Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 12221 til 12240 af 47924
  • Nogen der ved hvad sangen i kortfilmen eksamen hedder

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvad sangen i kortfilmen eksamen hedder ?? Hilsen Lars
  • Mundtlig matematik B eksamen - sandsynlighedsregning

    Forumindlæg
    Hej Alle. Af alle spørgsmål til mundtlig matematik B eksamen, er der et, jeg overhovedet ikke har nogen anelse om, hvordan løses - nemlig om odds og stikprøver? Selve spørgsmålet hedder: Sandsynlighedsregning og statistik Specielt ønskes stikprøver og odds omtale Inddrag projekt om sandsynl...
  • Karaktergennemsnit fra skriftlig og mundligt eksamen 3.g

    Forumindlæg
    Så jeg skal op til mundlig mat eksamen i morgen, jeg har fået 02 i skriftlig fordi det var min årskarakter og på grun af corona vi for den som vores eksamens karakter, hvis jeg ikke består i morgen og for 00 har jeg så dumpet Mat-A på gym, kan jeg så stadig komme ind på Uni hvor Mat-A er et krav ...
  • Strøm i ikke lukket kredsløb (eksamen i morgen)

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder med en figur, jeg skal forklare til AT. Når man normalt har et elektrisk kredsløb (ofte illustreret som en firkant), vandrer elektronerne fra minus til plus "den lange vej rundt", altså udenom batteriet. Men på figuren er det strøm gennem to stænger. Hvordan vandrer elek...
  • Lektiehjælp/eksamenstræning i matematik og fysik tilbydes af erfaren, venlig og pædagogisk gymnasielærer

    Forumindlæg
    Jeg har flere års erfaring med undervisning og eksamination. Vi afholder indledningsvis en time eller to, hvorefter vi opsætter et realistisk mål, som vi arbejder hen imod. Skriv til [email protected]
  • Skriftlig eksamen den 25. maj 2018

    Forumindlæg
    BEMÆRK I følge undervisningsministeriets hjemmeside er der skriftlige eksamener i morgen fredag den 25. maj 2018 (se nedenstående screendump fra prøvekalenderen). Vi skal jo helst ikke komme til at hjælpe eksaminanderne, det vil jo være snyd.
  • Ikke indstillet til eksamen i obligatorisk fag på uni. Hvad så?

    Forumindlæg
    Jeg står i den lidt kedelige situation, at jeg har fået 2 porteføljeopgaver afvist, og derfor ikke kan indstilles til eksamen i et fag. Faget er obligatorisk, og jeg læser 5. semester på en diplomingeniør uddannelse. Deltagelse i eksamen er (så vidt jeg kan læse mig til) en forudsætning for, at j...
  • IT-eksamen i mat

    Forumindlæg
    er der nogen her der skal til IT-eksamen i matematik?synes godt nok at den er svær, men jeg har valgt projekt B.
  • HF eksame 1993

    Forumindlæg
    Hey!Er der nogen der har lavet det HF-eksame ark fra 1993! Titlen er Ein Vietnamese in Berlin
  • skriftlige eksam sidste år

    Forumindlæg
    Hey =) Er der nogen som har afsluttede 3.g sidste år og har haft tysk på A-niveau og som også kom op i skriftlige tysk til eksamen??
  • engelsk A-niveau eksam

    Forumindlæg
    Er der nogen som har afsluttede 3.g sidste år og har haft engelsk på A-niveau og som også kom op i skriftlige engelsk-A-niveau til eksamen??
  • Skriftlig eksamen 2008

    Forumindlæg
    Hej! Tænkte på, om der var nogen, som havde været til skriftlig eksamen i gymnasiet 2008? I så fald, hvilke tekster kunne i skrive om ? Natalie
  • skriftelig engelsk eksamen 2004

    Forumindlæg
    Hej.Ville lige høre om der var nogen, der var til skriftelig studenter eksamen sidste sommer i engelsk højniveua matematisk linie ?
  • it-case eksamen

    Forumindlæg
    Opfordring til en fælle diskussion af problemerne i eksamens it-casen om aftenen nu her onsdag den 25.5.2005.Håber i vil deltage, så alle kan få supergode resultater!
  • dansk eksamen (en æggesnaps(

    Forumindlæg
    hej folkens jeg skal op i dansk eksamen her snart ogsp ville jeg spørge om at hvad er budskabet i novellen der hedder en æggesnaps af tove ditlevsen tak på forhånd :)
  • AT - skørbug - eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Er der en derude, som ville gide at læse min synopsis igennem ang. skørbug og hjælpe mig med hvad jeg skal fremlægge om til eksamen?
  • Naturfagpakke eksamen på HF

    Forumindlæg
    Kære venner. jeg går på HF. 1år. til sommer skal jeg til naturfagpakke eksamen. dvs.kemi biologi geografi er kombineret sammen til en eksamen. Jeg er generalt dårlig til kemi , jeg forstår ikke noget af det kemi. men jeg kæmper meget hårdt. er der nogen som har været til den eksamen , hvordan fo...
  • SKRFT. SPANSK EKSAMEN HHX

    Forumindlæg
    Er der nogen der har været oppe i skriftlig spansk eksamen på HHX???Skal op imorgen og vil gerne høre lidt om hvad det handler om, og evt se en oversættelse :o)
  • Psykologi, eksempel på eksamens opgave

    Forumindlæg
    jeg skal op i psykologi niveau-c mandag, og kunne godt bruge nogle eksempler på eksamens opgaver, nogen som ligger inde med noget?send gerne til [email protected]
  • Eksamen i NG b

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogle som har et eksempel på, hvordan en disposition skal se ud til en NG eksamen på b niveau? Skal snart op og vil gerne se et eksempel på den disposition man giver til lærer og censor.