Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 10981 til 11000 af 35503
-
Case - Best
ForumindlægHeeej.. Nogen der har lavet en case om " Best" i erhvervsret ?? Den handler om markedsføringslove m.m. -
hjælp til fysikeksamen
Forumindlæghejsa, jeg skal til fysikeksamen d. 18., og alle former for hjælp ville være dejligt :D det gælder både ting til dispositionen, gode råd til når jeg skal op og viden der er godt at få med jeg kan komme op i: magnetisme induktion transformation fremstilling af strøm ensretning af vækselstrøm radi... -
Tysk
ForumindlægEr tysk skriftligt obliatorisk? 9-10 klasse -
Hvad er processtyring?
ForumindlægHej! Hvad er processtyring når man snakker radioaktivitet? :-) -
HJÆLPPPPPP
Forumindlægopgave 14 -
Gymnasium
ForumindlægJeg skriver da jeg er i tvivl om hvad der vil ske hvis jeg har søgt ind på gymnasium og fået en foreløbig plads men har indtil videre fået et snit på 4 i min årskarakter og er blevet vurderet uddannelsesprat men over 5 i alle mine standpunkt om jeg stadig kan komme ind på gymnasiet uden en optage... -
samfundsfag
Forumindlæghar svært ved at forstå hvordan felter og doxa hænger sammen i Pirre bourdiue teori om social ulighed. Det jeg forstod er at felter er sociale områder samfundet er indelt i. Bar, biografen, skolen, religion osv. Menenskerne i i felterne kæmper imellem hianden for at opnå magt og status . Det... -
gode råd?
ForumindlægSkal til min sidste eksamen imorgen (matematik) inde huen kommer på. Er så nervøs..Nogen der har nogle gode råd? -
HASTER
ForumindlægHeeey . skal snart op til naturgeografi eksamen . men jeg aner virkelig ikke hvordan det skal foregå . skal man skrive en synopsis i forberedelsestiden eller bar et talepapir til sig selv?? Hjælp lii tak . -
Vi alle på HHx undervises i forkert stof!
ForumindlægLærerne har ikke krav på at efteruddanne sig. De har ikke krav på at holde sig informeret! Dette fører til, at vi undervises i noget stof der kan være over 30 år gammelt! De 4 p'er er som bekendt noget alle lærer er ekstremt glade for. MEN HVORFOR?!? For 40 år siden, da var disse 4 p'e... -
Lavt gennemsnit og vil gerne på Uni og læse Ingeniør
ForumindlægHej jeg vil gerne læse til ingeniør i 2015. Jeg har kæmpet med at bestå de specifikke adgangskrav og burde være kvalificeret i den vinkel. Men nu har de lavet nye regler igen til det studie jeg vil læse hvor fra 2015 optagelse vil være adgangsbegrænsning hvor der bliver kigget på gennemsnittet. M... -
Gode links til biologi
ForumindlægDansk forum om klimaændringer og global opvarmning - masser af nyttig viden til biologiopgaven om klima. Er du faldet over et biologiord du ikke forstår? Søg her blandt 1209 ord. Lækre figurer til biologirapporten Flere figurer til biologirapporten Biosite Biokemisk Leksikon Biokemisk leksi... -
Skriftlig dansk
ForumindlægHvilke emner var oppe i dansk skriftlig eksamen sidste år i HF? -
Skr. årsprøve tilbage?
ForumindlægFår man sin skr. årsprøve og eksamen tilbage, eller får man bare en karakter? -
hjælp
ForumindlægHej alle sammen.. vil bare lige spørger om der er nogen af jer der har været op til dansk eksame sidste år? -
Engelsk engelskeksamen
ForumindlægEr det obligatorisk at skulle op til eksammen i mundlig og skriftlig engelsk, eller er et noget man kan trække? -
Tværfagligt - Vandkraft
ForumindlægVi er en gruppe, som der har trukket vandkraft til eksamen. Er der nogle der har ideer til forsøg, modeller eller lign...? -
Søger en kemi hjælper! mod betaling
ForumindlægJeg søger en der vil hjælpe mig med mine kemi eksamens spørgsmål mod betalling -
Andersen 11?
ForumindlægHvad er der blevet af Andersen 11? Den altid hjælpsomme Andersen 11 har jeg ikke set noget til i meget lang tid. Håber ikke der er noget galt. -
Hjælp til valg af bærbar (til noteskrivning i timerne)
ForumindlægHej! Jeg begyndte for en måned siden på STX, og jeg har indtil videre klaret mig med at tage noter via. papir og blyant. Men det går lidt langsommere, og jeg har svært ved at holde styr på mine noter. Jeg har en meget gammel, tung, tyk og langsom bærbar, men da jeg cykler 7 km i skole, har jeg ik...
