Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 12321 til 12340 af 61667
-
Gode råd til erhvervsret eksamen
ForumindlægJeg skal op til erhvervsret eksamen på mandag, og jeg er sindsyg nervøs. Jeg ville derfor høre om der er nogle der har nogle gode råd til eksamen?? hvordan man skal gribe det an osv. Og er der nogle der ved hvad de aller vigtigste emner er at kunne?? samt hvilke love der er godt at kunne? Jeg håb... -
Ligninger og formler HJÆLP TIL EKSAMEN
ForumindlægJEG SKAL TIL EKSAMEN OM FÅ DAGE OG HAR VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP TIL DETTE SPØRGSMÅL: Gør rede for løsning af ligninger af forskellig type, herunder omformingsreglerne. KAN NOGEN HJÆLPE MIG MED AT FINDE ET EKSEMPEL SOM JEG KAN BRUGE TIL EKSAMEN, SÅDAN SÅ JEG KAN TAGE DET MED IND ... -
Til eksamen på få dage
ForumindlægHej. Jeg så i programmet Praxis fornyligt, at nogle medvirkende skulle forsøge at gå til eksamen i et fag de ikke kender med kun meget få dages forberedelse. "Cecilie Beck og Praxis sætter tre studerende på skolebænken hos en hukommelsesmester, der blandt andet kan memorere et helt sæt spill... -
Religion - Noter til eksamen
ForumindlægEr der ikke nogle der ligger inde med nogle rigig gode noter til religion, har haft om islam, buddhisme, vesterlandske virkelighedsopfattelser (etik/filosofi... religionskritik) og kristendom selvfølgelig. -
STX-eksamen 2006 "HASTER"
ForumindlægNogle der skulle ligge inde med opgaverne fra studentereksamen 2006 ?? -
Eksamen i kom/it
ForumindlægHej Jeg har lavet en planche som mit produkt i kom/it. Da jeg skal op til eksamen i dette fag, skal jeg forklare mine detaljeret valg om, hvorfor jeg har gjort som jeg har gjort. Er der ikke nogen, som har nogle gode råd? evnt. nogle ord som dækker inde for faget kom/it? Hilsen Mike -
mundtlig optagelsesprøve matematik
ForumindlægHej. Jeg står og har et problem. På mandag d. 26/4 skal jeg til optagelsesprøve på Gymnasiet ind til HF i fire forskellige fag bl.a. matematik og det er jeg desværre ikke ret god til og jeg er desværre kommet til at smide mine gamle skolesager ud. Spørgsmålet er så, hvilke emner kan jeg risiker... -
Dansk eksamen imorgen
ForumindlægHej jeg skal til dansk eksamen og er ved at finde nogle symboler i Alice i eventyrland. Er der nogen der ved hvad den lilla kålorm, der ryger vandpipe og spyger pink røg ud, er symbol for? Eller bare har en ide om det? På forhånd tusinde tak -
Dansk mundtlig eksamen?
ForumindlægSnart er der dansk mundtlig eksamen, når man kommer ind til ens lærer og censor, skal man begynde at analysere den ukendte tekst og til sidst perspektivere til det man har lært? Hvor lang tid varer selve eksaminationen, 20 min.? -
Hjælp til valg af forsøg til eksame (atomkraft)
ForumindlægHej med jer, jeg står og skal lave en projektbeskrivelse til eksamen om det forsøg jeg har valgt, Jeg mangler bare et forsøg. forsøget skal være om atomkraft, det er lige meget hvilken slags det er, det skal bare indholde atomkraft Tak -
Bøger med til engelsk mundtlig eksamen???
ForumindlægEr der nogen der ved om man må tage ens egen bøger med til engelsk mundtlig eksamen højniveau??Gælder det oss ens kopi tekster??Noura -
Eksamen i morgen. Hjælp til figur!!
ForumindlægJeg står med en figur, som jeg skal henvende mig til under eksamen i morgen. - Er der nogle som kan forklare mig den forenklet? Det handler om genfejl i cystisk fibrose. - Jeg har vedhæftet figuren. -
B nivau eksamen skriftlig
Forumindlæghej hvad forventes at man kan uden ad til skriftlig eksamen i eng B ? jeg tænker grammatik regler.. bare nogle der kort kan opremse ? behøver ikke lange forklaringer.. -
Htx Skriftlig fysik eksamen
ForumindlægHej nu har der været skriftlig eksamen i fysik på htx. så hvordan er det gået. håber at folk vil være med til at starte en debat om de forskellige spørgsmål i opgave sættet..... bare for hyggen skyld -
Henning Ipsen - eksamen
ForumindlægHej , jeg har lige trukket eksamens tekst og skal op i kikkerne af Henning Ipsen. Er der nogen der har notater om ham og evt. forslag til parralel tekst ? parralelteksten skal være i tema eller skrivemåde - altså -
Engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægHej :) Jeg skal snart til engelsk mundtlig eksamen og har valgt identity som overemne og teenage drinking som underemne. Jeg vil bare spørger om det er et godt emne, eller om der er andre gode underemner der vil passe til identity. Tak på forhånd -
Hvordan foregår religion B eksamen?
ForumindlægHej! Kan i hjælpe hvordan eksamen religion B foregår på HF? Hvor lang tid man har til at forberede sig osv? -
Biologi B eksamen 2010
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med et eksempel på en Biologi prøve (eksamen) på B-niveau ? Læser selvstudie og har biologisk modvind pt. Hvor mange sp Hvor mange bilag osv .... -
Dansk Skriftlig eksamen 3.g.
ForumindlægHeey ! Er der nogen som kan give mig en oversigt over alle genre til skriftlig dansk eksamen. Jeg har slet ikke styr på mine noter! Så det ville være guld vær! Nicolai -
Ting til mundtlig dansk eksamen?
ForumindlægHej :) Nogle der ved hvad man helt præcist skal have styr på til Mundtlig dansk eksamen? Jeg har styr på de opgivne tekster, men er det ellers bare de forskellige ismer? Tusind tak på forhånd. p.s. skal op tirsdag d. 15-06...
