Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 12661 til 12680 af 23877
-
Immigrationens bidrag til DK's økonomi i 1960'erne/1970'erne
ForumindlægJeg skal analysere hvad immigrationen har bidraget til danmarks økonomi i 1960’erne/1970’erne, sammenlignet med i dag. -
"Isaksen"
ForumindlægHej, skal lave en analyse og fortolkning af HC Branner's "Isaksen" Kan ikke gennemskue temaet, det kunne I måske hjælpe mig med? -
Sætningsanalyse
ForumindlægDrengen følte sig meget syg. Er det her en rigtig syntaktisk analyse(?); Drengen (x) følte (o) sig () meget (~) syg (~). -
HJÆÆÆÆLP!!!
ForumindlægNovelle analyse af "Sit eget system" af Helle Helle. Spørgsmål mht. sprog, kultur, tema og sybolik?? PLEASE HJÆLP! -
Polterabend- Jan Sonnegaard
ForumindlægEr i gang med en analyse af polterabend, men kan ikke rigtigt komme frem til budskabet i novellen! Håber virkelig i kan hjælpe mig. -
Dansk
ForumindlægHej. Er der nogle af jer der kender digtet "Regvejrsdag i november", hvis ja hvad handler den så helt om, og hvordan er digtet opbygget. Men er der nogle af jer der har en analyse om den? -
Novelle
ForumindlægJeg er er igang med at analysere novellen 'det bliver regnvejr' og er nået til genre: Hvad skal jeg skrive? er det, det samme som tema? -
Nogen der kan hjælpe?:I
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen hvor jeg skal analyser et billede, men udover det skal jeg også præsenterer en kunstner og læse noget op, er det så vigtigt at min billedanalyse er meget grundig?(: -
Engelsk tider
ForumindlægHej jeg er stødt på et problem. Jeg skal analysere en tekst i engelsk, hvad gør det når teksten er skrevet i flere tider? -
Fisken af Charlotte Weitze ??
ForumindlægEr der ikke nogle der har lavet en analyse og fortolkning af charlotte weitzes novelle "fisken" som vil ligge den på studieportalen? Eller komme med nogle guldkorn? På forhånd TAK -
postmodernisme
Forumindlæghej alle sammen jeg har læst bogen plasttic af Mette Thomsen. og nu skal jeg skrive et analyserende oplæg om postmodernisme ud fra romanen? hvordan gør jeg det? mary -
Iliaden
ForumindlægJeg sidder og er ved at læse op til oldtdidskundskabs eksamen, og er meget i tvivl om hvordan jeg skal analysere sangene i iliaden. Håber der er nogle der kan hjælpe. Tak. -
Hjææælp "Nattevandrerinden" af B. S. Ingeman???
ForumindlægHJÆLP, jeg skal analysere nattevandrerinden af B. S. Ingemann! Er der noglen der kender noget til digtet? ALT kan bruges, også facts om Romantismen! TAK -
1994?
ForumindlægJeg er i gang med at analysere en tekst fra 1994. Så jeg tænkt på om der skete noget politisk/historisk omkring 1994? :) -
St St. Blicher..!! hjæælp
ForumindlægHej. jeg skal skrive om Analyse og fortolkning af St. St. Blicher: "Landsbydoktoren". ingen der har en stil som de har lavet om den?? PLzzzzzzz -
st st blicher HJÆLP
ForumindlægHej. jeg skal skrive om Analyse og fortolkning af St. St. Blicher: "Landsbydoktoren". ingen der har en stil som de har lavet om den?? PLzzzzzzz -
Erindring
ForumindlægHej jeg skal lave dansk analyse af en erindring og jeg må selv vælge hvilken en det skal være... Er der nogen, der har forslag til en god erindring?? -
"en dans på roser" kortfilm
ForumindlægHej! vi skal analysere og fortolke kortfilmen/Novellefilmen en dans på roser og vil høre om nogen af jer har noget liggende, der kan bruges? vh Yde -
Krige
ForumindlægHej. Er der nogen som kan hjælpe mig med at analysere en tekst, med socialpsykologiske vinkler? http://www.information.dk/126289 Tak -
klaus rifbjerg teknik
ForumindlægHej allesammen:D Skal analysere digtet, teknik af Klaus Rifbjerg, problemet er bare jeg ikke rigtig forstår det:s nogle som evt. kunne hjælpe mig....?
