Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 12481 til 12500 af 23765
-
Galvanisering/forzinkning
ForumindlægSidder og laver min fremlæggelse til fysik/kemi, og jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg mangler reaktionsligningen til Galvanisering. Nogle der kender til den? -
privatlærer/ekstra undervisning i mat. fys. og kemi B
ForumindlægHej! Jeg søger hjølp til mat. fysik og kemi på B. Især til eksamensforberedelse. Er der nogle her der kan hjælpe mig? Please :) -
Hvor stor en en del af Danmarks el-energi kommer fra biogasanlæg?
ForumindlægEn rar sjæl som kan hjælpe med noget fysik? spørgsmålet lyder: Hvor stor en del af Danmarks el-energi kommer fra biogasanlæg? -
Apparat og magnetisme
ForumindlægHej ..Vi skal i fysik have et projekt. Vi skal selv vælge et apparat at have om der er afhængig af magentisme. Jeg er lidt blank, nogle ideer ? -
hjælp med omregning
Forumindlægjeg sidder med noget fysik der ikke vil gå op .. er der nogen der ved hvor meget 1551,8kPa/ml er i Pa/m^3???? håber i kan hjælpe mig -
Eksamensbesvarelse
ForumindlægHej.Er der ikke nogen af jer, som har været til skriftlig eksamen i fysik i 2005, som vil være søde at lægge deres besvarelse ind på siden. -
HVORDAN KAN MAN VÆRE FORSKER I DTU
ForumindlægJA, HVORDAN KAN MAN VÆRE FORSKER JEG VILLE MÅSKE VÆRE FORSKER MEN HAR IKKE SÅ GODE KARAKTER MEN INDTERSER FOR FYSIK ALTSÅ NATURVIDENSKAB -
Kilder til højtalere
ForumindlægHej alle Er der nogen som kan hjælpe med kilder til en SRP opgave omkring højtalere (fysik og matematik på A niveau) mvh Thomas -
Elektriske kredsløb
ForumindlægHej! Er i gang med en længere fysik-aflevering, men har problemer med ´disse spørgsmål: Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe en bror i nød<3 -
Emnevalg
ForumindlægHej, Er der nogen der har nogle gode emner til AT. Fagene er: - Fysik, matematik, biologi/bioteknologi, kemi og idræt. Emnet skal have mindst to af fagene med i. -
Et resultat som jeg ikke lige forstår
ForumindlægHej allesammenJeg er i gang med at lave noget fysik og er kommet frem til resultatet:4,5663E10Hvad betyder det? -
Skr. Fysikeksamen 2005
ForumindlægNogen der kender en side hvor der findes en gennemgang af opgaverne fra skriftlig fysik eksamen 2005(maj-juni)? -
En go idé?
ForumindlægNogen som har en idé til et emne, til AT under emnet Rejser, hvor man kan inddrage fysik og Dansk? -
Råd til eksamen..
ForumindlægHej. Jeg skal til omeksamen i fysik B. Jeg har brug for god råd til hvordan man bedst forbereder sig til eksamen. På forhånd tak.. -
eksamen
ForumindlægHej :) Er der nogen der ved hvordan jeg bedst forbereder mig til mundtlig fysik eksamen? Alle idéer er gode ideer. -
Fysikeksamen+kemieksamen - spørgsmål
ForumindlægJeg har både kemi og fysik på A-niveau. Der er dog flere på både mig kemihold og fysikhold, der kun har det ene af de to fag på A-niveau. De skal op i tre skriftlige eksaminer, og det bliver så dansk, matematik og kemi eller fysik. De er således sikre på at komme op i fysik eller kemi skriftlig... -
notater
Forumindlæghej. jeg skal snart op til fysik kemi prøven i 9.klasse. er der nogle der har gode notater som de kan sende til mig på [email protected]... Takker på forhånd. -
Eksamen radioaktivt
ForumindlægHej Vi er i gang med vores Fysik B eksame, er der nogle, som har en idé til en opstilling af et forsøg, som har radioaktivt som tema ? mvh. Random Dude -
''censor''
ForumindlægHejsa Nogen der kender Mikkel Rønne fra Brøndby Gymnasium ? Han er min censor til fysik :) . -
AT eksamen 2009 - Hjælp
ForumindlægHej. Er der nogen herinde, som har valgt (ligesom mig) at skrive om "Jules Verne - Rejsen til månen" i AT12 med fagene dansk og fysik?
