Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 11441 til 11460 af 61667
-
skriftlig eksamen
Forumindlægjeg skal op i skriftlig dansk og regner med at vælge litterær artikel. nogen der vil hjælpe mig med en general disposition af hvad der skal med og hvilke rækkefølge man kan stille det op i. -
Samf Eksamen
ForumindlægOpgavebeskrivelse: Manglende ligestilling i Danmark Dette er en mini-udgave af prøven i samfundsfag. I er blevet præsenteret for en lang række eksempler på, at kvinder ikke behandles på lige fod med mænd. Find selv et eksempel på manglende ligestilling i Danmark. Eksemplet skal være nutidigt... -
HJÆLP! SPØRGERSKEMA TIL EKSAMEN
ForumindlægI har nok været i samme båd, dem af jer som har afsætning eller markedføring. Jeg skal lave en undersøgelse der handler om personlig brug af høretelefoner, så jeg kan skabe en persona, costumer journey og segmentering. Det ville være en fantastisk hjælp vis i gad at svare på spørgerskemaet og d... -
Matematik A HHX, Aug. 2010
ForumindlægNogle der har de vejledende løsninger til sættet Matematik A, HHX, August 2010?? -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej med Jer :-) Jeg skal snart op til mundtlig eksamen i dansk, (9. klasse) og har trukket emnet "Det moderne gennembruds tekster". Jeg er igang med at finde den tekst, jeg gerne vil analysere, men jeg har lidt svært ved det. Så jeg tænkte på, om der er nogle der har en anbefaling til... -
Dansk Eksamen - Synopseprøve
ForumindlægHejsa! :-)Vi skal i år på vores skole ikke have en almindelig og regulær dansk eksamen. Vi skal derimod have det der hedder en synopseprøve, hvilket går ud på, at jeg allerede i dag har trukket det hovedemne som jeg skal op i, nemlig "Religioner mødes".Nu ligger opgaven så i, at jeg sel... -
Eksamen samfundsfag C HHX
ForumindlægSidder og forbereder mig til eksamen i samfundsfag, og er hele tiden i tvivl om hvor meget jeg skal kunne uddybe de enkelte emner. Under statsmagtens tredeling og "sådan bliver en lov skabt" har jeg i mine noter skrevet et konkret eksempel...Men under Danmark og verdensøkonomien, har je... -
Hvad sker hvis man dukker ikke op til eksamen?
ForumindlægHvad sker ift su hvis man kommer ikke til eksamen ? Hej på tidspunkt, læser jeg to fag : en på gsk, som jeg skal bruge for at komme ind på uni, og biologi flex, som jeg tager bare for at få nok timer til su. Mit spørgsmål er: hvad sk... -
Kombination ml. Matematik og dansk?
ForumindlægHej! Jeg skal snart til at vælge, hvilke fag som jeg vil bruge til at skrive SRP i. Min studieretning er Matematik A, Samfundsfag A og Psykologi C. Jeg vil rigtig gerne skrive i Matematik og dansk, men kan ikke finde et område, hvor begge fag kan indgå? Da psykologi også er en del af min studiere... -
Matematik, dansk og engelsk
ForumindlægGodaften Jeg ønsker at vide, hvor mange timer man har i de følgende eksaminer i disse fag: dansk, engelsk og matematik. PS. det skal være for elever på HTX. -
dansk eksame mdt
ForumindlægHej alle Er der nogen, der har været op i dansk eksame mdt??? Hvis ja, hvilke kritik har fået?? godt/dårligt??? -
Dansk A mundtlig eksamen
ForumindlægHej Kan man godt trække en kendt tekst til den mundtlige eksamen? -
realisme eksam om 1 time haster
Forumindlægskal til eksamen om 1 time er der nogen der gider forklar om realisme -
samf eksamen 2014
ForumindlægHej TIl de af jer der var op i skriftlig samf stx A 2014 kan i huske hvad emnerne var? og evt. nogen der er eksamenssættet liggende? På forhånd tak! -
9. Klasse eksamen
ForumindlægHar har fået musikvideo og jeg skal fortæller om setting, og hvad er det nu lige det er? -
Akut sygdom før eksamen
ForumindlægJeg har fået en voldsom hævelse i munden som følge af en visdomstand. Denne hævelse af bevirket feber, svimmelhed og hovedpine. Jeg skal til dansk i morgen, men er i tvivl om, om jeg kan gå op FØR sommerferien, så jeg kan blive student med de andre. På forhånd tak! -
Eø eksamen på c-niveau
ForumindlægUps.. Må indrømme at jeg har sovet lidt i timen. Jeg har ingen problemer med regnskabet, det er nærmere analyse modellerne..Porter, swot osv... Ved faktisk ikke hvad de alle sammen hedder. Er der nogen der kan briefe mig? Og måske lidt info om de enkelte modeller... et link ville også være helt i... -
Søger tysker (hjælp) til eksamen!
ForumindlægHej, I næste uge skal jeg op til mundtlig tysk i 2.g. Det er 24 timers forberedelse og starter onsdag d. 17/6 kl. 8.00. Derfor søger jeg hjælp til udformelse af min præsentation onsdag d. 17/6 i 2-4 timer. Bor lige nord for København. -
Emne til fysik eksamen
ForumindlægEr der nogen der har et forslag til nogle forsøg man kan lave indenfor emnet idrætsfysik? -
Eksamens opgaver 2006?
ForumindlægNogen der kan fortælle mig hvad opgavetitlerne der blev brugt til Skriftlig Dansk A på handelsskolen i maj 2006 hedder? :)
