Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 12521 til 12540 af 57177
  • Terminsprøve

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der har opgaverne til terminsprøven i engelsk, marts 2013 stx b niveau?
  • Matematik b maj 2008

    Forumindlæg
    Hej ;) Er der nogle, der har lavet skriftlig stx matematik eksamen fra 2008 eller måske har en helt konkret facitliste. Mange tak.
  • Søger uløst opgave sæt

    Forumindlæg
    Søger eksamenssæt med alle opgaverne i matematik b stx - helst fra 2008 og frem :)
  • Opgavesæt

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle der ved hvor man kan finde opgavesættet fra stx-eksamen i fransk A 2009?
  • karakter

    Forumindlæg
    Nogle herinde som ved hvornår STX-elever får karakter :)?
  • Antal eksamener

    Forumindlæg
    hej :) Er der nogle der ved hvor mange eksamner man skal op til alt i alt på stx? og hvor mange mundtlige og skriflige det drejer sig om?
  • Bevis for cosinus og sinusrelationer

    Forumindlæg
    Hvis jeg nu laver beviset for cosinus og sinusrelationerne, er det så c- eller b-niveau på STX? :-)
  • Samlet gymnasial uddannelse og som enkeltfag.

    Forumindlæg
    Hvad er det?? Det er vis i STX, hvor man kan få nogle fag som enkelt fag ..
  • skriftligt optagelsesprøve

    Forumindlæg
    Er der slet ikk nogen som har været op til skriftlig optagelsesprøve ?? altså til stx
  • engelsk b 2010 dec

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvad eksamenssæt STX Engelsk B 2010 december er?
  • Antal eksamener

    Forumindlæg
    Hej Alle Sammen! Er der nogen af jer der ved hvor mange eksamener man skal op i ialt i en stx-udd.? Ud over AT og SRP.
  • Engelsk eksamens "trækmuligheder"

    Forumindlæg
    Hvilke typer tekster kan man trække til engelsk eksamen (STX - B-niveau).?
  • Hvor mange point for at bestå?

    Forumindlæg
    Hej I matematik b stx, skriftlig eksamen, hvor mange point skal man have bare for at bestå eller dumpe?
  • HHX

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der ved om HHX'er også bruger Lectio. eller om det kun er Stx elever.
  • TYSK HJÆLP!!

    Forumindlæg
    Søger nogen som har forstand på tysk, som evt kunne hjælpe mig? Tysk b niveau stx
  • ATTENTION PLEASE!!!!!

    Forumindlæg
    Hvem har været op til Spansk A-niveau STX skriftlig i løbet af sidste uge. ??
  • eksame

    Forumindlæg
    Hej har lige et spørgsmål Hvis nu man dumper til sin en af sine eksame, og man er allerede optaget på stx, hvad sker der så?
  • Matematik A mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Må man lave et powerpoint til matematik a mundtlig eksamen stx?
  • fysik b eksamen

    Forumindlæg
    Til den mundtlige fysikeksamen på STX skal man både omskrive formler eller bare forklar hvad de handler om?
  • B-A niveau

    Forumindlæg
    kan man godt hæve matematik fra b til a på stx hvis ikke man har bestået i årskarakter på b-niveau