Søgning på: analyse af digte. Resultater: 9421 til 9440 af 26633
-
OHMS LOV
ForumindlægHej alle derude. Er der nogen som kan forklare lidt om ohms lov? :-) SKAL BRUGES IDAG!.. -
Eksamens projekt
ForumindlægHej er der nogen der har erfaring med at skive eksamensprojekt på HF i Kemi B og Biologi B Jeg skal skrive eksamensprojekt i disse fag. Men jeg kunne godt bruge et par hint til nogle gode emner. På forhånd tak :-) -
Metoder i AT til Religion
ForumindlægHejsa allesammen, håber at nogen kan hjælpe mig, Det er sådan at jeg er lidt lost i forhold til hvilke metoder jeg kan bruge i religion. Jeg skriver i Historie A og religion C og har om protestanismen som alternativ for katolicismen. Her fokuserer jeg på hvilke religiøse og politiske grunde der ... -
Kronik og litterær artikel
ForumindlægHejsa der ude jeg står med et dilema jeg har ligget med kyssesyge siden skole året startede men er nu begyndt i skole igen og har fået kastet en masse afleveringer i hovedet. en af dem er en dansk aflevering hvor jeg skal skrive en kronik eller en litterær artikel om nogle artikler, mit spørgsmål... -
Kærlighedsnoveller?
ForumindlægHej alle der ude. Vi har lige trukket vores frodybelsesområdet i dansk, og jeg har været så heldig, at trække emnet "Sex og kærlighed". Vi har i løbet af året haft om en del noveller, film, lyrik osv. der omhander kærlighed. Jeg har nu siddet i lang tid og søgt, men jeg kan simpelthen i... -
Paper opgaven
ForumindlægHej Sp Er ikke helt sikker på hvad jeg skal gøre i dette spørgsmål How does the author argue for his views in the text? give examples from the text -
Adam Michael Lee Cohen
ForumindlægWhat is The intended audience to Adam Text of Michael -
Sætningsskema
ForumindlægHej folkens Jeg er igang med at skrive et større eksamensprojekt og sidder fast i sætningsskema. Det er blot et par sætninger der skal sættes ind i et sætningsskema, hvilket ikke tager mere end 5 minutter. Jeg håber der er hjælp at hente, da jeg sidder fast og kan ikke komme videre. -
Råd til hvornår man skal bruge referat eller resume
ForumindlægHey all :) Jeg sidder her med min 2.g opgave og ved ikke helt hvornår man skal bruge referat eller resume? Håber der er nogle der kan forklare det for mig :) //Nadja89 -
kronik skrivning
ForumindlægI redegørelsen, må man gerne bruge citater fra teksterne.. som dokumentation til hvad man skriver i redegørelse -
Hvad hedder denne metode? (Naturvidenskab)
ForumindlægHej! Jeg skriver AT om aspirinen i biologi og dansk, men jeg er i tvivl hvilken metode følgende er: "Aspirinen var det første lægemiddel der blev afprøvet på dyr i et industrielt laboratorium. Her brugte man blandt andet guldfisk, hvor halerne blev dyppet i en opløsning af acetylsalicylsyr... -
Som englene flyver
ForumindlægHvilken tid skal novellen forestille at foregå på? 80'erne, 90'erne? -
Hvordan laver man et problemfelt?
ForumindlægHej Allesammen! Jeg har desperat brug for noget viden omkring, hvordan man skriver et problemfelt til min teknologi-historie eksamensopgave. Jeg har prøvet at søge på nettet, men jeg kan ikke forstå det, jeg har prøvet at spørge min lærer, men han kan heller ikke forklare mig det ordenligt. ... -
psykoanalytisk læsning
ForumindlægEr der nogen der kort kan skitsere for mig hvad den psykoanalytisk læsning er? :) -
Ringen karen blixen
ForumindlægHej nogen der ved hvad karen blixens budskab er med novellen ringen? -
Essay
ForumindlægWrite a short essay in which you discuss the responsibility we have for those less fortunate than ourselves. (Is the man in the Datsun for instance going too far with his help? find examples in the text to support your point of view) Er der nogle der kan hjælpe mig med, hvordan jeg kommer i... -
Kan ikke komme igang! :(
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skriver i faget Dansk. Jeg har valgt at skrive om emnet Nyheder- argumentation, men jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe det an og skrive en sådan opgave. Skal jeg fortælle om nyhders historie?? eller hvordan skal jeg skrive den?? Please hjælp. -
religon
ForumindlægNogen der har analysemodel til religon c niveau????????? -
søger hjælp til bogen, Onkel Toms Hytte!
ForumindlægHej Alle jer der ude :-) Jeg søger MEGET hjælp af en/mange! der kan hjælpe mig lidt med bogen Onkel Toms Hytte. Hvordan reflekterer bogen til virkeligheden? og kan man sætte bogen i perspektivering til virkelighen? Håber virkelig der er en der kan hjælpe mig, da der drejer sig om SRP! -
SRP komm/it A og Mat A
ForumindlægHej er der nogen af jer som har nogle gode eksempler/ideer på srp emner med fagene Mat A komm it A, jeg går på HTX. På forhånd tak (:
