Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 11921 til 11940 af 119568
-
Olieækvivalent?! - Naturgeografi (B).
ForumindlægHej alle. Jeg skal til eksamen i Naturgeografi i morgen - og i tilfælde af at de sprøger mig, hvad en olieævivalent er, så har jeg på nuværende tidspunkt et problem... Så kan I fortælle mig, hvad det helt præcist er? På forhånd tak:) -
Biologi B eksamen
ForumindlægHej. Jeg ville bare høre om der er nogle der ved om vi skal inkluder en af vores rapporter til eksamen. :-) -
Eksamen - biologi B
ForumindlægKunne du tænke dig at tjene nogle hurtige penge? Så skriv til mig, vil gerne have meget hjælp til min biologi eksamen (skal være klar til i aften, senest kl. 22), som omhandler proteiner og emzymer, ret meget kemi, som jeg ikke er god til! skriv i chatten, så finder vi ud af noget! -
Mundtlig VØ b?
ForumindlægHej derude :) Jeg skal til VØ eksamen om 2 dage og tager det på fjernstudie. Har læst godt op, men desværre er der ingen vejledning om, hvordan selve eksamen foregår... hvad man kan forvente osv? er der nogle der kan svare på følgende: 1. hvor mange spørgsmål får man ca? 2. kan man komme... -
Eksamen mundtlig engelsk B HJÆLP!!
ForumindlægHej.. Jeg sidder midt i min 24 timers forberedelse til mundtlig eksamen og jeg er blank næsten!! Jeg har trukket "Consumerism" og en tekst af Naomi Klein - "No Logo." Det er om branding og mærkevarernes betydning for vores liv osv. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige t... -
Historie B Eksamen
ForumindlægHej, Er der nogen der har tid til at hjælpe mig med min eksamen i dec? Jeg har jo 24 timer til at forberede min synopsis. Vil gerne have hjælp til problemstilling og evt. en kilde dertil Tak på forhånd. -
Retning af franskstil. del B.
ForumindlægJeg har svaret på spørgsmålet ud fra teksten. Jeg kunne bare godt tænke mig, at få rettet de sproglige fejl. TAK! Hilsen Fr -
Privatlærer i psykologi B
ForumindlægHej jeg søger en som kan hjælpe med synopsis , søger hjælpen fra mandag . Betaler for hjælpen. -
Sin i SIN b
ForumindlægHejsa, en der vil rette en fysikaflevering, og skrive noget til hvis det skulle være. På forhånd tak -
Opgave 8.8, Niveau B
ForumindlægHejsa. Er der nogen der ligger inde med at have lavet opg. 8.8, i virksomhedsøkonomi, hvor opgaven lyder at man skal bogføre nogle bilag på kontoskitsene om Mark Goldinger, Kolind (en guldsmed). Har lavet opgave, men er ikke sikker på den er korrekt :-)) -
caseopgave idræt B magda
ForumindlægCaseopgave: Besvar den med henblik på anatomien. Dvs. lav en kort bevægelsesanalyse på en bevægelse, som passer til personens idrætsgren. Løb: Magda (28 år, 172 cm høj, 52 kilo, fedtprocent 12, hvilepuls 40, max puls 205, blodtryk 120/60, maksimal iltoptagelse 3,4 l O2/min, lodret tyngdepunktsl... -
A - B - G partikler
ForumindlægHej, det kunne være rart hvis nogen kunne svarer på mit spørgsmål. Er der nogen af jer som ved hvad alfa, Beta, Gamma partikler bruges til? og hvordan de bruges? :D -
B: Opgave - Analyse og Vurdering
ForumindlægHej, Jeg er igang med at skrive historie opgave, men vil gerne høre jer, om jeg har gjort det rigtigt. Min problemformulering lyder således: "Gør rede for middelalderen. Analysér Norditaliens renæssance. Vurdér vedlagte kilde" Gør rede for, er jeg ikke så i tvivl om. Ved ana... -
Energipensum, fysik B
ForumindlægJeg sidder og er ved at forberede fysikfremlæggelse til i morgen. Skal holde et oplæg på ca. 20 min ud fra overskriften "Energi". Er lidt i vildrede over hvor meget der er relevant at inddrage, for området er jo rimelig omfangsrigt. Er der nogen der har overblik til at kunne sende mig... -
Engelsk-b plss hjælp :)
ForumindlægHej jeg vil meget gerne have en af jer til at hjælpe mig med at se lidt på grammatikken og det mundtlige i en meget kort engelsk tekst jeg har skrevet om technology. Hvis en af jer skulle have tid må i meget gerne skrive. På forhånd tak ps. jeg foretrækker at sende teksten til jeres indbakke :) -
Haster - ENG B imogen!
ForumindlægHej. Jeg skal til engelsk eksamen imorgen og er lidt i tvivl omkring historierne "Indian Camp" og "The killers"! Nogen der kan give et kort referart af hver tekst? På forhånd tak! -
Synopsis - Eventyr - Prøveform B
ForumindlægHey, jeg er så småt begyndt på dansk ex. men jeg falder over mange ting hvor jeg ikke helt ved hvad jeg skal gøre. Som sagt er jeg igang med en synopsis til dansk ex. og jeg har om eventyr. Og her kommer alle mine spørgsmål så. Skal man ha hele sin novelle med i sin synopsis som bilag? Skal jeg... -
Engelsk Essay b niveau :)
ForumindlægHej jeg har lige skrevet et lille engelsk essay som jeg meget gerne ville have en af jer til at se på hvis i har tid. Jeg har selv brugt rimlig lang tid på det så hvis en af jer lige ville se på det mest basale i sproget og grammatikken vill jeg blive mega glad. på forhånd tak ps. jeg foretrækk... -
Mundtlig fysik b
ForumindlægOkay spørgsmål! Er der som ved om det er et spørgsmål vi trækker til den individuelle del? Altså mere specifikt som “forklar dopplereffekten” eller om vi trækker et spørgsmål som bare er et emne? For jeg aner ikke hvordan de vil ha man skal forklare om et emne, så det er mere sammenhængene/har ... -
Engelsk b eksamen fra 2011
ForumindlægHej alle :D Jeg sidder her med engelsk oplægget fra 2011. Den omkring Education and Exercising. Og mangler noget inspiration. Jeg skal skrive et resume om et videoklip og derefter en eller anden diskussion. Nogen der eventuelt har lavet samme opgave som måske kan give noget inspiration...
