriftlige karakterer?MvhJonathan -
Matematik B eksamen
Forumindlæghvad kan man forvente i den uden hjælpemidler?? hvilke formler skal man kunne huske i hovedet? -
Samfundsfag A uden Matematik B eksamen?
ForumindlægJeg er lige gået i panik, og håber at en herinde kan svare mig, da jeg først kan få tid hos studievejleder i næste uge. Jeg startede på blandt andet matematik b og samfundsfag a (hf enkeltfag) i sommers. Jeg var til eksamen i samfundsfag a i vinters, og planen var matematik b eksamen her til som... -
Hjælp til eksamen
ForumindlægJeg går i 3.g og skal til eksamen i mundtlig matematik. Jeg kunne godt bruge noget hjælp inden eksamen, som ligger den 16/6. Hjælpen består i hvordan man skal formulere de forskellige ting. Er der nogen der kan anbefale en "hjælper"? Venlig hilsen Denise -
mundtlig matematik A
ForumindlægHvaHvordan foregår eksamen + hvilke spørgsmål kommer man op i? Er det et bevis eller? -
eksamen a niveau
Forumindlæger der nogen der kan svare på om engelsk skriftlig A niveau efter den nye reform indeholder en oversættelse fra dansk til engelsk, eller denne er erstattet af grammatik delen uden hjælpemidler? Vi laver nemlig kun engelske stile fra før reformen hvor der er en oversættelse. Er der nogen der ekse...
