Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 12521 til 12540 af 57177
-
Terminsprøve
ForumindlægHej Er der nogle der har opgaverne til terminsprøven i engelsk, marts 2013 stx b niveau? -
Matematik b maj 2008
ForumindlægHej ;) Er der nogle, der har lavet skriftlig stx matematik eksamen fra 2008 eller måske har en helt konkret facitliste. Mange tak. -
Søger uløst opgave sæt
ForumindlægSøger eksamenssæt med alle opgaverne i matematik b stx - helst fra 2008 og frem :) -
Opgavesæt
ForumindlægHej, er der nogle der ved hvor man kan finde opgavesættet fra stx-eksamen i fransk A 2009? -
karakter
ForumindlægNogle herinde som ved hvornår STX-elever får karakter :)? -
Antal eksamener
Forumindlæghej :) Er der nogle der ved hvor mange eksamner man skal op til alt i alt på stx? og hvor mange mundtlige og skriflige det drejer sig om? -
Bevis for cosinus og sinusrelationer
ForumindlægHvis jeg nu laver beviset for cosinus og sinusrelationerne, er det så c- eller b-niveau på STX? :-) -
Samlet gymnasial uddannelse og som enkeltfag.
ForumindlægHvad er det?? Det er vis i STX, hvor man kan få nogle fag som enkelt fag .. -
skriftligt optagelsesprøve
ForumindlægEr der slet ikk nogen som har været op til skriftlig optagelsesprøve ?? altså til stx -
engelsk b 2010 dec
ForumindlægNogen der ved hvad eksamenssæt STX Engelsk B 2010 december er? -
Antal eksamener
ForumindlægHej Alle Sammen! Er der nogen af jer der ved hvor mange eksamener man skal op i ialt i en stx-udd.? Ud over AT og SRP. -
Engelsk eksamens "trækmuligheder"
ForumindlægHvilke typer tekster kan man trække til engelsk eksamen (STX - B-niveau).? -
Hvor mange point for at bestå?
ForumindlægHej I matematik b stx, skriftlig eksamen, hvor mange point skal man have bare for at bestå eller dumpe? -
HHX
ForumindlægHej Er der nogle der ved om HHX'er også bruger Lectio. eller om det kun er Stx elever. -
TYSK HJÆLP!!
ForumindlægSøger nogen som har forstand på tysk, som evt kunne hjælpe mig? Tysk b niveau stx -
ATTENTION PLEASE!!!!!
ForumindlægHvem har været op til Spansk A-niveau STX skriftlig i løbet af sidste uge. ?? -
eksame
ForumindlægHej har lige et spørgsmål Hvis nu man dumper til sin en af sine eksame, og man er allerede optaget på stx, hvad sker der så? -
Matematik A mundtlig eksamen
ForumindlægMå man lave et powerpoint til matematik a mundtlig eksamen stx? -
fysik b eksamen
ForumindlægTil den mundtlige fysikeksamen på STX skal man både omskrive formler eller bare forklar hvad de handler om? -
B-A niveau
Forumindlægkan man godt hæve matematik fra b til a på stx hvis ikke man har bestået i årskarakter på b-niveau
