Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 11121 til 11140 af 35503
  • Sygeksamen og...

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er meget bekymret for min eksamen på mandag, jeg skal op til mat. B skrf.. jeg ersyg og ved ikke om det går over indtil mandag., jeg er bange for at det påvirker min eksamen.. Så mit spørsmål er hvis jeg går til sygeeksamen og det er i august hvor jeg skal tage sommerkursus i mat. A på G...
  • eksamforberedelse

    Forumindlæg
    hej hvad skal man var god til eller kort sagt have det i hovdet med religion. hvad skal jeg forbedre mig inden eksamen, håber for svar af dem der har været til eksam tak
  • Brenda Spencer.

    Forumindlæg
    hej. jeg skal have om Brenda Spencer til eksamen og jeg kan ikke finde så meget om hendes barndom, og om hende som person kan nogen hjælpe, skal snakke om det til eksamen.
  • Kopiere ordbog?

    Forumindlæg
    Må man gerne kopiere dansk-engelsk ordbog ind til ens word-program og bruge den til eksamen, er det snyd eller er det lovligt?
  • Hvornår er skabelsesberetningerne skrevet?

    Forumindlæg
    Jeg sidder og er ved at læse til eksamen i religion, og blev i tvivl om hvor når skabelsesberetningen er skrevet, og hvornår myten om Adam og Eva er skrevet.
  • Gode råd?

    Forumindlæg
    Hej AlleSammen ... Skulle bare lige spørge om i har nogle gode råd til Engelsk A mundtlig eksamen - når man sidder i forberedelses lokalet .. ? og når man skal fremlægge det ..
  • Supplering

    Forumindlæg
    Jeg skal supplere Matematik A og Kemi B, så jeg vil gerne spørge om, man både kommer op i skr. og mdt. eller hvordan foregår eksamen?
  • Udregning af gns.

    Forumindlæg
    Good afternoon Jeg har to spørgsmål vedrørende udregning af gennemsnittet under den nye ordning. Sådan set er jeg HTX'er (i tilfælde hvor der skal tages klausuler for dette), men mon ikke der næsten gælder det samme for alle gymnasiale uddannelser. 1) Fordeles vægten i et fag ligeligt melle...
  • lidt i tvivl

    Forumindlæg
    For at bliver optaget på uddannelsen skal du dels have en adgangsgivende eksamen og dels have følgende fag og niveauer, som skal være bestået med min. 2,0 på 7-trins-skalaen (medmindre andet og højere er angivet i skemaet). Det vil sige at man skal have bestået faget ik??? Jeg har bestået dans...
  • Tæller årskarakter med om dumper dansk eller ikke?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har dumme mig lidt og fået 02 i skrifeligt dansk her til eksame karaker. Jeg skal også op til mundtlige eksame om ikke så længe, og hvis jeg nu kommer til at kludre i det og får under 02 Tæller års karakerne så med, fik 7 både i mundtlig og skriftligt i gennemsnit om hvorvidt jeg best...
  • råd

    Forumindlæg
    hej...er der nogen der har gode råd/ideer til hvordan man kan forbedrede sig til mundtlig eksame i Eø
  • hvad er et produkt?

    Forumindlæg
    hejsa jeg ville bare lige vide om produktet i en samfundsfags eksamen skal være fysisk? eller kan det godt være en film eller lignende?
  • danskeksam A

    Forumindlæg
    hej hvordan foregår en mundtli og skriftlig eksam i den ny reform for jeg vil læse på pensumet her i sommerferien
  • Leje af lejlighed i Odense C

    Forumindlæg
    Hej alle Er der muligvis nogen som kender nogen der lejer sin 1 værelses bolig ud i perioden 1. sep 2015 - 1. feb 2016 i Odense C? Så må i meget gerne kontakte mig :) Mvh Sarah
  • problemregning

    Forumindlæg
    hej jeg skal til problemregning imorgen ville lige spørge om der overhovedet er bare en lille muligehed for at jeg kan finde maj - juni 2015. Hvis der er nogen som har den så må i meget gerne sende den over mail. på [email protected] jeg betaler godt hvis der er nogen som har det med facit
  • Bolig i perioden 1. sep-1.feb

    Forumindlæg
    Hej alle Er der muligvis nogen som kender nogen der lejer sin 1 værelses bolig ud i perioden 1. sep 2015 - 1. feb 2016 i Odense C? Så må i meget gerne kontakte mig :) Mvh Sarah
  • Karakterkrav i gymnasiet

    Forumindlæg
    Hej studenter Ville bare lige gøre mig klogere på hvordan hele sagen med karakterkrav på gymnasiet skrider frem. Er der vedtaget noget endnu? Jeg havde nemlig hørt, at det gerne skulle ligge på 02 her efter sommerferien 2015. Mvh Nicklas
  • Sygeplejeske bøger SØGES MEGET.

    Forumindlæg
    Skal starte på sygeplejerske studiet D. 1 september 2015 og søger derfor bøgerne dertil, eller i hvertfald de fleste af dem. Skriv hvad i har. Kan tilsende pensum liste ved henvendelse :-) håber på hjælp.
  • Hypotese & molins model.

    Forumindlæg
    Jeg står med en hypotese af DF's fremgang ved folketingsvalget 2015, og jeg skal forklare hypotesen med noget imperi, hvor jeg skal inkluderer molins model. Nogle der kan hjælpe?
  • terminsprøve

    Forumindlæg
    hje plz hjælp. ved i om det er nogle nye fsa sæt man skal op i terminsprøver, altså dem fra 2015? eller får vi nogle helt gamle prøver ? ps . det er 9 klaases terminspøve jeg snakker om=( plz hjælp