Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 12121 til 12140 af 35503
-
Fys A
ForumindlægHeey SP. Jeg skal her nu snart til vælge A fag. De fag jeg har muligheden for at vælge imellem er: Engelsk A, Tysk A, Kemi A og Fysik A.. Men problemet ligger i at jeg ikke rigtig ved hvad det vil indebærer at have disse forskellige fag i dette niveau? Så vil høre jeres erfaring om disse fag,... -
Tvivl om udregning af gennemsnit
ForumindlægJeg går på 3 år, og skal muligvis have min hue her til sommer. Jeg er dog kommet i tvivl om hvordan skolen udregner om man har over 2 i snit, da jeg har hørt at de regner ens årskarakter med. Passer det? Altså vil det sige at ens eksamens karakter ikke har så stor en betydning? Hvis ja, regne... -
spørgsmål til EP
ForumindlægHeeY Folkens :) Ville lige høre om der er nogen derude som vidste noget om eksamensprojekt :) Jeg går i HF og slutter nu her. Men det jeg egentlig ville hører noget om er hvordan eksamen kommer til at forløbe sig. Min lærer forklarede at udfra den synopsis vi skrev kommer vi kun til at snakke... -
De tyske soldater, af Tove Ditlevsen
ForumindlægHej Jeg er i gang med forberede mig til min dansk mundtlig eksamen, mit emne jeg trak var sagprosa. Ud fra det har jeg valgt digtet "De tyske soldater" af Tove Ditlevsen. Er så småt gået i gang med en analyse til den, er gået lidt i stå. Derfor vil jeg spørge om en af jer måske har en... -
stress....:0(
ForumindlægDavsJeg ved nu ik helt hvordan jeg skal start. Jeg har det af h...... til. Jeg er så stresset at jeg overhovedet ikke kan læse til eksamen.. jeg har siddet og prøvet på og læs.. men jeg tænker over så mange ting: "hvad hvis jeg dumper", "jeg har meget og nå", " jeg har tr... -
Gode råd til Dansk (retskrivning + læsning)
ForumindlægHej "studies" Er der nogle her der kan give mig gode råd til - dansk, retskrivning og læsning??? Jeg skal til eksamen i det i morgen!! :-O - Tak på forhånd!! -
Hvordan?
ForumindlægNogle gode råd til, hvordan man får en rigtig GOD karakter til geografi eksamen? -
Gode råd, tysk skriftligt
ForumindlægJeg søger gode råd til forberedelse til eksamen i tysk. Jeg har skriftligt tysk på tirsdag, og vil være så godt forbedret som muligt. Og gode råd, når man er inde til selve eksamen? :-) -
Hvad tror du?
ForumindlægJeg går på 2 g og har fået nogen karaktere forløbende for afsluttende fag og eksamer, så var nysgerrig efter om der nogen som ved jeg kommer videre på 3 år? Eksamen : kemi C: 0,0 Årskaraktere: 0,0 Årskarakter : billedkunst C : 7 Eksamen: Fysik B : 0,2 Årskaraktere : 4 og 7 Årskaraktere: Nat... -
Karakter på første år(UNI)
ForumindlægHvor vigtigte er ens karakter på ens første år på universitetet - for ens fremtid, altså ikke i en studiemæssig sammenhæng, men på arbejdsmarkedet, når den tid kommer. Jeg læser antropologi på KU og fik i mine to første eksamener rigtig fine karakter, men blev ramt af sygdom under min seneste... -
Har jeg dumpet dansk?
ForumindlægVed godt i er trætte af det her spørgsmål, men jeg tænker på at søge ind på ITU, og ét af min linjes krav er at jeg skal have bestået dansk. Jeg kigger på mit karakter skema, og kan ikke helt få det til at give mening. Jeg har fået 00 mdt. og 02 i skr. som årskarakter, og fik 4 til skr. eksame da... -
HF Enkeltfag
ForumindlægHåber nogen vil hjælpe med disse spørgsmål: 1. Har man retmæssigt ret til at tage et fag om igen på et lavere niveau, når man har gennemført faget på et højere som HF enkeltfagskursist hvis beviset ikke er lukket? Har jeg f.eks. ret til at tage Dansk fra G niveau og næste halve år Dansk FED niv... -
Velfærd og fordelingspolitik
ForumindlægJeg har trukket Velfærd og fordelingspolitik som mit eksamens emne. Men jeg ved ikke noget som helst om det. Kan i ikke skrive kort, om hvad i ved, det er? -
Min Dansk Eksamensopgave!!
ForumindlægHello :D Jeg har været til eksamen i dansk i dag og jeg har skrevet en kronik. Nogle der vil bedømme den karaktermæssigt ? Er tilfreds med alt over 4 :)) -
fysik
ForumindlægHej alle. Jeg skal til eksamen om få dage, så tænkte på om der var nogle der kunne hjælpe mig med et godt forsøg indenfor både Atomer og Stråling. På forhånd taak:D -
Ang. studentereksamen
ForumindlægHej alle.. Jeg har i dag hørt, at man kan dumpe hele sin eksamen, hvis man bare dumper i ET fag, er det rigtigt? Kh.. -
VØ A 21. maj, hvordan gik det?
ForumindlægSom overskriften lyder, hvordan gik eksamen i går? - hvad var emnerne? - var det svært? - kunne man nå alle opgaver? - hvad er forventningerne til karakteren? Med venlig hilsen Casper Larsen -
Karakter
ForumindlægHej Hvis jeg har fået 7 i årskarakter og 10 til eksamen (c-niveau), hvilken karakter ender jeg så med at få ? -
Hvad er reglerne for brug af IT89 til skriftlig matematik på HHX?
ForumindlægHej folkens. Håber der er nogen der kan give et hurtigt svar. Må man godt solve på IT89 til en skriftlig matematik eksamen på HHX på b-niveau? -
HTX Mat A
ForumindlægHej, jeg skal snart til skriftlig mat eksamen, og ville høre om der nogen der har mulighed for at dele deres noter eller har nogen gode råde!
