Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 11981 til 12000 af 163700
  • Mangler nogle engelske tekster ???

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har i min SRO opgave om mexicanerne og immigrationen til USA. Mine spørgsmål jeg har fået uddelt af min lærer lyder således: 1. Redegør for mexicanernes kulturelle baggrund 2. Diskutér hvilke udfordringer mexicanerne står over for i USA 3. Vuder hvilke udfordringer, der er af størst bet...
  • Haster Engelsk HELP PLEASE IF U SEE THIS.

    Forumindlæg
    Hej SP Jeg har en engelsk aflevering, som jeg ønsker nogle vil rette.. Den handler om The American dream. Jeg sender den som besked. TAAAK
  • link til Engelsk b skr eksame første del

    Forumindlæg
    hey er der en der kan finde en link til dette år som man var op til eksame i engelsk b 2008 jeg har brug for første del tak på forhånd:D
  • Rettelse af engelsk essay!! HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej SP. Hvem vil gerne prøve at rette mit essay (Engelsk). Det behøver ikke være konkret bare vurder og i må godt kritisere den. Men den er skrev ud fra to forskellige artikler om mobning. Og i må meget gerne give karakter.
  • Hurtig engelsk læsning

    Forumindlæg
    Har en engelsk aflevering for til i morgen. Gad godt hører lidt feedback fra jer omkring den. Den handler om en kyskhed bevægelses som "er" startet i USA. 'Hvis nogen er interesseret så vedhæfter jeg linket. Håber at jeg hører noget fra jer :)
  • Engelsk stil om diamanter

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal skrive en engelsk stil om diamanter. Problemet er bare at jeg ikke kender diamant processen, altså hvordan den virkelig opstår. jeg har forsøgt at søge mange steder, men fandt aldrig frem til det endelige svar. på forhånd tak.
  • engelsk rettelse af stil

    Forumindlæg
    Hej.Er der nogen, der gider rette min engelske stil i gennem ?Mail mig på handelsmail@hotmail.com eller plot din adresse her.Grunden til jeg ikke smider min stil her er, at flere fra min klasse kender sitet. Håber på nogen venlige sjæle
  • rette engelsk stil?

    Forumindlæg
    nogle som gerne vil rette min engelsk stil? jeg skal skrive omkring talent show, mine holdninger og omkring noget jeg har set! jeg vil sætte stor pris på at i ville se den, og måske rette mine fejl? :)
  • Rettelse af engelsk oversættelse?

    Forumindlæg
    HejHar en engelsk oversættelse, som jeg meget gerne vil have rettet, men vil helt ikke poste den her, da de andre fra min klasse ikke bare skal kunne kopiere min :) Nogen som gider at rette den, ps. den skal afleveres i morgen (ved godt at jeg er lidt sent ude, men den skulle jo lige laves færdig...
  • Problemer med forholdsord på engelsk!

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg har problemer med grammatik på engelsk og det er nok også det eneste jeg mangler, hvis jeg skal være bedre, men forholdsord er det, som jeg hænger med, Er der nogle der har nogle måder man kan lærer det hurtigt på. Mvh Tennisstjernen
  • SSO i engelsk eller dansk?

    Forumindlæg
    Jeg leder efter ideer til SSO i dansk eller engelsk, enten en roman eller et forfatterskab... Har set på alle opgaverne som ligger herinde, men håbede at der var nogle kreative hoveder, som havde nogle fantastiske ideer. Alt kan bruges
  • AT synopsis - fysik og engelsk

    Forumindlæg
    Hej. jeg skal til AT eksamen på mandag. og skal udarbejde en synopsis i fagene fysik og engelsk som skal handle er "at være på"/overvågning. nogle der har nogle ideer til et godt emne? vores opgaveformulering er vedhæftet.
  • Ret min engelsk disposition.

    Forumindlæg
    Kan jeg ikke få en til at se min engelsk disposition igennem som fylder en side? det man skal se efter er om jeg skaber sammenhæng mellem indledning og emner jeg skal fokusere om, stavefejl, syntakt osv . kh
  • Engelsk eksamenssæt august 2009

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen herinde som er i besiddelse af eksamenssættet til skr. engelsk (B) fra august 2009? Har meget brug for 2. del af eksamenssættet da jeg simpelthen ikke aner hvordan jeg skal skrive den. Håber på et hurtigt svar! :)
  • Engelsk rettelse (overssat)

    Forumindlæg
    hejjj :o) . Jeg har lige blevet færdig med min ca. ½ sides oversættelse fra dansk til engelsk, ville lige hører om nogle havde interresse i at kigge - og evt. rette hvis fejl (: Jeg kan sende den over privat besked mange tak :D
  • Hjælp til rettelse af engelsk aflevering :)

    Forumindlæg
    Hej jeg ville lige høre om der var en der gad at se på en engelsk aflevering, ang det sproglige og grammatiske, det ville være super rart hvis en kunne finde tid til det. på forhånd tak ps. jeg foretrækker at sende afleveringen i jeres indbakke :)
  • Oversættelseprogram engelsk-dansk søges!

    Forumindlæg
    Jeg ville gerne vide, om man kan købe et oversættelsesprogram? Hvad det hedder, og hvor meget det koster.? Jeg har desperat brug for en - og er villig til at betale par tusinde, da jeg skal oversætte 30 sider fra engelsk til dansk til på mandag.. Mange tak på forhånd..
  • Kildekritisk analyse på engelsk

    Forumindlæg
    Goddag Jeg skal til at skrive et abstract, hvor jeg gerne vil sige, at jeg har brugt den kildekritiske analyse, men jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal oversætte det til engelsk. Kan nogen hjælpe?
  • Engelsk rettelse..DET HASTER PLeASE ?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :).. Jeg har skrevet en engelsk stil, også tænkte jeg på om nogen af jer havde mod på, at rette den lidt evt. ? Det vil være en store hjælp for mig. Vil meget gerne sende den til mail, hvis det ikke bliver besværlig?? Tusind tak på forhånd :)..
  • Engelske citater i samfundsfag notat?

    Forumindlæg
    Jeg er igang med at skrive et notat i samfundsfag, og vil i den anledning inddrage et citat fra Obama fra 2009. Må jeg gerne skrive det som han sagde det (på engelsk) eller skal jeg oversætte det til dansk?