Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 10481 til 10500 af 176852
-
Dansk A
ForumindlægHej.. Jeg vil høre om jeg er godt på vej... eller helt ude af den ?? for jeg ved hvad ideen med det her er... Jeg er klar over at der skal være en indledning, hoveddel og konklusion http://peecee.dk/upload/view/149984 Side 1 http://peecee.dk/upload/view/149983 Side 2 /kort/ -
Afsætning A
ForumindlægHey jeg har fået til opgave at skrive om eksport af design møbler fra den danske møbelvirksomhed fritz hansen til det irske markede.Jeg ville høre om der er nogen der har nogle gode oplysninger om fritz hansen eller om det irske møbelmarkede som sådan.På forhånd tak -
A. Musik
ForumindlægHar et spørgsmål.. Skal lave en Sekst medstemme, og så har jeg læst jeg bare kan lave en normal terts medstemme og lægge den en oktav ned, men når jeg laver den terts medstemme skal jeg så stadig bruge den regl der hedder: "Hvis melodistemmen har akkordens kvint skal den en kvart over/under ... -
Økologi A!
ForumindlægHey alle, er der nogle der kan hjælpe med dette spørgsmål? Diskuter hvordan springlag og liglagen (Beggiatoa) kan være årsager til bundvending og fiskedød. Herunder skal du komme ind på hvilke bakterielle processer, der er årsag til og ansvarlige for iltsvind, liglagen og bundvending. -
Virksomhedsøkonomi A
ForumindlægHej Jeg har brug for kapitel noter i virksomhedsøkonomi ? har du evt nogle du kunne lægge ud snarest muligt vil jeg meget gerne have dem. mange tak på forhånd. -
Engelsk A
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med noget engelsk ? :D -
mundtlig A
Forumindlæghej har 3 spørgsmål jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal skrive til: 1: vektorer i plan definer skalarproduktet og determinanten i plan. redegør for egenskaber og anvendelse - ved godt man kan undersøge om 2 vektorer er parallelle eller ortogonale, men kan det bevises andre gode ideer? 2.vekt... -
Dansk A
ForumindlægHvorfor er det relevant at have personer med i en novelle? Og hvad er et velvalgt citat? Hvorfor er det relevant at have komposition med i en novelle? -
Forberedelse
ForumindlægHej. :) Hvordan forbereder man sig bedst til matematik eksamen A-niveau? -
eksamens opgave
ForumindlægOpgave 4, eksamen´dec 2005 Hej, hvordan løser jeg denne opgave, Linjen I med ligningen y = 5/9x deler punkmængden M i to punktmænger M1 og M2, hvor M1 er punktmængde, der begrænses af linjen I, grafen for f og koordinatsystemets andenakse. Beregn den eksakte værdi af arealet af M1, og gøre r... -
Hjælp til disposition Fysik/Kemi 9. Klasse
ForumindlægHej studieportalen Jeg mangler hjælp, til dispositioner til Fysik/Kemi 9. klasse, i følgende emner: Elektricitet (Ellære) Magnetisme Metaller Radioaktivitet Jordens skatte (Planter, fosfor & fosfat m.m.) På forhånd, tak -
Kan man finde job med diplomingeniøruddannelsen i kemi og bioteknologi
ForumindlægHej, Jeg studere lige nu på læreruddannelsen og tænker på at komme ind til diplomingeiøreruddannelsen i kemi og bioteknologi. Er der nogen der ved om det bliver svært at finde job med denne uddannelse(altså uden kandidaten)? Eller er det næsten umuligt at finde job uden kandidaten? -
eksamens tider
ForumindlægHejsa...Jeg kan ikke finde min seddel med eksamens tider... har dog skrevet tiderne ned, men ville godt kunne tjekke endnu engang, om jeg har de rigtige tider... nogen der ved om man kan finde dem på nettet?? På forhånd tak -
Hjælp til eksamen Plz....
ForumindlægHej allesammen Jeg har virkelig bruge for jeres hjælp til spansk mundtlig eksamen Er der nogen af jer der har læst bogen " Villar - los hijos de Manuela" rute 1 Og kan give mig en referat af det... -
Fif til eksamen
ForumindlægSå skal jeg til eksamen i NaturGeografi, hurra! Nogen som har nogle fif? Måske lige en vigtig ting at nævne: Jeg kan ikke mit stof ned til mindste detalje. Kan det virkelig kun overfladisk. -
Perspektiveringsområder eksamen
ForumindlægHalløj folkens, jeg skal op tirsdag til eksamen i dansk. Jeg har egenligt ret godt styr på det hele bortset fra Perspektiveringsområder, så mit spørgsmål er på, hvad det skal indeholde, og sådan? Er ret usikker på det nemlig.. Mvh Noah :) -
Psykologi eksamen
ForumindlægJeg skal til omeksamen i psykologi, hvor det gik rigtig træls sidste gang. Derfor vil jeg gerne høre, hvad det lige præcis er meningen man skal gøre? Jeg har en idé om det, men vil gerne være helt sikker. Er der desuden nogen der ved, om man kan komme op i det samme som sidst, eller om det udgår?... -
Samf eksamen .. HJÆLP !!!
ForumindlægHej allesammen .. Jeg har trukket Dansk Politik til min 24-timers forberedelse og der skal jeg redegøre for Eastons model .. Er der nogen der kan hjælpe med det ?? Derefter skal jeg analysere lidt ngo'er, politikere og organisationer. Og til sidst skal jeg diskutere fordele og ulemper ved a... -
eksamen - please hjælp
ForumindlægHvilke emner kan give én topkarakter hvis man kommer ind på til en 10. klasseeksamen? -
Eksamen, perspektivering
ForumindlægHej,er der nogle, der har erfaring med, hvor lang tid man har til at fremlægge sit oplæg til mundtlig spanskeksamen STX? Hvad perspektivering, hvor lang tid er passende til det? På forhånd tak :)
