Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 11021 til 11040 af 176852
-
Hjælp til kommende eksamen
ForumindlægHej, er der nogle der kan hjælpe med at finde nogle symbolikker i denne reklame af Det Kongelige Teater, stjerner er det der lyser i mørket? Eller form af virkemidler https://youtu.be/yK56iGwZkK -
Afsætning eksame
ForumindlægHejEr der nogen der har været til eksamen i afsætning i år og har været oppe i jeres opgave.. hva valgte i at fremlægge.. gode råd osv. -
Billede til eksamen
ForumindlægJeg afslutter dansk her på onsdag. Min lærer har sagt, at man godt kan trække et billede i forbindelse med en tekst. Hvordan inddrager I et billede til eksamen? Jeg tænker på dispositionen. -
Dansk-eksammen
ForumindlægHej alle! Min lillebror skal til FSA mundtlig dansk eksammen i morgen. Alt det som han har forberedt er der nogle der har nogen råd til, hvordan han så kan huske det???? DET HASTER på forhånd, rigtig mange tak! :-) -
giv karekter eksam
Forumindlæghej er der nogen der vil give mig en karekter til min engelsk eksam stil tak -
Eksamen: normalsider
ForumindlægHej allesammen Jeg er igang med at finde tekster til min synopsis til eksamen, men har glemt at spørge hvor mange tegn en normalside er. Er der nogen der ved hvad man bruger i 9. klasse? Har selv klikket mig lidt rundt, men kunne ikke finde noget.. Tak på forhånd :) -
Tysk eksamen?
ForumindlægHey... står og skal til tysk eksamen(gym) nu her, men er blevet i tvivl om hvor længe jeg skal bruge på at relaterer efter jeg har snakket om den trukne tekst? Og er det bedst at relatere til en anden tekst jeg har læst eller noget i samfundet/egne erfaringer?På forhånd tak :) -
Blækregning til eksamen?
ForumindlægHey alle. Nu skal jeg snart til eksamen i mundligt matematik (for første gang) Må man tage sine blækregninger med, altså dem der er rettet? Jeg tror ikke selv at man må, men det skader vel ikke at spørge ;D Hilsen Camilla -
Fysik eksamen
ForumindlægHej, Mig og min ven skal op i fysik eksamen (folkeskole) og vi har trukket Japan - Naturen, kulturen og energiens kræfter. Vi er gået i stå og har ingen ideer for en problemstilling.. Er der nogen der kan hjælpe? Mange tak -
kultur eksamen
ForumindlægHej. Jeg er igang med 24 timers eksamen og har brug for lidt hjælp. jeg skal skrive om veldærdsstaten og skal altså ha alle fagene med ind i min synopsis nogle som har nogle gode forslag især til religion og historie.. -
RED MIG !! - Eksamen
ForumindlægHej derude Jeg skal op til engelsk mdt, men ved ikke om jeg har helt styr på det. Jeg er ret nervøs mht. eksamen og er bange for at jeg kludrer og begynder at vrøvle undervejs til eksamen!!! :( Jeg ved at man kan få gode karakter ved at tale tydeligt og langsomt og dermed skal det man siger... -
Eksamen IMORGEN!
ForumindlægHey Alle ..Tænkte på om der ikke var nogen af jer der kunne give mig nogen gode råd om mundtlige eksamen i Dansk?Er lidt nervøs så vil gerne vide hvad man kan gøre og sådan .. Tak :) -
Geografi eksamen
ForumindlægJeg skal op i geografi på tirsdag og har enormt svært ved at fatte noget som helst. Er der nogle som har nogle notater til "Din Verden"? jeg har set dem som ligger her, men de er fra en anden bog. Ønsker specielt noget om vejr og klima. Håber at nogle vil hjælpe *s* -
Old eksamen
ForumindlægHej..Ville bare lige høre hvordan I andre her på siden har tænkt jer at gribe old an, mht. til at lave noter til ens pensum??Og ved I hvordan det helt præcist foregår?? -
Design eksamen
ForumindlægJeg har valgfaget design som jeg skal op i imorgen, andre der også skal det?Kan i ik forklare mig hva man skal, for vi er ik helt med på det? Man skal selvfølgelig fortælle om sit egetprodukt...Men så i den sidste halvdel, hva skal man der ? Beskrive 1 produkt , eller sammenligne 2 ? :)Håber i ka... -
Eksamen - ikke klar!
ForumindlægKan man godt få udsat sin sygeeksamen? Hvis ikke, hvad er det mest oplagte at gøre, hvis man slet ikke er klar og skal op snart? -
HASTER! EKSAMEN I MORGEN.
ForumindlægHej alle. Er der nogen der kan forklare den humanistiske metode? På forhånd tak! -
Matematik eksamen.
ForumindlægHej jeg har matematik prøve i morgen. Og jeg er lidt nervøs. Er der nogen der ved, hvordan man kan forberede sig? Er mest nervøs for problemsregning . Håber der er nogen der vil hjælpe. -
Hjælp til case-eksamen
ForumindlægHej. Jeg går på Århus Købmandsskole, altså HG. Jeg er færdig her d. 17. januar 2007, men mangler at lave den sidste opgave i min case-opgave i Samfundsfag som handler om virksomheden, Bestseller. Opgaven lyder på følgende: :::: Her skal du arbejde selvstændigt med emnet "demokrati" bl.... -
Naturgeografi eksamen
ForumindlægHej, Jeg har i dag trukket et spørgsmål i NG og udfra det skal jeg lave problemstillinger. Er der nogle der kan hjælpe mig med det? Spørgsmål: Teorien om pladetektonik er i dag generelt anerkendt. Hvilken viden har gjort teorien alment accepteret? I din disposition og fremlæggelse skal...
