Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 12261 til 12280 af 65693
-
DIO EKSAMEN - SPIN OG MEDIER
ForumindlægHEJ! Jeg skal til eksamen i DIO og jeg har om spin og iscenesættelse af politikere vha. medier.. nu er mit spørgsmål: mine fag er samtidshistorie og dansk - hvordan kan jeg lave en kanon fremlæggelse, hvor jeg kombinere de to og derefter forklarer, hvordan de to fag spiller sammen?? alle foreslag... -
Skal til tysk eksamen i morgen, hjælp mig?!
ForumindlægHej, jeg skal til tysk eksamen i morgen og mit manuskript til de første 5 minutter (dispositionen) har brug for at blive rettet. Er der mon nogle, der er interesseret i at hjælpe en veninde i nød - selvfølgelig en der er lidt god til tysk? :) Jeg sender teskten privat, help me please! -
Aldehyle eller keton? Eksamen i morgen ...
ForumindlægHej i alle! Jeg sidder og gennemgår mine rapporter i kemi - skal til eksamen i morgen - Jeg læser så en med mono - og disakkeerider. Det sprang mig i øjnene, at jeg har skrevet, æblejuice ingen ketongrupper har, men der i mod aldehyler. Men æblejuice bør da ikke have aldehyle grupper, når æble... -
Hjælp til dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej og tak til alle der har lyst til at svare på dette. Jeg skal op til den mundtlige eksamen i dansk, men har haft lidt overvejelser med migselv over hvilken sang/digt/salme jeg skulle vælge. Ligenu er jeg klar på at vælge natasjas - gi mig Danmark tilbage. Har i nogle holdninger til om det vill... -
ægyptisk matematik
Forumindlæghej allesammen...(det haster) Er der nogen der vil hjællpe mig med ægyptisk matematik. Der er to øvelser som jeg skal forklare i skolen imorgen kl 12 - desværre forsinket med at lave den. Jeg vil være meget glad hvis i kan hjælpe mig. Den der hjælper mig en jule gave...:) den første opgave: Opgav... -
fsa matematik afgangsprøve
ForumindlægHej er der ikke nogen søde mennesker her inde som kan hjælpe mig? Har en matematik aflevering med punkterne 1) papirfremtilling 2) En skoles papirforbrug 3)papirforbrug 4) A4 og de andre Håber der er nogen her inde som kan hjælpe mig!! :) -
At droppe matematik A
ForumindlægHej. Jeg går i 2G, og har 5 A fag ialt. Men! Matematik A er blevet for svært, og jeg kan ikke følge med mere. Vi har haft tre prøver, og i dem alle har jeg fået 00. Jeg har snakket med min studievejleder, og hun er i gang med at undersøge de... -
Afsluttet fag. Skal jeg have eksamen?
ForumindlægJeg går i 1g og skal til at afslutte samfundsfag c. Mit spørgsmål er om jeg kan få den til eksamen? Jeg har fået min eksamens plan og den er på studieområde del 1 (MDT) Er mdt ikke mundtlig? Samt dansk A og engelsk A. Er det så slut? Hvad betyder min indsats for Dansk A, Engelsk A samt s... -
reglement vdr eksamen
Forumindlægher til min studentereksamen skulle jeg op i religion... det hente så at jeg kom op i en tekst som vi tidligere havde læst i klassen, men som ikke var del af pensum.. så vidt jeg husker er det ulovligt at opgive tekster til eksamen som er gennemgået forinden i klassen. tager jeg fejl, således at ... -
Matematik C og B
ForumindlægHejJeg har ingen matematik og vil gerne søge på HA DAT gerne til sommer. Er der nogle muligheder til at starte her i januar og afslutte matematik c og b niveau på et halvt år ? -
hjemme undervisning i matematik søges
Forumindlægskal til at starte på gym. efter ferien. jeg har valgt matematik på b niveau, på trods af jeg finder det meget svært! derfor søger jeg hjælp til hjemmeundervisning i matematik - så hvis du er fra århus og kan tilbyde det, så er du meget velkommen til at skrive! på forhånd tak! -
Hvad er en god Matematik rapport?
ForumindlægHej allesammen. Jeg har haft til opgave for at lave en fremlæggelse i Matematik, om hvor meget en tur til New York vil koste. Jeg har fremlagt, og skal nu til at skrive en rapport. Men hvad er en god Matematik rapport? Dvs. hvordan skal det stå, skrives, se ud osv? Tak på forhånd. -
Regneregler for integral matematik
ForumindlægHej er der nogen her inde der kan forklare mig regnereglerne for integral matematik? -
Fysik B eksamen
ForumindlægSagen er den at jeg skal op i fysik B om et par dage. Jeg har tænkt mig at læse (og prøve at forstå) pensum, og dernæst lave dispositioner til alle spørgsmål. Men mit spørgsmål er så hvordan jeg scorer en høj karakter til eksamen? Nogen der har været til eksamen i fysB der har nogle råd? -
Samfundsfag A eksamen 2015
ForumindlægHej! Er der nogle af jer, som lægger inde med den skriftlige eksamen i samfundsfag A fra sidste år - Eller generelt lægger inde med nogle fra de forrige år? -
samfundsfag Mundtlig Eksamen , Hvordan foregår den?
Forumindlæger lidt i tvivl/kan ikke huske ,. hvordan den mundtlige samfundsfag eksame forgår . er det prøvespørgsmål eller?.. (går i folkeskole).. :P -
skriftlige eksamens karakterer?
Forumindlæghej er der nogen af jer der ved hvornår man i 3g får sine skriftlige eksamens karakterer at vide?? -
eksam notater i novelle
Forumindlæghej jeg skal til at analyser en eksam novelle på engelsk, hvor jeg skal lad som om jeg er til eksam. hvad skal man generalt fortælle om? altså jeg har fundet noget i min papir, men ved ikke om jeg kan bruge det til noget. har i måske noget i tænkerne tak på forhånd -
Spektroskopi i skriftlig eksamen - Kemi??
ForumindlægHey, sidder lige og læser: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/vejledende%20opgaver.pdfOg: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/lov/bilag21.htmJeg skal ikke kunne alt det her Spektroskopi til kemi høkniveau eksamen imorgen, vel?? -
KEMI EKSAMEN
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal op til kemi eksamen og har lidt svært ved den her opgave... Håber der er nogle der kan hjælpe! Kviksølv Kviksølv findes i naturen mest som cinnober (HgS). Kviksølvet udvindes fra malmen ved at opvarme den i en luftstrøm, hvorved følgende reaktion forløber: H...
