Søgning på: analyse af digte. Resultater: 7961 til 7980 af 26633
  • 2.g opgave!!!

    Forumindlæg
    Hej jeg skal skrive en 2.g opgave (Slaget på Reden) men ved ikke helt hvordan sådan en skal sættes sammen. Er der ikke lige nogle der kunne skrive i punktform hvordan man laver sådan en..? Den skal være på omkring 10 sider..
  • Beskrivende Statistik

    Forumindlæg
    Hey... Lige en hurtig hjælpende hånd • Redegør generelt for hvad formålet med beskrivende statistik er?
  • noveller på nettet....

    Forumindlæg
    Hej allesammen, kan man finde noveller på nettet? Både korte og lange (:
  • årsprøver i dansk og engelsk..

    Forumindlæg
    hey alle.. vil bare spørge, hvad går en årsprøve ud på og hvordan foregår den?? Hvad skal der til for at få god karakter i både engelsk og dansk og hvad skal man kunne??
  • Kim Phuc

    Forumindlæg
    En der har en Phan Thi Kim Phuc billedet fra Vietnamkrigen? Fotoet viser den vietnamesiske kvinde, Kim Phuc, der som niårig blev et af ofrene for et amerikansk napalm-bombeangreb under Vietnam-krigen. Fotografiet af hende gik verden rundt.
  • HJJJÆÆÆÆLLLPPP

    Forumindlæg
    Hvad er sprogbrugsanalyse ??????
  • TYSK EKSAMEN. HVAD ER VIGTIGST

    Forumindlæg
    Når man nu har trukket sit ukendte stod indenfor en vis emne... hvad skal man som regel have med til sit oplæg til eksamen... hvad er vigtigst at komme ind på.... åårh :S ...
  • problemfomulering stasi og orwells 1984

    Forumindlæg
    hey jeg søger lidt noget inspiration til min problemformulering med Orwells 1984 og totalitarisme som overevne, hvor jeg så fokuserer på stasi tyskland. fagene er dansk og historie. Henvisninger til gode sider vil også være en god hjælp. På forhånd tak
  • DHO - Mundtlig forsvarelse

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har eksempler på hvordan man kan reflektere til ligheder og forskelle mellem fagene dansk og historie?
  • Marie Luise Kaschnitz tekst: "Ja, mein Engel". HASTER.

    Forumindlæg
    Nogle der kan hjælpe med Marie Luise Kaschnitz tekst: "Ja, mein Engel". ??? HASTER.
  • Fortællertype?!

    Forumindlæg
    En som har læst A Dry White Season og som kan fortælle mig hvilken fortællertype der hersker over historien? x_X
  • nordkraft

    Forumindlæg
    hey... jeg er igang med min 1g opgave, og vil høre om der ikke hva nogen der kunne hjælpe mig med junkiehunden, har valgt den men den er sQ svært.. ikke godt :(
  • Bromatbestemmelse

    Forumindlæg
    Der afvejes 75,15 mg stof, som opløses i ca. 50 ml vand. Derpå tilsættes 5 ml 2 M svovlsyre og 1 g kaliumiodid: BrO3– + 6 I– + 6 H+ → 3 I2 + Br– + 3 H2O Derefter titreres den dannede mængde I2 med 21,68 ml 0,1012 M natriumthiosulfatopløsni...
  • stil

    Forumindlæg
    foesinkelse af Peter seebergAnalyse og fortolkning
  • Havfruens sang - H. Pontoppidan

    Forumindlæg
    hej, er der en af jer, der har gennemgået/ har gode notater til novellen "havfruens sang" skrevet af Henrik Pontoppidan?jeg skal måske prøve eksamineres i den, så det ville være lækkert hvis en af jer kunne hjælpe.på forhånd tak.Saba
  • Markedsanalyse af luksustasker

    Forumindlæg
    Vi er ved at lave en markedsundersøgelse om en kommende webshop, der skal udleje luksus tasker til ethvert behov Derfor vil vi godt have lov til at stille jer 6 hurtige spørgsmål, i et led af en større markedsundersøgelse. Vi sætter stor pris på jeres deltagelse der kun tager 30 sek. Spør...
  • Herman Bang

    Forumindlæg
    jeg vil stadig godt have hjalp til novellen " foran alteret" hvad er det pigen ikke vil afslører om hendes far. og det er vel også derfor hun gifter sig med fætteren, er det rigtigt?
  • Hjæælp, lektier til i morgen!, 2 noveller

    Forumindlæg
    Hej :D jeg har brug for en meget hurtg hjækp, der er til i morgen, det er to noveller fra Nordlys for 7. den ene hedder Iris - af H.C Branner (1939) den anden hedder Englen - af Mads Brenøe (1998) Håber virkelig i kan hjælpe mig tak. godtnok er det små noveller på 2o sider eller mere, men d...
  • billag i SSO?

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogen som har kendskab til vedhæftede billag i SSO? Jeg sidder og skal skrive et bevis for triogonometri men for at bevise mit bevis er der nogle grundrealationer som man skal bruge. ville det være en god ide at bevise grundrealationerne på et billag?? For min lære sagde det ikke va...
  • Danskeksamen, hvordan foregår det?

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i dansk mundtlig eksamen og kan ikke helt huske hvordan eksamen foregår. Trækker man et ukendt læst tekst og skal derefter relatere til det man har lært?