Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 8861 til 8880 af 35503
-
MEDIEFAG EKSAMEN??? HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP
ForumindlægHej alle! Jeg skal snart op i mediefag og er lidt i tvivl om hvordan eksaminationen foregår.. Her er et par spørgsmål: - kan de finde på¨at spørge om hvad nogle forskellige begreber betyder? fx hvad betyder jump-cut?- hvad forventer de at vi skal kunne?- må man tage sine noter med ind på det ... -
Kemi b eksamen???
ForumindlægHvad er det helt præcist man skal komme ind på når man har trukket sit emne?? Redegør for forsøget og teorien eller? Nogle som har nogle gode råd?? -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket "barndommen som fundament," og jeg vil spørge, om I har nogle gode idéer til, hvilken novelle jeg kunne vælge? Jeg har prøvet at søge lidt, men jeg har ikke fundet nogen gode noveller. Vi har haft om blinkende lygter, barndommens gade og nattens dronning af Tove Di... -
hjælp til natur eksame på HF
Forumindlæghej er der nogle der kan hjælpe mig. jeg skal op imorgen er der nogen der giider at forklare hvordan den fogår og om synopsisen til mest eller hvad. er super nervøs og hvordan forbereder man sig håber at i kan hjæpe mig -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket "barndommen som fundament," og jeg vil spørge, om I har nogle gode idéer til, hvilken novelle jeg kunne vælge? Jeg har prøvet at søge lidt, men jeg har ikke fundet nogen gode noveller. Vi har haft om blinkende lygter, barndommens gade og nattens dronning af Tove Di... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægNogle gode idéer til emnet "Den ældre novelle" Den skal meget gerne være "ældre" :) -
Dansk mundlig eksamen
ForumindlægHej, jeg trak Journalistik. Har i nogle gode artikler? -
Noveller om identitet - eksamen
ForumindlægHej! Skal op til mundtlig dansk her snart (9 klasse) og har trukket "Noveller om identitet". Skal til at vælge min tekst som jeg vil analysere. Min lærer har forslået mig, at jeg vælger; Den blomstrende have af Naja Marie Aidt, da den passer meget godt til emnet. Jeg har stadig chanc... -
Vi søger hjælp til naturfags eksamen!!!
Forumindlægvi har problemstilling og mangler nogle arbejdsspørgsmål til den. problemstillingen: Hvordan kunne Dk’s energiforsyning se ud om 30 år, hvis vi skal nå Danmarks klimamål i 2050? håber i kan hjælpe Brian. -
Noveller til mundtlig eksamen
ForumindlægJeg har trukket noveller fra 90'erne of opefter i mundtlig dansk. Imorgen skal jeg aflevere mit prøveoplæg (en selvvalgt novelle) og jeg har stadig ikke fundet en. er der nogle der ved hvor jeg kan finde kendte danske noveller online? -
Skal jeg op i fransk eksamen?
ForumindlægHej Jeg har lige valgt at tage 5 A fag, hvor fransk er en af disse fag. Jeg har nu fortrudt af forskellige årsager og har derfor skrevet til kontoret, som svarede, at det i princippet var muligt at vælge et andet fag inden skolestart, så længe det ikke havde indflydelse på mit eksamensudtræk.... -
Dansk mundtlig eksame
ForumindlægJeg har trukket før, nu og i fremtiden til mundtlig dansk. Er der nogle der kender en novelle -
Råd/Noter til eksamen
ForumindlægHej alle, Jeg skal til de skriftlige eksamener i denne uge i både Dansk A og Enegelsk A på HHX, samt i næste uge i VØ A og AØ A. Jeg tænkte på, om der var nogle, der havde nogle råd eller noter de kunne sende af sted. Jeg har allerede læst studienet's guide til fiktive og ikke-fiktive teskt... -
Hjælp til tyskforberedelse - mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i mundligt tysk 10. juni 2013 og jeg kunne godt bruge en der kan hjælpe mig med at forberede til dette. Jeg har tysk på B-niveau på HHX. Håber der er nogen der kan hjælpe. Jeg bor i Hørsholm i Nordsjælland. Hilsen Philip -
Hjælp til fransk eksamen søges
ForumindlægHej Er der nogen, der kan tilbyde fransk eksamenslæsning i Aalborg? Det drejer sig om mundtlig træning i fransk på gymnasieniveau A; samtaleøvelser, udtalelse med videre. Kontakt mig enten her i tråden eller med en privat besked i min indbakke. Mvh Julie -
Min disposition til AT-eksamen
ForumindlægEr der nogen, som vil læse min disposition og give feedback? :) Jeg har valgt ENGELSK(A) og NG(C), og mit emne er global opvarmning. I engelsk har valgt Al Gores film, hvor jeg har valgt at gå til teksten på denne måd: 1) Ved at lave en hypotese om tekstens formål/budskab - dvs. at læse ... -
Dansk Eksamen - Killinger (DET HASTERRR!!!)
ForumindlægHej jeg kan ikke finde ud af hvilken fortæller jeg har at gøre med i novellen Killinger? Nogen der ved? Tak på forhånd -
Eksamens forberedelse til oldtidskundskab
ForumindlægHej alle! Jeg skal til oldtidskunskabseksamen den 19 og jeg er tvivl om hvordan jeg "optimalt" bør forberede mig. Har I erfaringer eller har I fået gode råd af jeres lærer? -
Dansk eksamen Aida modellen
ForumindlægHej søger hjælp til at putte aida modellen over jolly cola reklamen med Tina kjær fra 1993 -
Hjælp til dansk eksamen! Billede analyse!
ForumindlægHej jeg får i 9 klasse! Jeg har et kunstbilledet som hedder "sfinks - kvinden i tre stadier" af Edvard Munch. Jeg har lavet min dispotion og alt det, og er faktisk godt igang! Men der er virkleig nogle ting hvor jeg ikke aner hvad jeg skal skrive, for alt jeg kan læse om ham er meget ...
