Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 12721 til 12740 af 154034
  • Aftaleloven osv.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og læser om aftaleloven, men er ikke helt sikker på at jeg har forstået det hele. I siger bare til, hvis jeg har misforstået noget: 1) En accept er, når både tilbudsmodtager og giver er indforstået med tilbuddet. 2) Tilbudsmodtageren er derfor bundet til aftalen, lige så snart...
  • vejledende studentereksamenssæt

    Forumindlæg
    vejledende studentereksamenssæt i engelsk på b niveau Er der nogen ved Hvilket emner de har taget med. Der er kommet 2 eks.
  • jobansøgning

    Forumindlæg
    hi alle! hvor lang tid plejer der at gå højst før man får svar på sin jobansøgning (ikke uopfordret)? jeg sendte en jøbansøgning elektronisk i torsdags men har ik fået svar endnu, hvilket irriterer mig meget:(
  • Kubisme hjælp

    Forumindlæg
    Hey ! Jeg skal skrive da/hi opgave, og har valgt at skrive i dansk. Mit emne er kubisme, og indtil videre har jeg valgt at analysere et billed af Picasso, Les Demoiselles d'Avignon, men kunne også godt tænke mig at analysere noget tekst. Eventuelt et manifest, hvis det er muligt at finde såda...
  • Projektuge imorgen. Racisme.

    Forumindlæg
    Hej, jeg står og skal lave projektuge fra i morgen af. Mig og min partner har ikke rigtig fået lavet nogen plan om hvordan vi skal takle det. Hoved emne: Konflikt Under emne: Racisme Vores (elendige) probleformulering endtil videre: Hvorfor er folk så bange for det nye? Har miljøet nogen indfl...
  • Hjælp til hurtig gennemgang af stil

    Forumindlæg
    Hej :) Er der en venlig sjæl, som vil være så rar at kigge min stil igennem for fejl, som jeg efterfølgende selv kan rette? Vh.
  • Censor til skr. eksamener og AT

    Forumindlæg
    Får man to udefrakommende censorer til de skr. prøver? Hvad med AT-eksamen?
  • FULD PENSUM!

    Forumindlæg
    Hvornår ved man at man skal op til fuld pensum? Hvad indebærer det? Der skal da mange resurser til. Og har skolen råd til det?
  • Klageret....

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle der kender reglerne, når man skal klage officelt over en årskarakter? Jeg har været til møde med læreren og uddannelseschefen. Derefter har jeg besluttet mig til officelt, at indgive en klage til skolen. jeg ved, at jeg har 14 dage, men det ville være rart, at vide mere ang....
  • Dansk-termins

    Forumindlæg
    Hej Allesammen :) De som har været op til termins prøver - ku' i ikke være flinke og skrive emnerne ned ? - det ku' bare være mega fedt og + en stor hjælp .. på forhånd mange tak !!
  • Taxonomiske niveauer i kronik?

    Forumindlæg
    Hej med dig Skal en kronik opbygges vha. de tre taxonomiske niveauer(redegørelse, undersøgelse, diskussion)?
  • De 6 trosartikler i islam?

    Forumindlæg
    Er der nogen, der ved, hvad det er?
  • Terminsprøve...Haster!

    Forumindlæg
    Hej. Er nu kommet i tvivl om man må have sin computer med til Kemi skr.prv ( terminsprøve ). Ved godt der må bruges hjælpemidler, men er computer inkluderet med. Har nemlig alle mine notater og gamle aflveringer på den. Håber på hurtig respons. :-)
  • eksamen

    Forumindlæg
    Nogle der kan hjælp med opgave 3 (dolkhaler)+ 4 bakteriel ) For er helt blank
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej allesammen:) Jeg ville godt lige spørger jer derude om man godt må have notar med i eksamens prøve i danske, for skal i 9 næste år, derfor ville jeg godt lige høre om man måtte det.. Tak for dem der gider og svare :-)
  • Uni: formkrav til juridiske opgaver

    Forumindlæg
    Hvad skal der egentlig stå på siderne (ikke forside)? Navn, CPR-nr., eksamens nr., dato? EDIT: var måske ikke så specifik i min konkretisering. Kort sagt, hvad skal der stå i sidehovedet?
  • Årskarakter - klage

    Forumindlæg
    Hej Studieportalens brugere Jeg har netop modtaget mine årskarakterer og er yderst utilfreds med min mundtlige karakter i dansk. Jeg har gennem årene ligget og svinget mellem 7 og 10 - besynderligt nok er min årskarakter 02! Jeg finder vurderingen yderst uretfærdig og agter at klage. Er der nog...
  • Jura økonomi eksamens opgaver

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen herinde, der sidder med gamle jura og økonomi eksamens opgaver(Administrationsøkonom).
  • Er historieopgave og eksamensprojekt det samme - HF

    Forumindlæg
    Er historieopgave og eksamensprojekt det samme på hf? Nogle steder står der på 2-årigt hf, skal man aflevere en historieopgave, men jeg er blevet i tvivl om det er det samme som eksamensprojekt? I så fald, hvilket fag skal en historieopgave/eksamensprojekt skrives i? PÅ forhånd tusind tak.
  • ESSAY OVERSKRIFT - HJÆÆÆLP

    Forumindlæg
    Hejsa! Er lige blevet færdig med at skrive min første essay i dansk, den er om at træffe et valg. Jeg har været igang med at prøve at skrive en overskrift i næsten 40 min. nu... Nogen der har nogle gode ideer? Søger hurtigt hjælp, fordi den skal afleveres senest imorgen.