Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 12001 til 12020 af 23877
-
novelle- murene (martin andersen nexø)
Forumindlæghej... har nogen herinde læst denne historie og kunne give/lægge nogle gode guldkorn til hisrorien.... lille analyse -
skrigeren
ForumindlægDer er ikke nogen der tilfældigvis skulle sidde inde med en analyse og fortolkning af "skrigeren" af villy sørensen? -
Hvad er lykke?
ForumindlægHej, - Er der nogle som har ved noget om billedet Danmark 2009? :-) - Skal nemlig analysere det i dansk, og det er mit prøveoplæg :-) -
Hjælp !
ForumindlægHej, Er der nogen der har en analyse og fortolkning af Dan Turells "I ismejeriet"? Eller bare ved hvad det i grove træk drejer sig om? -
Spillestil
ForumindlægJeg skal analysere spillestilen i bridget jones diary (altså filmen), men nu bliver jeg i tvivl om hvad spillestil er? -
Postmoderne tekster søges.
ForumindlægI dansk skal jeg lave et projekt omkring postmodernismen, og jeg skal i den sammenhæng analysere to tekster. Har I nogen gode forslag? -
hjælp til en stil om digtet "Man binder os på mund og hånd"?
ForumindlægEr der nogen der har læst eller analyseret digtet "Man binder os på mund og hånd" af Poul Henningsen....? ska nemlig skrive en stil om det -
Fortolknings spørgsmål - International økonomi
ForumindlægHej. jeg skriver da jeg har et spørgsmål angående min SRP problemformuelering, min vejledere svarer nemlig ikke. Det er analysen som lyder således: ...Derefter ønskes en analyse af de faktorer der fører til den økonomiske vækst efter ca. 1990. Jeg har tolket den på to måder: ... -
billed stil
ForumindlægDet ville være lækkert hvis der var nogle der ville inlægge deres billed stile, ikke analyser, men stile. Det er nærmest det eneste der mangler herinde -
Udsagn
ForumindlægKan man analyse en tale af bush når man arbejder med historie samfundsfagligt i AT? Håber virkelig på et svar. Er rundforvirret! -
FØDSELSDAGEN
ForumindlægHej er der nogen her inde, som har læst novellen ”Fødselsdagen” af Finn Søeborg? Eller som har lavet en analyse, da jeg har et spørgsmål vedrørende novellen.. -
srp
ForumindlægHej alle.. ville lige høre, jeg er igang med at srp.. Når jeg skal analysere mine forsøg, skal jeg så besvare spørgsmålene der er i forsøgsvejledningen eller ?? -
Ørneflugt - Henrik P.
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe med en analyse af Henrik Pontoppidans: "Ørneflugt"?Har fundet ud af, at der er et eller andet, med "den grimme ælling" -
Tolkning af 3D grafer
ForumindlægHej. Jeg har problemer med tolkning af to 3d grafer i forhold til en komparativ analyse af multiplikatoreffekten melllem Dk. og USA. -
Venstre eller højre komposition?
ForumindlægEr i gang med en analyse af "Den druknede" og er i tvivl om hvad der afgør om det er venstre eller højre komposition. Har selv svaret højre, da de vigtigtste personer er placeret i højre. -
SRP spørgsmål - analysering af magtsystem
ForumindlægHej :) Når der står jeg skal analysere vha. kildemateriale et magtsystem, hvad menes der så helt præcist? Er det magtensdeling eller?? Er lidt forvirret.. På forhånd tak -
skadedyr?
ForumindlægEr der tilfældigvis nogen der har analyseret Ida Jessen's novelle Skadedyr? Jeg mangler lidt inspiration til min stil. -
Dukkedreng og Donna
Forumindlæghey..Nogen som har læst Dukkedreng og Donna af Hans Jørgen Nielsen???Hvis i havde lavet en narrativ analyse af den ville det være en stor hjælp... -
Sophus Claussens "Ingeborg Stuckenberg"
ForumindlægSidder og skal lave en analyse og fortolkning af Ingeborg Stuckenberg, jeg er helt lost.Så hvis der sidder en som kan hælpe mig igang ville det være kanont. -
Bush Tale .- 48 timer til at forlade irak.
ForumindlægHvad var Bush's tendens med den her tale...? Er der en der har en analyse af den tale... Jeg har virkelig svært ved at forstår den.. Håber på jeres hjælp. Mange Tak på forhånd.
