Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 12741 til 12760 af 19198
-
Bøjning af man
ForumindlægHvad bøjes "man" efter på tysk? Er det 3.person ental eller hvordan? f.eks. "Man sollst/soll auf der Strasse aufpassen". Er det så sollst eller soll? -
Oversættelse
ForumindlægHvordan siger man:" Jeg har brug for en god studentereksamen, og en kende meget til computere." på tysk? Og lige en sidste ting, er webdesigner, han, hun eller intetkøn?? -
hvordan siger man østtyskerne?
ForumindlægHvordan siger man 'østtyskerne' på tysk?? er det, die Ostdeutschen. eller die Ostdeutsche?? den står i øvrigt ikke i dativ i min stil :-) -
Der må der være en der kan hjælpe :(((.... ?
ForumindlægHjælp til rettelse af tysk stil... :( - Det kommer ikke til at tage lang tid, det er bare en kort stil :S... Håber der en der vil være så venlige og hjælpe.. God aften til alle ;) ... -
Hjælp !
ForumindlægEr der nogle der vil hjælpe med at rette en tysk opgave der nok indeholder en del fejl den er på 100 ord. Hvis ja sender jeg den til vedkommende her på studieportalen. På forhånd tak -
Rettelse
ForumindlægEr der nogen, som kan rette omkring 8 linjer? Det er til en mundtlig fremlæggelse, som skal foregå på tysk. Jeg sender teksten til indbakken, hvis der er nogen. På forhånd tak. -
AT - Rejsen
ForumindlægHej Jeg skal til årsprøve i AT med emnet Rejsen. Min fagkombination er dansk og tysk (med en samfundsfaglig vinkel). Er der nogen der har nogle gode forslå til emner??? Tak :) -
nitten femoghalvfems? HURTIG!!
Forumindlægnitten femoghalvfems - Skal stave det på tysk. Men jeg kan bare ikke huske hvordan? Jeg har ingen ark på det og google er til ingen hjælp :S -HURTIG ! På forhånd tak! -
analyse af Die drei Spinnerinnen
ForumindlægJeg skal analyser "die drei Spinnerinnen" i tysk og nogle der kan hjælpe? Bare de vigtigste pointer, moraler og temaer Mange tak på forhånd -
Eksamen, hjælp!
ForumindlægHej! Jeg står og skal vælge til tysk eksamen mit over emne er Sport, og den skal slf. indeholde noget om tyskland, nogle idéer?? :-) Tak på forhånd. -
eksamen imorgen
ForumindlægHey hvad handler de tyske soldater om?Det er ret vigtigt for jeg skal perspektivere til den imorgen til dansk eksamen.. :) -
Die Schlaufe
ForumindlægHejsa, Har trukket Die Schlaufe til tysk B, hvis der nogle der har noter eller kender teksten. Kunne jeg godt bruge noget hjælp :) -
Grammatikpapir?
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe mig med et link eller en fil, de kunne sende til mig, med det mest hyppigt brugte tysk grammatik? Det ville være en kæmpe hjælp! -
Lektiehjælp søges Frederiksberg
Forumindlæg2 X ugentlig til min søn der starter i 8. kl. Matematik, skr dansk og tysk kontakt mig gerne på 50523070 Tak, Gitte -
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP
ForumindlægPrøver en gang til. Nogle der har skrevet en opageve til Augustoprøret, under Tyskernes besættelse af Danmark. Og evt. har nogle gode kilder? -
Rettelse af tyskstil
ForumindlægHej :D Jeg vil høre om der er nogle der vil rette min tyskestil da jeg ikke er så god til tysk vil det være en kæmpe hjælp! Jeg sender den til jer hvis der er nogen der tilbyder sig! Det haster ! -
At få følelser for én ;-)
ForumindlægHvordan vil du på tysk sige, ''jeg har fået følelser for Lu igen''?? :-) -
Rettelse
ForumindlægHej er der nogen der vil rette mit korte tysk referat? Skriv hvis du gerne vil rette det igennem... Tak, på forhånd! -
Opgave
ForumindlægHej jeg har skrevet en tysk opgave på ca 250 ord. Det er om stunde null, og jeg tænkte om der var en der ville rette den? (: Knus Tanja -
Stjerne Symbolik
ForumindlægJeg sidder godt nok og skriver tysk stil, men jeg er i tvivl om en stjerne har nogen symbolsk betydning i forhold til den katolske tro.
