Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 10281 til 10300 af 61667
-
Hvordan kan man forberede sig grundigt til eksamen!
ForumindlægEr der nogen der har nogle gode råd, om hvordan man kan forberede sig til engelsk eksamen, jeg ved jo ikke hvad jeg skal op i! men der er mange emner jeg kan trække imellem? -
Hjælp til bio eksame B nivau
ForumindlægHjælp til bio eksamen (økologi) Hvordan opstår et vandløb og søer? Detaljeret forklaring af våde enges funktion? Mvh. Maria -
Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægHej, Får de som har været op til skriftlig dansk eksamen i dag, det samme opgavesæt som dem, der skal op i næste uge, eller er det to forskellige opgavesæts? Håber i kan hjælpe :) -
Samf skriftlig eksamen
ForumindlægHejsa. er der nogen der har nogle ideer om hvilke emner der kunne komme op til samf a skriftlig eksamen i år? :) -
Hvordan foregår Eng. mdt. eksamen?
ForumindlægHej:) Da jeg skal til Engelsk mundtlig eksamen imorgen ville jeg blot høre hvordan det kommer til at foregå:D Hilsen Stina :o] -
AT eksamen 2015
ForumindlægHej. Jeg mangler nogle idéer til hvad jeg kan skrive/snakke om til AT-eksamen 2015. Nogen herinde der har en idé? Emnet er: Kommunikation. -
HJÆLP TIL MATEMATIK OVER MSN!!!!
ForumindlægHej allesammen. Jeg er igang med noget matematik, som jeg ikke kan finde ud af. Hvis du ved noget om Eksponentielle sammenhænge/funktioner, kunne det være dejligt hvis du kunne kontakte mig på MSN i aften. Det er en masse spørgsmål, der vil tage en krig at komme igennem hvis vi skal gøre det i d... -
SRP MATEMATIK HJÆLP
ForumindlægHej alle. Jeg skal snart til at vælge fag og emne til SRP. Mit studieretningsfag matematik overvejer jeg at kombinere med dansk, hvor man skriver en formidlingsopgave i dansk-delen, men jeg har ingen ide om hvad jeg kan skrive om. Er der nogen der har nogle ideer til nogle emner? Tak på forhånd -
Matematik-Projekt
ForumindlægHej, Jeg er i gang med at lave min sidste opgave i matematik og jeg havde problemer med en af opgaverne / var lidt i tvivl. Opgaven er opgave b) "Du skal beregne arealet af murværket på nordgavlen (de farvede dele)" Tjek den vedhæftede fil Nogle der kan hjælpe? -
Matematik, årsprøve!
ForumindlægHej.. :) Når der i en opgave til mundtlig matematik er skrevet f.eks. følgende: "Gør rede for eksponentiel vækst. Du skal bl.a. komme ind på anvendelsen af enkeltlogaritmisk skala og omskrivning af eksponentialfunktioner af formen f(x)=b*e^kx". 1. Er det så et krav at komme ind på ande... -
Matematik hjemmeregning hjælp!
ForumindlægHej Drenge. jeg har en hjemmeregning for til på torsdag vil ville blive super lykkelig hvis der var nogle der gad hjælpe mig! Opgaverne er disse: Vejl.StxA 7.003, 10.031 (med hj.midl.); 1.027, 10.004 (uden hj.midl.). Hvis du er en lille ørn til matematik kan jeg sagtens maile opgaverne til dig i ... -
Matematik og Idræt?
ForumindlægHej Allesammen! Jeg sidder i den situation, at der meget snart skal vælges hvilke fag jeg skal skrive SRP i. Jeg har tænkt meget på Matematik og Idræt, men efter lidt research, har jeg ikke rigtigt fundet særlig meget omkring de 2 emner sammen. Er der nogen der har skrevet i de to fag før, og k... -
Matematik Noter
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med nogle fantastiske noter gennem matematik A forløbet, altså til de enkelte emner?? - Jeg er desværre i den situation hvor jeg skal selvstudere mat a, og er derfor meget interesseret i nogle gode noter af pensum. Er villig til at betale for dem, hvis de ... -
Hvem vurderer en skriftlig eksamen
Forumindlæghej, er det kun cencor der vurderer en skriftlig eksamen? -
matematik hjælp søges!!
ForumindlægHej Vi er to piger der har brug fro hjælp i matematik på videregående uddannelse (matematik 1 kurset 01005 på DTU København) da vi skal til at arbejde med et 3 uger langt projekt. Vi ønsker en som kan vejlede os igennem projektet og de spørgsmål vi får udleveret (primært om diff. ligninger) om en... -
Søger hjælp til matematik
ForumindlægJeg søger en der kan hjælpe mig med matematik på A-niveau (lige nu er det B-niveau, men vi går snart videre til A).Jeg har netop færdig gjort uddannelsen til elektriker og er nu begyndt på "adgangskursus" til Ingeniør-uddannelserne...Desværre har jeg nogle "huller" i matematik... -
Gode råd til eksamen!
ForumindlægJa, jeg henviser altså til konkurrenten nu - sorry! Men jeg ville være ligeglad med, hvilken hjemmeside de lå på, for det er altså rigtig gode råd, der kan hjælpe på mange forskellige måder.Det drejer sig om www.studienet.dk's guides til eksamen. I skal melde jer ind for at få adgang til diss... -
Erfaringer: Mundtlig engelsk eksamen
ForumindlægHej :) Jeg står og skal til mundtlig engelsk(B) eksamen her på onsdag, men er allerede ret nervøs. Jeg har læst alle teksterne fra vores kompendium igennem, og er nu ved at kigge på de noter jeg har skrevet til hver og en igennem årene. Egentlig vil jeg bare gøre høre jeres erfaringer med mund... -
Virksomhedsøkonomi vs. Matematik
ForumindlægHej, Er der nogle der kan svare mig på om Virksomhedsøkonomi er det samme som matematik? Jeg hader Matematiske formler, generalt matematik faget. Budgetter, rente og lignende er derimod noget jeg intresserer mig rigtig meget for. Burde jeg gå imod den retning, hvis matematik er mit hadefag? H... -
Rapport -> eksamen?
ForumindlægNår vi ksriver rapporter i fx fysik og kan komme op i det som mundt. eksamen i år, er det så meningen at man bl.a. skal tale om sin rapport? \nSagt på en anden måde: (Hvad) Skal man bruge sine rapporter til den mundt. eksamen?
