Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 11821 til 11840 af 35503
-
underviser i mat søges
ForumindlægHey, jeg er igang med matematik på B niveau og skal til eksamen om en måned.. søger en som har lyst til at hjælpe lidt med opgaver og forberedelse en gang eller to om ugen.. mht til betaling kan vi tale om hvad der er fair.. ;) -
Eksaminationen ved AT
ForumindlægPå Ug.dk står der, at eksaminationstiden ved AT-eksamen er sat til 30 minutter. Er der af disse 30 minutter sat tid af til spørgsmål og dialog mellem eksaminator og elev? Er det evt. klogt selv at gøre det? -
Eksamner for 1. og 2.g
ForumindlægJeg tænkte om vi ikke skulle lave en tråd hvor folk kan fortælle hvad de skal til eksamen i? Det er nu meget sjovt at se.Jeg skal op i engelsk, og så årsprøve i historie og dansk, og er matematisk 2.g'er.Hvad med jer andre? -
Det periodiske system
ForumindlægJeg er blevet i tvivl imens jeg sidder og læser til eksamen.. Hvad når man skal sige hvor Fe ligger i det periodiske system. Siger man så hovedgruppe 2 i undergruppen 8. Eller er det kun undergruppe 8??? + Perioden 4 fx som Jern jo også ligger i.. Hvad meners der med det?? Og er det vigtigt?? -
ekstemporal tekster
Forumindlæghej..Jeg skal snart op i fransk.. problemet er bare, at jeg synes ekstemporal reksterne er ret svære.. hvordan kan jeg øve mig til dem? selve eksamen er jeg ikk bange for.. men... håber der er nogen, der kan hjælpe.. -
Ekstemporaltekst
ForumindlægHejJeg skal op i tysk eksamen (2.g fortsætter), og jeg ville øve mig på at oversætte nogle ekstemporaltekster. Men hvor kan jeg finde nogen som allerede er blevet oversat? Håber I kan hjælpe mig.Tak på forhånd,Mr_Mo -
Mundtlig Psykologi
ForumindlægJeg skal op til mundtlig psykologi, og tænkte på hvordan eksamen egentlig foregår? Min lærer har aldrig rigtig gennemgået det ordenligt.. Vi har ikke gennemgået nogle cases siden starten af året.. Mvh -
nogen der kan hjælpe med design?
Forumindlæghej. jeg skal til eksamen i design, på onsdag.. jeg skal analysere reolen der hedder Carlton, den er fra 1981. jeg skal også fortælle hvordan farver kan spille forskellige roller i design.. jeg ønsker gerne hjælp hurtigst muligt :) Hilsen Mette. -
Biologi
ForumindlægHejsa jeg er igang med, at afslutte min 3.g, Vil høre om der ikke er nogen, som vil tage min skriftlig eksamen i biologi da jeg ikke selv kan finde ud af faget og er afhængig i at få gode karakter. Og selvfølgelig betaler jeg gerne for det. -
Spørgsmål om eksamensbevis i gymnasiet
ForumindlægHej, eftersom man har idræt i alle 3 år af gymnasiet selvom det er på c-niveau, undrer jeg mig over fra hvilket år ens årskarakter kommer på eksamensbeviset? Og hvilket år kan man komme til eksamen i idræt? -
Fuld pensum?
ForumindlægHvad skal der til, for at man bliver stillet til fuld pensum, dvs. skal til eksamen i faget, selvom klassen ikke trækker det? I dette tilfælde er der tale om tysk.. Hvad skal der til for det? Og hvad vil der ske mht. den skriftlige karakter, når man kun kan komme op i en mudntlig, i og med, der ... -
RELIGIONS RÅD
ForumindlægHej alle! Jeg skal til religions-eksamen her på mandag, og i forbindelse med det ville jeg spørge om I derude havde nogle gode fif, råd og tricks? Til at stige i karakter, og ja jeg ved selvfølgelig godt det basale: være inde i stoffet, perspektivere osv. Er der andet man kan gøre?? -
Bestået eller dumpet?
ForumindlægHej Er der nogen der ved, hvordan man udregner karakteren når et fag som fysik A består af både mundtlig og skriftlig eksamen. Hvad sker der, hvis man består den skriftlige men dumper den mundtlige? Har man så bestået faget hvis gennemsnittet er over 02 -
En lille hjælp Tak:)
ForumindlægEr der nogen som kender nogle gode hjemmesider til at få hjælp i de forskellige fag? eksamstof? altså lære grammatikken osv. eller er der nogle eksams prøver på nettet, bl.a Engelsk,Dansk, tysk, fysik, biologi, geografi, osv osv.. :D -
Strålegang
ForumindlægHej! Vi har fået en opgave for, som vi er gået lidt fast i :/ Så ville høre om i ikke kunne give nogle hints til hvordan man laver skidtet :) Det er opgave 6 strålegang i dette sæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-7-1.pdf Mvh. Klas -
Haster!! Godt råd til mundtlig matematik.
ForumindlægJeg skal op i mundtlig matematik C på mandag og er ufattelig forvirret over hvordan jeg skal håndtere eksamen. Er der nogle der har nogle gode råd til hvad man skal starte med at gøre når man kommer derind osv, har virkelig brug for nogle gode råd! -
synopse i dansk?
Forumindlæghej folkens, jeg skal snart op til mundtlig eksame og jeg har trukket tekst fra det moderne gennembrud. Kan i evt. komme emd nogle gode råd til forberedelse, præsentation og måske ligge nogle links. -
Dansk og fysik i enkeltfag
ForumindlægHalløj, Jeg skal bruge de 2 overstående fag til min uddannelse efter sommerferien. Hvad sker der hvis jeg ikk består en af dem? Kan man tage eksamen igen lidt senere eller er det bare surt sjov og man skal vente til næste år med at prøve igen? -
Skriftlig Dansk
ForumindlægHej. Skal snart op til skriftlig dansk eksamen, og kunne virkelig godt tænke mig, at kigge på nogle opgavesæt - men kan ikke finde nogen. Har været inde og kigge på EMU, men der findes heller ikke nogen. Hvor kan jeg finde nogle? -
karakterer
Forumindlæghey er der ingen steder man kan se sine karakterer fra skriftlig eksamen lige så snart de kommer så man ikke skal vente på den officielle udlevering fra skolen? nu er eksamensdatabasen jo åbenbart lukket? :( syntes det var rart at kunne se dem løbende.. findes der andre steder?
