Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 11941 til 11960 af 57177
-
Mundtlig matemtik eksamen
ForumindlægHej. Jeg står i den situation at jeg med held i uheld skal til sygeeksamen i matematik i august - både i mundtlig og skriftlig. Jeg tænkte om der var nogen der ville hjælpe mig lidt med den mundtlige, for er virkelig fortabt! Nu da der stadig er over 2 mdr til er det ikke en hastsag, men ville ... -
Mat A HHX - Eksamen maj 2016
ForumindlægHejsa! Er der nogen, der har en facitliste dele af/hele eksamenssættet i Matematik A eksamen 2016 på HHX? I så fald vil jeg meget gerne se dette! :) Dbh. -
Hvad sker der hvis man får -3 eller 00 til en afgangsprøve?
ForumindlægJeg skal op i fysik i næste uge, og jeg er langt fra god til det. Jeg er bange for at jeg får 00 eller -3. Jeg er ikke engang sikker på at jeg kan forsøgene. Hvad sker der hvis jeg får 00 eller -3? -
Historie lærer søges
ForumindlægHistorielærer søges til forberedelse af eksamen. -
Matematik i 2g
ForumindlægHej, hvad er det man skal øve sig på til matematik i 2g ? Er det noget om vektorer osv?? -
forståelse af eksamen til sommer
ForumindlægHej folkens =) Første skoledag i dag, nævnte vores lærer adskillige gange om eksamen til sommeren, men fortalte ikke hvad der helt foregik. så mit spørgsmål er: Hvad skal man helt til matematik eksamen på B niveau - skal man trække noget deroppe eller noget man får tid til at forbedre og HELST ... -
Matematik højt niveau -- hjælp
ForumindlægJeg ved ikke hvordan skal gribe opgaven an. Håber nogen kan hjælpe. -
tysk eksamen hhx 2006
ForumindlægNogen der har skrevet tysk A eksamen 2006? -
idræt på gym
ForumindlægHvad laver man som regel i idræt på gymnasiet? -
Mat A hjælp
ForumindlægHej søger en som læser matematik på uni eller en lærer i faget, jeg har bruge for hjælpen hurtigs muligt og penge kan vi snakke om når du kontakter mig for resten jeg er fra Aarhus . -
Valg af emne. Biologi A og Historie A
ForumindlægHej :) Er der nogle der har et forslag til valg af emne til mit studieretningsprojekt. Jeg skal skrive i Biologi A og historie A . -
Mediefag
ForumindlægEr der nogen, der har prøvet at være til eksamen i valgfaget mediefag? -
Kronik
ForumindlægEr der nogle der ved hvad en refleksion er i en kronik analyse opgave -
Samfundsfag C , hvordan forgår eksamen ?
ForumindlægHvad lægges der vægt på ved Samfundsfag C Eksamen? -
gennemsnit
ForumindlægHej! Jeg sidder og skal til at beregne mit gennemsnit på HTX, ny reform. Jeg har prøvet inde på htx-info.dk, men den der er der er kun til den gamle skala. Jeg har prøvet at søge her på forum, og på uvm.dk, uden held, men jeg ved at der har været noget (eller jeg tror). Er der en venlig sjæl, ... -
Turbohold i samf. eller IØ
ForumindlægHej Er der nogen der kender til et turbokursus i samfundsfag (B) eller international økonomi (B) ? -
eksamens karakterer hf-B
ForumindlægHej! Er der nogle af jer der har fået eksamenskarakterer for den skriftlige prøve i hf-mat B? jeg synes det er længe at vente, selvom jeg godt ved at der er mange opgaver at rette. Er også meget spændt på hvor mange point, der giver de forskellige karakterer. Håber at få 7,men det afhænger jo af... -
Forberedelse til eksamen
ForumindlægHejsa! :-) Nu er sommerferien afsluttet, og i dag startede jeg i 9. klasse på mit sidste år i folkeskolen, hvilket jeg gevaldigt glæder mig til. Efter folkeskolen har jeg planer om at starte på gymnasiet, men der dog stadig et år tilbage. Om ikke så længe skal jeg op til eksamen og vil derfor... -
Rapkulturens sprogbrug
ForumindlægHej ;) Er der ikke en rar sjæl der lige vil komme med nogle hurtige løsninger jeg kan skrive lidt om vedrørende nedenstående? • Redegør for problemstillingen vedrørende rapkulturens sprogbrug. Inddrag eventuelt forskellige synspunkter til emnet fra de fire læste artikler. • Diskuter pro... -
Eksamenssæt for HTX!
ForumindlægHej. Ville bare høre om man evt. kunne finde tidligere eksamenssæt i matematik A for HTX på nettet. På forhånd tak!
