Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 8161 til 8180 af 65692
-
Matematik gåde
Forumindlægan·ap = an+p 0(1/2)·0-(1/2) = 0(1/2)-(1/2) = 00 = 1 Resultaten kan også skrives som (√0)·(1/(√0)) = (√0)/(√0) = 0/0 = NAN DVS.. 1 = NAN Bare en sjov gåde :) -
hej kan i hjælp tak med matematik
Forumindlæghej kan i hjælpe mig pls tak på forhånd ,,,.., -
basis matematik
ForumindlægHvad sker der, hvis man dividerer et tal med et tal, som er < 1 men > 0? -
Matematik på HF
ForumindlægNogle der viller være så godhjertet og venlige og være behjælpelige med at hjælpe mig med nogle opgaver. -
Matematik - trekanter
ForumindlægHej er der måske nogen der kan hjælpe med den her opgave? -
Matematik reducerer
Forumindlæga) Reducer udtrykket ??2 − ??2 − (?? + ??) 2 + 2???? b) Løs ligningen −35?? − 8 = −148 nogle der kan hjælpe med følgende opgaver?:) har meget svært ved det -
matematik - trekanter
Forumindlægokay så. tre-kantens højde. du skal finde en trekants højde. 3 kant -
matematik - trekanter
ForumindlægNissefar skal hjælpe skovnissen med at plante juletræer. Indtil videre har de plantet træerne som vist på billedet. Hvor stor er afstanden, der er angivet med et spørgsmålstegn? https://www.matematikfessor.dk/homework/view/14709443 -
matematik - procent
ForumindlægBestem vægt/volumen-procenten (w/v) for en opløsning på 200ml der indeholder 8g virksomt stof. -
Skriftlig eksamenssæt
ForumindlægHej Jeg går på HTX, og vil gerne gøre brug af jeres eksamenssæt til at hjælpe en til den skrifligeeksamen, men der er kun for STX og HHX men hvad er så bedst i Dansk A og matematik A på HTX? dem fra STX eller HHX? -
HÆLP !!! Matematik Det haster !!
ForumindlægHej.. Jeg sidder med en matematik afl. og mangler kun en opgave som jeg ikke kan huske så meget om.. Nogen der har lyst til at hjælpe :/ ? -
matematik sider
ForumindlægHej er der nogen der kender en matematik side eller en eller anden slags for word hvor man kan tegne sin femkant og sekskant. -
Hjælp matematik færdighed
ForumindlægHej. Det ville være dejligt for mig hvis nogen lige tog et øjeblik og så på min matematik færdighedsregning. jeg har lavet det hele selv og vil bare godt have det rettet. svarene findes i bilaget. på forhånd tak -
fra årskarakter til eksamen
ForumindlægJeg går ud fra følgende: Kommer man ikke op i et fag man afslutter, så bliver karakteren flyttet over som eksamenskarakter!? fx års eksa dansk 7 ? religion 9 ? spansk 7 ? MAT 6 5 _ ... -
matematik passion?
Forumindlæghey derude, jeg har på det sidste tænkt meget på, hvor fedt det kunne være at kunne snakke med en person om vildt underlige og måske oven i købet også meget interessante ting indenfor matematik. jeg kunne godt tænke mig hvis der var en person - dreng/pige - derude der havde samme vilde passion fo... -
Oldtidskundskab EKSAMEN
ForumindlægJeg skal op i old i næste uge, jeg har læst pensum ,men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige om de læste tekster, det er jo bare nogle historier. Hvad skal man sige når man er til eksamen? Altså hvad kræves der at man siger? -
Historie-eksamen
ForumindlægMan plejer at dele en historie eksamen op i 3 dele. Redegørelse (af kildens sammenhæng/kontekst)Analyse/undersøgelse Vurdering/diskussion Nogen der vil give en forklaring på de sidste to? evt. med eksemplermvh Mattias -
Dansk eksamen
ForumindlægHej alle. I morgen er der skriftlig dansk eksamen. Jeg ville høre om der er nogen der kan fortælle mig, hvornår man bruger de forskelige ting, som nykritisk realisme etc. i sin analyse? Hvordan kan man se at det hører under dette? -
Hjælp, mundtlig eksamen.
ForumindlægJeg har mundtlig eksamen om nogle dag. Hvordan skal jeg forberede mig for at få et 10 tal.?. Er det vigtig at ku ordene i pensumet? Sys nemlig det tager rimlig meget af ens tid. -
Til eksamen på torsdag
ForumindlægHej allesammen Jeg har virkelig bruge for jeres hjælp til spansk mundtlig eksamen Er der nogen af jer der har læst bogen " Villar - los hijos de Manuela" rute 1 Og kan give mig en referat af det...
