Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 12421 til 12440 af 65693
-
Haster' Eksame imorgen
Forumindlæghej,, har eksame imorgen, nogle gode ideer som kan hjælpe mig med at få gode karakter??? -
Biologi eksamen b niveau.
ForumindlægSkal man til biologi eksamen b niveau 3.g fortælle hvilken metode man har brugt ligesom man gjorde i AT? -
Engelsk mundtlig eksame
ForumindlægHej Nogle der har nogle helt igennem fantastiske råd til min mundtlige engelsk eksame? Noget der bare funkede for jer for eksempel :-) Mvh Kamilla -
Hej folkens!! KIG LIGE HER..
ForumindlægHejsa !! Jeg har brug for hjælp af en fra københavn området, som har afsluttet gymnasium eller stx .. Skal bruge hjælp til følgende fag: Matematik, niveau B Samfundsfag, niveau B Engelsk, niveau B Religion, niveau C Skriv til mig i indbakke, hvis du vil høre nærmere om hvad det drejer sig om!... -
Spansk eksamen
ForumindlægHej. Jeg har brug for at dette bliver rettet da jeg skal til eksamen imorgen: El texto trata de Juan Pedro Gómez Ortiz. Juan es un hombre que tiene treinta y tres años, ha nacido en Holguin que es un pequeño pueblo. Juan se graduó en ingeniería mecánica... -
Samfundsfag c eksamen 2012 hjælp
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til samfundsfags c eksamen her den 26 juni, og jeg har lidt forkellige ting jeg rigtig godt kunne tænke mig at få svar på. Jeg har aldrig været til samfundsfag eksamen før, og er derfor rigtig nervøs. Jeg vil bare spørge om nogen af jer har nogle gode råd osv. Og ... -
Eksempel på fysik/matematik
ForumindlægHey, jeg sidder og savner et eksempel på hvordan man kan bygge et studieretningsprojekt op, når man har fysik og matematik som fag.. Hvis der er nogle af jer der har lavet et projekt i de fag, vil jeg meget gerne se det.. På forhånd tak.. -
Matematik C aflevering
ForumindlægSøger desperat en der kan lave min matematik aflevering til iaften kl 23:59. Jeg betaler selvfølgelig gerne for den! Selve afleveringen er der sat 3 elevtimer af til!!! Hjælp!!!! :) -
Opgaver til Matematik på A-niveau
ForumindlægHej Jeg sidder her i min sommerfeie, og læser foran i matematik. Mit problem er dog, at jeg mangler opgaver til at lave, så har i nogen opgaver på A-niveau? -
Hvad hedder den slags matematik,hhx?
ForumindlægJeg kan ikke huske, hvad den slags matematik hedder. Det er en slags funktion. Det er hhx første år .Jeg kan ikke huske hele ordet for det, men det hedder noget med løn. Tak på forhånd. -
kigge på min matematik opgave ???
ForumindlægEr der nogen der har mulighed for at kigge på min matematik opgave, hvor jeg er blevet bedt om at beskrive visse begreber! Skal afleveres d. 10..! please hjælp mig! -
Samfundsfag B - Problemformulering eksamen
ForumindlægHej allesammen. Vi sidder 3 drenge, og har svært ved at få udarbejdet en ordentlig porblemformulering. Vi er igang med vores 24 timers forberedelse til eksamen, og vi skal op imorgen fra 13-14 (Vi skal op hver for sig) Vores tema: Overskrift/Tema (angives af eksaminator): Hooliganis... -
Fysik eksamen C - Bilag?
ForumindlægHvordan eksamen vil foregå: Mundtlig prøve over bredt formuleret opgave • 24 timers forberedelsestid til besvarelse af opgaven. • 24 minutters eksiminationstid 1. Mundtligfremlæggelse af produktet + spørgsmål fra censor og mig (8 Min) 2. Bilag udleveres og resten af prøven ... -
"Eksamen er offentlig"
ForumindlægMan må gerne overvære en eksamen (undtagen voteringen). Men hvad med i et fag som religion eller oldtidskundskab, hvor nogle af teksterne er det samme? Så kan man risikere at en af dem, der overværer eksamen, trækker den samme tekst. Hvordan forhindrer man dette? -
Eksamen (B niv), og synopsis
ForumindlægJeg afslutter min studentereksamen på tirsdag, med psykologi. Vi skal arbejde i grupper, men gå til eksamen individuelt. Vi har i gruppen snakket frem og tilbage, og er rigtig meget i tvivl om hvad det er vi egentlig skal. Vi ved vi skal skrive en synopsis, men hvad skal den indeholde, hvordan gr... -
Eksamen - Blot et spørgsmål
ForumindlægHej, Jeg skal til eksamen i næste uge, og har på baggrund af den mundtlige eksamen afleveret en skriftlig "synopsis" som jeg har 48 timer til. Jeg er dog blevet i tvivl om nogle ting angående min synopsis, så jeg ville høre om jeg gerne må tilføje til den mundtlige eksamen, at jeg ... -
HG1 Eksamen (IMOGEN)
ForumindlægJeg forstår simpelthen ikke noget af opgave i engelsk (Niveau E) Så hvis der er nogen som kunne hjælpe mig ville det være super ! Skal op i imorn , så har lidt travlt. Det drejer sig om der hvor man skal præsentere flere slag legetøj fre BR-legetøjs program ? Øhhh . Hvilket program ? Er det mi... -
eksame: almen studieforberedelse AT
ForumindlægHejsa allesammen ! Jeg fik her for nylig af vide, at jeg alligevel skulle op til eksamen i AT (almen studieforberedelse), men har desværre ikke alle mine papire dertil. Derfor; Har alle skoler sammen AT-fag ? (er første g'er) Jeg var en del syg den ene periode og det er ret problematisk, fo... -
hvad må man medbringe til den skriftlige eksamen?
Forumindlæghvad må man medbringe til den skriftlige eksamen? -
Engelsk eksamen - HF
ForumindlægSkal til engelsk eksamen i næste uge. Er der nogle der kan sige hvordan den foregår? Vi har 24 timers foreberedelse, så vi trækker en tekst dagen forinden. Men trækker man ikke også en tekst til selve eksamen som man også skal gennemgå og analysere? og hvilken tekst skal man perspektivere til det...
