Søgning på: matematik fp10 december 2021. Resultater: 10561 til 10580 af 32815
-
Tysk eksamenssæt
ForumindlægEr der nogen, der har tysk A, stx, 2014 august eller december liggende? -
hvordan var den sidste år?
ForumindlægNogen der kan huske hvad opgavesættet i engelsk indeholdte sidste år (i august og december) -
Opgavesæt
ForumindlægNogle der har et opgavesæt i Fysik A fra Maj, Agust eller december 2008´? -
Hjælp!!
ForumindlægHej... Jeg skal snart til terminsprøver. Er der nogen som ved hvad overskrifterne til fsa 2011 december er? Forhold tak -
Nogen som har skrevet stil om Queen of Diamonds?
Forumindlæghey..er der nogen som har skrevet stil om Queen of Diamonds..det er studentereksamen fra december 1996. -
spørgsmål ...
Forumindlæger der nogen her inde der har svararket til fsa december 2002 og dets færdighedsregning ? -
Is Mcdonald's passé to kids
ForumindlægHej..Nogen som har lavet denne opgave? eksames stil fra december 2005 mener jeg! -
hvis man dumper i folkeskolen
Forumindlæghvis man dumper i folkeskolen, men selvom man er optaget på gymnasiet skal man tage afgangsprøven i december -
Haster! HF-kommenteringsstil 2006
ForumindlægEr der nogen, der har skevet kommenterings-/eksamensstilen fra december 2006. Mangler virkelig indspiration og den er til i morgen! -
TYSK HJÆLP!!
ForumindlægEr der nogen her der ved hvad den skriftlige fremstilling i tysk FS10-prøven, fra december 2011, hedder?!!??!?! På forhånd tak! -
FSA
ForumindlægNogle da har den skriftlige opgave fra December? ville blive meget glad hvis nogen havde den ;) -
FSA
ForumindlægNogle da har FSA prøven i skriftligt fra december? jeg ville blive meget glad hvis nogen vil lægge den ind -
Der er aldrig nogen der hjælper - 488 online! - Mat!
ForumindlægHar ii lavet problemregning med medlemstal , kommunetilskud osv? Fra 1995 december? :( -
Dansk 9. kl. læseprøve
ForumindlægNogen der ligger inde med en dansk retskrivning og læseprøve fra december 2016 facit. På forhånd tak. -
engelsk b 2010 dec.
Forumindlæger der nogen der ved hvad emnerne til engelsk b eksamen december 2010 var? -
engelsk b 2010 dec
ForumindlægNogen der ved hvad eksamenssæt STX Engelsk B 2010 december er? -
FP9
ForumindlægHej er der nogen som har dansk fp9 retskrivning eller læseprøve fra december 2020? Tak på forhånd -
TERMINSPRØVE HJÆÆÆÆLP!!!!!!!!
ForumindlægHej alle er der nogen som har været oppe i dansk skriftlig fremstilling december 2014? -
HJælp
ForumindlægHej. Jeg går i gym, 3g. og Jeg skal muligvis op til matematik her til sommer. og ville høre om der var en som havde haft det på A niveau som kunne hjælpe mig når den tid kommer?? -
Eksamensbevis
ForumindlægHej derude Er der nogen der kan fortælle mig om karakteren i Billedekunst C-niveau kommer til at stå på min eksamenbevis, hvis jeg har haft det på mellemniveau(B) og været op i det? Hvordan foregår det, pluser man dem sammen og dividerer eller hvad?
