Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 10821 til 10840 af 57177
-
eksamens hjælp søges .. HASTER
ForumindlægJeg er ved at afslutte 1.g og skal nu op til Tysk eksamen på c-niveau. Eksamenationen forløber således at jeg har 24-timers forberedelse af e tekst på omkring 4 A4 sider, og fremlægger den så dagen efter. eksamens datoen er: d. 24.06.08 og jeg trækker teksterne d. 23.06.08 (hvilket højst sands... -
Matematik A terminsprøve
ForumindlægHej, Jeg skal til terminsprøve her på fredag i matematik A htx og ville spørge om nogen af jer har nogen af de gamle eksamenssæt-besvarelser.Vil bruge det til inspiration. Mange tak -
HHX og karakterer
ForumindlægHej! Har overvejet at starte på HHX efter sommer, er det let at score høje karakterer i fagene VØ og IØ? og hvordan er fagene, virksomhedsøkonomi og international økonomi. Vil gerne være advokat eller revisorer, eller finansøkonom efter gym. -
Paper el. Essay
ForumindlægHej ;D Jeg tænkte på om nogle af jer ville give en hånd, og så måske fortælle, hvilke "konstante" spørgsmål der bliver stillet inde for en "paper" i engelsk skriftlig fremstilling. Altså eksempelvis: redegørelse osv. osv. ER det egentlig ikke bare: 1. redegørelse 2. "com... -
hjælp tak
Forumindlægopgaven er vehædhæftet tak på forhånd -
essay
ForumindlægHvad menes der med " Hvad er afsæt for essayet " ?? Jeg forstår dig ikke.. haster virkelig meget på forhånd tak :? -
skriftlig engelsk
ForumindlægI første delen uden hjælpemidler! hvis man har fundet fejlen og retten den rigtig, men har ikke skrevet hvad fejlen er , får man så ingen point?:) - tak på forhånd -
Karakter gennemsnit af et fag
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål vedrørende karakter gennemsnittet af et fag. Det lyder således: Jeg skal bestå Spansk A for at komme ind på min uddannelse. I min årskarakter har jeg fået 02 skriftligt og 4 i mundtligt. Jeg skal til mundtlig eksamen. Hvilken karakter skal jeg have her for a... -
Engelsk b
ForumindlægHvilke emner har man på engelsk b niveau? hvad lærer man? Tak på forhånd. -
Hjælp til vektor!!! Haster! :(((
ForumindlægHej, har denne opgave (bilag), og ved ikke helt hvordan jeg gør. Det er med hjælpemidler :( -
?
Forumindlægnogle der ved om man skal op til en skriftlige kemi eksamen -
Gymnasium i Lyngby og omegn?
ForumindlægHej! Jeg er en dreng i 9. klasse. Jeg er fagligt engageret og får høje karakterer. Jeg leder efter et gymnasium, som har højt fagligt niveau på hele linjen. Jeg bor i Lyngby og leder derfor efter et gymnasium i området. Dog er jeg ikke blot typen der ønsker højt fagligt niveau, da jeg lægger meg... -
Hælp til 24timers eksamen Bio B
ForumindlægHejsa Jeg skal op i januar til min Biologi eksamen på B niveau, man søger efter en der kan hjælpe mig igennem det jeg trækker, så jeg laver en god fremlæggelse. Anyone? Bianca -
Engelsk
ForumindlægHej, er der nogen der gider at kigge min engelsk skriftig prøve i gennem? og evt. give karakter... -
Oldtidskundskab eksamen.
ForumindlægHej. Jeg går i 2.g og skal op i old d. 16 juni.. Jeg er rigtig træt af, at jeg skal op i old - da jeg ikke har hørt efter særlig meget i hele skoleåret. Er det en svær eksamen? Og er jeg på forhold doomed til eksamen, nu hvor jeg ikke har taget faget seriøst på nogen punkter? Hvordan læser je... -
Hjælp
ForumindlægÅr efter 2012 0 1 2 3 4 5 Medlemstal i tusinde 2229 2275 2320 2361 2411 2461 Tabellen viser medlemstallet i Sygeforsikringen Danmark i perioden 2101-2017. I en model beskrives udviklingen i medlemstallet ved en lineær funktion f(x) = a·x + b hvor f(x) er medlemstallet i tusinde og x er antal år... -
Kemi A HTX eksamen
ForumindlægHejsa! Jeg ved godt at der er lidt tid tilbage, men jeg er nu begyndt at overveje hvordan Kemi A skriftlig eksamen på HTX kommer til at foregå. Er der nogle der kan fortælle om deres personlige erfaringer? Må man fx anvende bog og matematikprogrammer, eller er det helt uden hjælpemidler? Hvordan... -
Dumpe et fag på hhx
ForumindlægHvis jeg dumper et fag som fx tysk til eksamen på hhx, hvad gør jeg så? Går de efter gennemsnittet af mine karakterer i alle fag og derved afgør om jeg består hhx eller skal jeg bestå alle fag? -
Matematik a eksamen
ForumindlægEn der kan prøve at rette min eksamen fra i dag. Jeg tror den står til 00 og hvis den gør det vil jeg ikke gå op til mundtlig. Evt skriv en e-mail, så jeg kan sende opgaven?? -
00 i 9 afgangseksamen i matematik uden hjælpe midler
ForumindlægHej jeg går i 9 klasse og har lige været op til matematik afgangseksamen uden hjælpemidler og jeg er 100% sikker på jeg ikke består og jeg får 00. Jeg ved ikke hvad jeg har fået i mit standpunkt udover men der regner jeg med jeg er bestået i matematik uden hjælpemidler. Jeg kunne godt tænke mig a...
