Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 12441 til 12460 af 154034
-
Hjælp til eksamensopgave
ForumindlægHejsa :) Jeg skal op i skriftlig mat A i morgen, og sidder og øver mig på nogle eksamensopgaver. Jeg er så gået i stå i opgave c, som lyder således: Bestem længden af linjestykket PQ. Er der nogle, som kan hjælpe mig? Opgaven er vedhæftet som billede :) -
HASTER- gode råd søges
ForumindlægHej sp Skal op til kemi A skriftlig stx imorgen og søger i den forbindelse råd og fif til hvordan man klarer sig bedst muligt. Jeg har selvfølgelig ordnet mine papir, læst op og forberedt mig ved at løse gamle eksamensæt- MEN er der andet godt?:) -
HJÆLP - bestået årskarakter, dumpet eksamen
ForumindlægHej alle Jeg skal til at søge på en udannelse der kræver dansk A bestået, jeg har fået 7 i mundtlig og skriflig til årskarakter, men dumpet (har fået 00) til skriftlig eksamen. Kan jeg stadigvæk komme ind på uddannelsen? -
Fysikeksamen i 2005
ForumindlægHej.Jeg går i 3.g og har fysik på A - niveau. Er der nogen af jer, som har været til skriftlig eksamen i fysik i 2005, så ville jeg være over lykkelig, hvis en af jer ville gøre deres opgave tilgængelig har på studieportalen.På forhånd mange tusind tak. -
fysikeksamen 2005
ForumindlægHej.Jeg går i 3.g og har fysik på A niveau. Jeg ville rigtig gerne se en besvarelse af eksamensopgaverne i fysik 2005. Er der ikke en, som har været oppe til skriftlig eksamen i fysik i 2005, der er så søde, at gøre deres opgave tilgængelig her på studieportalen.På forhånd tak. -
00 eller 02 ???
ForumindlægHej. Er det rigtigt at man skal have besvaret halvdelen af opgaverne til matematik A skriftlig eksamen rigtigt for at bestå (få 02)?? (altså at have svaret rigtigt på 12 ud af de 24 spg.) Mvh. -
karakter
Forumindlæghej jeg fik 02 i mundtlig og 4 i skriftlig til eksamen på dansk a niveau men har kun fået 00 / 00 i års karakter har jeg bestået eller vægter eksamenskaraktererne højere? :S -
Samfundsfag skritflig 2012 - emne?
ForumindlægHejse derude Som mange andre skal jeg op i samfundsfag skriftlig A -niveau på STX, og sidder og overvejer hvilke emner de kunne have fundet på at bruge?? Hvad tror i derude? Arabisk forår, valget, eurokrise? :) -
Reduktion og oxidation
ForumindlægHej, hvordan laver man opgave 4 i a) ? (se link) http://uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120525%201stx121%20KEM%20A.ashx -
Hjælp til kemi eksamen.
ForumindlægHej jeg skal til skriftlig kemi (A) jeg ville høre om der var nogen der havde nogle opgaver jeg kunne løse. Ydermere kunne jeg godt tænke mig hjælp til isomeri? da vores lærer har været rimelig dårlig til at gennemgå det. -
Eksamenstekster
ForumindlægEr der ikke nogen 3.g'er, der har været til eksamen i skriftlig dansk og engelsk på A-niveau i gymnasiet matematisk linje, som vil være sød at læse de to tekster, jeg har skrevet og give mig en karakter for dem. Jeg vil være meget taknemmelig! -
Spanske film
ForumindlægHej allesammen! Kender I nogle gode spanske film, som også har spanske og/eller engelske undertekster? Jeg har selv spansk på a-niveau på gym, og jeg skal nu gå i 3.g. Jeg vil meget gerne blive bedre til spansk, især det at snakke det, da jeg er god til det skriftlige. -
Hvad kræver det for at få høje karakterer (10 eller 12) i gymnasiet?
ForumindlægIsær indenfor Matematik, Fysik og Kemi (Matematik og Fysik på A-niveau, Kemi på B). Jeg taler både om skriftlige og mundtlige karakterer. Jeg går nuværende i 1g, 2. semester. -
00 i eksamen, men 10 i årskarakter
ForumindlægJeg fået karakteren 00 i skriftlig dansk (A niveau, HHX). Jeg er naturligvis meget utildfreds, og jeg vil derfor høre, om der er nogen, der vil prøve at læse den igennem. Der er tale om analyse af kronik. Håber virkelig, at der er nogen der vil hjælpe. -
Jeg har fået 00 i min dansk eksamen: HJÆLP
ForumindlægJeg fået karakteren 00 i skriftlig dansk (A niveau, HHX). Jeg er naturligvis meget utildfreds og jeg vil derfor høre, om der er nogen, der vil prøve at læse den igennem? På forhånd tak. -
beregning af karaktergennemsnit?
ForumindlægHey Der var på et tidspunkt et link til hvordan man kan regne sit karaktergennemsnit ud. Nogle der stadig ligger inde med det? Og Nogen der ved om årskaraktererne for matematik mdt og skrift. tæller i mit endelige gennemsnit selvom jeg har matematik på a - niveau? -
Karakterberegning
ForumindlægJeg vil lige have en afklaring på omkring skriftlig eksamen: jeg skal op i Dansk samfundsfag og engelsk A vætges de spm 2 eller 1? Jeg skal muligvis kun op i skrftlig og ikke mundtligt i de tre fag. Hvor meget vægtes de. -
Formelsamling i Fysik
ForumindlægEr der nogen, som ligger inden med en formelsamling til Fysik A stx og som kan give mig titel og forlag? Min fysiklærer har aldrig udleveret en, men jeg vil ret gerne være i besiddelse af en til den skriftlige eksamen om en uge. -
Fysik
ForumindlægHej folkens Jeg vil spørge om der er nogen, der har en facit til Fysik A skriftlig eksamen fra 16. august 2012, jeg er i gang med at regne alle de gamle eksamens sæt, men kan ikke finde facit til august 2012? På forhånd tak -
Bioteknologi
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har brug for en hjælpende hånd. Jeg har bioteknologi på A. Jeg søger derfor en lærer/hjælper, der kan hjælpe mig med skriftlig bioteknologi. Skriv gerne til min indbakke.
