Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 12941 til 12960 af 65693
-
Eksamen evt alkohol
ForumindlægHej alle. jeg skal op i fysik/kemi 9. klasse afgansprøve her i morgen, og et af mine opgivelses emner er "Slægten Alkohol" Vi er 2 timer til prøve, hvor vi i 30-40 minutter skal opstille nogle forsøg, med tilhørende forklaringer, eller andre fysiske ting fx i form af tegning på tavlen ... -
Matb eksamen opgave 1.F.
ForumindlægHey. Jeg vil meget gerne have hjælp til den sidste opgave. Det er MatB jeg har på HTX som 2g. http://img508.imageshack.us/img508/3787/ffjz3.jpg Nogle herinde der evt. kan hjælpe Tak på forhånd :) -
mat B eksamen - sandsynlighedsregning ?
ForumindlægHvad vil være godt at komme ind på og hvordan kan man starte, hvis man trækker et spørgsmål med sandsynlighedsregning? er virkelig lost på det område, så håber nogen kan hjælpe. -
Teorier om klimaændringer - eksamen
ForumindlægHej. Har lige været oppe og trække "Teorier om klimaændringer" i Naturgeografi på B niveau og har nu 24 timer til at udarbejde en synopsis og gøre klar til fremlæggelse. Har sammen med spørgsmålet: "Hvilke forskellige teorier er der om årsager og konsekvenser af klimaændringer&quo... -
Den skriftlige eksamen - MAT A
ForumindlægEr det nødvendigt at memorere de fuldstændige løsningsmodeller til de nævnte differentialligninger, jeg tænker man kan jo bare bruge CAS, men kan man risikere at møde sådan en fætte til prøven uden hjælpemidler? -
Eksamen cellens biologi
ForumindlægHej jeg har svært ved at læse mig frem til dette spørgsmål, er der nogen der kan hjælpe? Hvad er fordelen ved komplekse celletyper i forhold til primitive celletyper? -
Hjælp historie eksamen: Den Kolde Krig
ForumindlægHej alle sammen, Sidder her og læser historie. Jeg har virkelig brug for hjælp, håber I vil hjælpe. i en tekst om forhandlingerne Potsdam, kommer de frem til følgende konklussioner. Tyskland erstatninger: 1. Erstatningskrav fra Sovjetunionen skal opfyldes ved overførsler fre den zone i Tyskland,... -
FYSIK EKSAMEN I MORGEN
ForumindlægHej med jer.. PLEASE HJÆLP.. Er der nogen af jer kloge hoveder, der kan svare mig på, hvad rødforskydning og fart er og, hvordan det dog kan hænge sammen med Hubbles lov? -
Hjælp til mundtlig eksamen i dansk!!
ForumindlægHej med jer. Jeg sidder og kigger pensum igennem, da jeg skal op i mundtlig dansk i morgen, og nu dukkede der nogle begreber op, som er fuldstændig smuttet ud af mit hovedet og ud af mine noter. Kan I hjælpe? Det drejer sig om: Sociolingvistik, sociolekt, dialekt, ungdomssprog, domænetab og newss... -
Spørgeskema til afsluttende eksamen
ForumindlægHej allesammen! Jeg er en studerene på 1 års HTX, og jeg er igang med mit afsluttende projekt på kom/it C. Jeg har on økologi, og har brug for lidt hjælp til besvarelse af et spørgeskema (: Håber virkeligt at der er nogen der lige vil bruge to minutter på at besvare dette (: http://obsurvey.com/S... -
Vurdering af min skriftlige eksamen
ForumindlægHej, Jeg har lige været op til hf engelsk b skriftlig og mega spændt. Jeg tænkte om der måske var nogen venlige sjæl der havde lyst til at læse den og give mig en kommentar? På forhånd tak! Vh. Jeneepan -
Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægEr der ikke nogle herinder, der vil læse min opgave fra dansk skriftlig eksamen igennem og komme med en bedømmelse? I kan se den i mit indlæg, der hedder: Dansk skriftlig eksamen 2013 - Rastløshedens tyranni -
Hjælpemidler - Dansk eksamen
ForumindlægMin lærer har ikke svaret på min mail endnu, så jeg spørger lige her: Må man til den skriftlige eksamen bruge Studienets kompendier, hvis man downloader dem på forhånd? Må man bruge ordnet.dk eller skal man bruge et ordbogsprogram man har downloadet før eksamen? -
Skriftlig eksamen 2009 - HTX
ForumindlægHej HTX'ere med kemi A. Hvordan gik det med jeres skriftlig eksamen i går? Og hvad synes I om sættet? Selv synes jeg, det var okay og jeg nåede næsten det hele. Hvis der er nogle der har skrevet på computer og vil lægge sit bud på svar op, kunne det være fedt. Jeg skrev dog selv i hånd, så ka... -
Eksamens opgave 2012
ForumindlægHej Jeg søger hjælp til opgave 5 d) fra nedenstående opgavesæt, da jeg skal have regnet opgaven ifht træning frem mod sommer eksamenerne. http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%2... -
Eksamen spørgsmål 2
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Videoer til forberedelse af eksamens spørgsmål
ForumindlægGør rede for egenskaberne ved eksponentiel vækst. Herunder regneforskrift og hvordan man finder de indgående konstanter. </o:p>Gør rede for formlerne til beregning af fordoblingskonstant/halveringskonstant. - Er der nogen der kender nogen videoer som jeg kan studere, og på den måde besvar... -
3-årig mat. eksamen i dag
ForumindlægHej allesammenSå var man til eksamen i dag og synes vi skal oprette en lille tråd om det.Jeg synes det var en af de sværere opgavesæt og var især irriteret over at første opgave var en tekstopgave og ikke en der fik en godt i gang.Men alt i alt tror jeg det gik fint selvom jeg var lidt presset me... -
Forberedelse til eksamen i naturgeografi
ForumindlægHej folkens. Jeg skal til eksamen i naturgeografi på mandag. Jeg har forberedt mig ved at læse hele pensummet, hvorefter jeg i morgen vil lave en lille seddel til hvert emne med en disposition, stikord, figur opgivelser, væsentlige problemstillinger osv jeg kan komme ind på, hvis jeg f.eks. komm... -
Lektie hjælpe/forberedelse til eksamen
ForumindlægHej.. Jeg vil hører om der er en som har tid og lyst til at hjælpe mig med mit spansk så jeg er klar til eksamen, for vil gerne være sikker på at kunne bestå. Så er der en omkring Horsens der vil hjælpe mig vil jeg blive rigtig glad. Jeg vil self. gerne give nogle penge som gengæld for hjælpen.
