Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 12501 til 12520 af 57177
-
Nogen der kan hjælpe med den her? sinusfunktioner
Forumindlæghttp://mimimi.dk/eksamenSkriftlig/stx_A/2014/141205%20stx143-MAT-A-05122014.pdf opgave 12 tak på forhånd -
dsolve
ForumindlægHej, til en opgave som denne må man så gerne benytte desolve til en skriftlig matematik eksamen på stx? -
Engelsk stil !
ForumindlægHvis bare en eller anden vil sende en stil til mig på engelsk, til engelsk b. på stx, ville det være super ! :) -
Biotek opgavesæt
ForumindlægHej er der nogen herinde som sidder inde med biotek A stx august 2015sættet? :) -
Matematik B eksamenssæt 2015
ForumindlægHej Studieportalen. Er der nogen som ligger inde med eksamenssættet fra 2015 i matematik B STX? -
Terminsprøver
ForumindlægHej alle jeg ville spørger om nogle har været op til terminsprøverne i år STX matematik a? -
Omsætningstabel studentereksamen mat A
ForumindlægEr der nogen der kender omsætningstabellen til mat A (stx) eksamen fra sidste år? -
Help me.
ForumindlægHej, er der nogen af jer folkens der har opgavesættet på engelsk fra STX sidste år? Det kunne være så fedt hvis i havde :-) -
Resumé i engelsk ikke-litterært essay?
ForumindlægHej alle... Skal man lave et Resumé i engelsk ikke-litterært essay på stx a niveau?? -
Fysik pensum - magnetisme?
ForumindlægHej alle. Ved i om magnetisme er en del af pensum til skriftlig fysik A (stx)? -
Anbefal et gymnasium !
ForumindlægHej. Er der nogen der kan anbefale et gymnasium STX, og hvorfor i lige vil anbefale den? Det skal være her i København eller tæt på, PÅ forhånd tak.- (; -
Matematik A HF
ForumindlægHej. Den skriftlige eksamen på matematik A HF er den det samme som den skriftlige eksamen på STX? -
Mat A - typeopgaver?
ForumindlægEr der en som ligger inde med en oversigt over typeopgaver i matematik A skriftlig stx MED hjælpemidler? -
Matematik hjælp, og gerne meget hurtig.
ForumindlægEr der nogen der har besvarelserne på: STX b-niveau, fra december 2007 ? - og måske ville sende dem til mig ? -
Matematik hjælp nu !!:/
ForumindlægEr der nogen der har besvarelserne på: STX b-niveau, fra december 2007 ? - og måske ville sende dem til mig ? -
Hvor mange eksamener?
ForumindlægHej SP Hvis man har 5 A-niveau fag på STX, skal man så op i 9 eller 10 eksamener i det hele? -
Skifte?
ForumindlægEr der nogen af jer, der ved om man efter 1.g på STX kan skifte til 2.g på HHX?? -
Terminsprøver
ForumindlægHer i 3.g på stx, når vi skal til terminsprøver, er det så de opgaver der var året før vi får? eller hvilke så? -
FACIT
ForumindlægHej er der nogen der har adgang "Matematik stx b december 2017 facit" tak på forhond -
Eksamenssæt
ForumindlægHej Er der nogen der ved, hvor jeg evt. kan finde de gamle eksamensæt i matematik og engelsk fra STX
