Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 11761 til 11780 af 58387
  • HASTER rettelse af mit engelsk?

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen her som vil hjælpe med at rette min engelsk? Jeg har meget svært med grammatikken, og kunne godt tænke mig lidt hjælp... :) skriv til mig i indbox!
  • UNDEREMNE Mundtlig Engelsk

    Forumindlæg
    Nogle der har et forslag til hvad mit UNDEREMNE skal være. jeg trak Holiday and Dream Vacations som jeg trak til Mundtlig Engelsk.
  • rettelse af engelsk stil

    Forumindlæg
    Hejsa ville høre om der er nogle søde mennesker som gerne ville rette min engelsk stil?? Tak på forhånd.
  • AT - DANSK, ENGELSK OG SAMFUNDSFAG

    Forumindlæg
    Er de rnogen der ved hvorfor dansk, engelsk og samfundsfag passer godt sammen i et at-forløb? er lost....
  • Retning af engelsk disposition

    Forumindlæg
    Er der er som har tid til at rette min engelsk disposition igennem, for fejl, syntaks og kongruens osv? den er 1 side lang.
  • Engelsk skriftlig. 13 tal.

    Forumindlæg
    Hej er der noen som kender til engelsk essays på studieportalen som har fået 13 som evt ka linke til dem? Kunne godt tænke mig at se hvad der skal til, når nu det går løs i morgen. tak på forhånd.
  • Rettelse af Engelsk Essay :-)

    Forumindlæg
    Hej alle søde lektiehjælpere. Er der nogen der vil hjælpe mig med at rette mit engelske essay? (vedhæftet under) På forhånd tak! /Katrine :))
  • Engelsk essay - rettelse.

    Forumindlæg
    Hey. Tænkte på om der var en som vil hjælpe mig? skriv privat, har en engelsk essay som jeg gerne vil have hjælp til at få rettet
  • Rettelse af engelsk stil?

    Forumindlæg
    Er der nogen som har tid til at kigge en engelsk stil til i morgen igennem for fejl? Jeg vil sende stilen til vedkommende privat. Lone
  • Hjælp til min engelsk tekst

    Forumindlæg
    hej, er lige blevet færdig en med engelsk tekst på en halvside, nogen som har lyst til at hjælpe mig, med at rette den igennem.
  • Skriftlig engelsk - FSA

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal til terminsprøver her i januar. Men jeg har ingen anelse om hvad engelsk skriftlig går ud på.. Er der nogen der ved det?? :)
  • Engelske og Franske Revolution

    Forumindlæg
    Hej jeg mangler en rigtig god redegørelse på den engelske og den franske revolutions begyndelse ? Er der nogen der kan hjælpe ? :)
  • Specifik outsourcende engelsk virksomhed?

    Forumindlæg
    Hej Leder efter en engelsk virksomhed som har outsourced til Asien, meget gerne med noget call center. Nogen idéer til virksomheder ?
  • Rettelse af engelsk afl. ?? ;)

    Forumindlæg
    Hej derude ;) Er der ikke en sød sjæl der vil hjælpe mig med at rette min engelsk essay, som skal afleveres imorgen ?? ;) Jeg sender det til jeres mail.
  • Engelsk stil rettelse

    Forumindlæg
    Hey folkens :D Vil nogen af jer kigger på min engelsk stil til i morgen :/?? på forhånd tak
  • Engelsk, øvelseshæfte 1

    Forumindlæg
    Hey. Er der nogen som har oversættelsen til side 15-16 om normadiet? Det er fra øvelseshæfte 1, engelsk grammatik med synonymer. På forhånd tak.
  • Lidt hurtig hjælp til rettelse af engelsk essay.

    Forumindlæg
    Håber på lidt hjælp til rettelse af engelsk essay, både grammatik, stave fejl og sproglige fejl. På forhånd tak.
  • Engelsk artikel (feedback) - HURTIGT!!!

    Forumindlæg
    Har en engelsk artikel aflevering for til i morgen. Ville være super hvis i kunne kigge den igennem og give mig noget feedback. Går efter et 10 - tal.
  • Engelsk b skriftlig 2009

    Forumindlæg
    Vi er på udgik efter engelsk prøven fra sidste år(2009), både grammatik delen og den med stilene. Nogen der ligger inde med den eller et link?
  • Rette engelsk - plz :-)

    Forumindlæg
    Hej. VIlle høre om der er en som ville være sød og rette mit engelsk essay igennem - bare grammatisk. :-) Skriv din mail her, så sender jeg den :-)