Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 10961 til 10980 af 58387
-
HF Eksamen spørgsmål.
ForumindlægHej. Har helt glemt om man kan aflevere via ludus/eletronisk til eksamen i mat A, den 24. maj? Eller skal man medbringe sin egen printer, og print det ud selv inden tiden er gået? -
Fysik eksamen - kernefysik
Forumindlæghej, jeg skal op til fysik eksamen her om en uges tid (b-niveau), hvor en emnerne jeg kan trække er kerne fysik. Er der nogle der har et bud på hvordan spørgsmålene kunne lyde til teori delen ? -
Biologi eksamen b niveau.
ForumindlægSkal man til biologi eksamen b niveau 3.g fortælle hvilken metode man har brugt ligesom man gjorde i AT? -
tips til mdt. eksamen
ForumindlægHej, jeg skal snart til mdtl. eksamen i samf. på c- niveau.. Har nogen nogle gode ideer til hvordan jeg scorer gode karakter!! -
Haster' Eksame imorgen
Forumindlæghej,, har eksame imorgen, nogle gode ideer som kan hjælpe mig med at få gode karakter??? -
Gode råd til matematik eksamen?
ForumindlægHej! Er der nogle, der kan komme med nogle gode råd til hvordan man skal starte sin matematik a eksamen? Skal man starte med at bevise eller hvordan? -
Spansk eksamen
ForumindlægHej. Jeg har brug for at dette bliver rettet da jeg skal til eksamen imorgen: El texto trata de Juan Pedro Gómez Ortiz. Juan es un hombre que tiene treinta y tres años, ha nacido en Holguin que es un pequeño pueblo. Juan se graduó en ingeniería mecánica... -
Samfundsfag c eksamen 2012 hjælp
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til samfundsfags c eksamen her den 26 juni, og jeg har lidt forkellige ting jeg rigtig godt kunne tænke mig at få svar på. Jeg har aldrig været til samfundsfag eksamen før, og er derfor rigtig nervøs. Jeg vil bare spørge om nogen af jer har nogle gode råd osv. Og ... -
Matematik eksamen / Gruppen gider ikke deltage til eksamen og har måske valgt at ikke møde op
ForumindlægHvad sker der hvis man ikke møder op til matematik mundtlig eksamen? Jeg skal møde op til eksamen men min gruppe har valgt at ikke møde op til eksamen -
Samfundsfag B - Problemformulering eksamen
ForumindlægHej allesammen. Vi sidder 3 drenge, og har svært ved at få udarbejdet en ordentlig porblemformulering. Vi er igang med vores 24 timers forberedelse til eksamen, og vi skal op imorgen fra 13-14 (Vi skal op hver for sig) Vores tema: Overskrift/Tema (angives af eksaminator): Hooliganis... -
Fysik eksamen C - Bilag?
ForumindlægHvordan eksamen vil foregå: Mundtlig prøve over bredt formuleret opgave • 24 timers forberedelsestid til besvarelse af opgaven. • 24 minutters eksiminationstid 1. Mundtligfremlæggelse af produktet + spørgsmål fra censor og mig (8 Min) 2. Bilag udleveres og resten af prøven ... -
"Eksamen er offentlig"
ForumindlægMan må gerne overvære en eksamen (undtagen voteringen). Men hvad med i et fag som religion eller oldtidskundskab, hvor nogle af teksterne er det samme? Så kan man risikere at en af dem, der overværer eksamen, trækker den samme tekst. Hvordan forhindrer man dette? -
Eksamen (B niv), og synopsis
ForumindlægJeg afslutter min studentereksamen på tirsdag, med psykologi. Vi skal arbejde i grupper, men gå til eksamen individuelt. Vi har i gruppen snakket frem og tilbage, og er rigtig meget i tvivl om hvad det er vi egentlig skal. Vi ved vi skal skrive en synopsis, men hvad skal den indeholde, hvordan gr... -
Eksamen - Blot et spørgsmål
ForumindlægHej, Jeg skal til eksamen i næste uge, og har på baggrund af den mundtlige eksamen afleveret en skriftlig "synopsis" som jeg har 48 timer til. Jeg er dog blevet i tvivl om nogle ting angående min synopsis, så jeg ville høre om jeg gerne må tilføje til den mundtlige eksamen, at jeg ... -
Skriftlig Eksamen i mat
ForumindlægHej Ville bare gerne høre hvordan det var gået folk i skriftligt mat... -
Engelsk tekst om gun violence til disposition
ForumindlægHejsa:) Håber nogle kan hjælpe mig med at finde en lille engelsk tekst om gun violence. Jeg skal bruge det til eksamnen, og skal have lavet en disposition til fredag. Men jeg har ikke engang fundet en tekst. Er der har nogen der har nogle ideer? På forhånd tak;b -
eksame: almen studieforberedelse AT
ForumindlægHejsa allesammen ! Jeg fik her for nylig af vide, at jeg alligevel skulle op til eksamen i AT (almen studieforberedelse), men har desværre ikke alle mine papire dertil. Derfor; Har alle skoler sammen AT-fag ? (er første g'er) Jeg var en del syg den ene periode og det er ret problematisk, fo... -
hvad må man medbringe til den skriftlige eksamen?
Forumindlæghvad må man medbringe til den skriftlige eksamen? -
Mat. Skriftlig eksamen
ForumindlægHey! Det står sådan til, at jeg skal til matematik eksamen skriftligt her på onsdag. det er matematik på b-niveau gymnasium. Det er ikke det fag, jeg er skrappest til. Så jeg ville blive glad, hvis nogen havde nogle råd eller gode ideer til at træne op til eksamen. Evt. opgaver eller gode nota... -
"Jeg har trukket ..." på engelsk
ForumindlægHej Ja, det lyder måske som et lidt åndsvagt spørgsmål, men hvad "jeg har trukket X-tekst" på engelsk? Jeg skal op i mundtlig engelsk b, og det er nok en go idé, at aller første sætning er korrekt :)
