Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 13121 til 13140 af 61667
-
2008 HTX Matematik A
ForumindlægVille egentlig blot høre om der var en flink sjæl herinde som har udregninger og facit til prøvesættet i matematik A HTX fra august 2008 ? :-) Er nemlig interresseret i at sammenligne mine egne udregnninger og facits da jeg fornylig fik 02 i den og fik desværre ikke nogen uddybende kommentar el... -
Forskellige fagudtryk i matematik.
ForumindlægHvad betyder følgende udsagn: Differens, sum, kvotient og produkt af. Differens: (matematik) resultat af subtraktion - altså det resterende efter subtraktion? Sum: resultatet af to el. flere tal der lægges sammen, fx 12 i 4 + 3 + 5 = 12? Kvotient: et tal man får efter en division, fx. 10 : 3 = 3,... -
Dumpet matematik b-niveau
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg ønsker at læse idræt på Aalborg universitet her til den 1. september 2013, men er bare i den uheldige situation at jeg dumpede matematik på b-niveau, hvilket er et adgangskrav. Jeg vil derfor hører jer om der eksisterer mulighed for at man kan selvom er dumpet b-niveau s... -
Privatlærer i matematik søges
ForumindlægHej jeg hedder Isabella og er 17 år gammel. Jeg går i 2.g og har matematik på B niveau. Jeg søger en privatlærer, som kan hjælpe mig til en bedre forståelse inden for faget. Det kommer til at være nogle timer om ugen, hvor det skal være lektie- og afleverings hjælp. Der vil selvfølgelig være en... -
Hjælpekort, stikkort til Matematik B
ForumindlægJeg har utroligt svært ved at huske fagbegraberne i matematik og meget svært ved at huske hvordan de hænger sammen med de forskellige formler. Jeg er gået igang med at lave mine egne stikkort og har købt mig en hjemmetavle jeg kan øve mig på. Mit spørgsmål er om der er nogle der allerede har hjem... -
Matematik aflevering om får-læmmeboksen
ForumindlægHej, jeg er igang med min matematik aflevering og er gået helt blank, så håber at der er nogen som vil hjælpe, med dette spørgsmål. En stald, som indvendigt måler 7,10 x 10 m, skal indrettes med bokse: -boksene opstilles i rækker, så sidevæggene støder op mod hinanden -boksenes udvendige mål er ... -
Matematik igen igen
ForumindlægHej igen. Jeg er så dårlig til matematik, så her er mit næste spørgsmål. Bjørn Einar Romøren sprang 135,0 m. Hans totalpoint var 143,5. Bjørn Einar Romøren: Længde i meter: 135 Point for længde: 87 Dommerne A,B,C,D,E: A: 19 B: 19,5 C:? D: 19 E: 18 Samlede pointsum: ? Totalpoint: 143,5 Hvor... -
Hjælp til Teknologi A Eksamen
ForumindlægHej allesammen Jeg skal op til en Teknologi A eksamen om 1 uge. Min lærer har været lidt dum til at forklare hvad jeg skal præcis. Vi har i en gruppe lavet et iværksætter projekt, med rapport og produkt. Og det er HTX jeg går på. Mit spørgsmål er: Hvad skal jeg præcis til Teknologi A eksamen? ... -
Kemi C eksamens hjælp :)
ForumindlægHar en lille eksamen i morgen og blandt eksamens bilag er de er spørgsmål jeg ikke forstår i forbindelse med d) Zn + H+ --> Zn2+ + H2 (ikke afstemt) Hvor meget Zn skal afvejes for at der kan laves 2 g H2(g)? Hvor stort et volumen 1 M HCl skal der mindst bruges? Tak på forhå... -
Eksamenslæsning, 48 timers eksamen
ForumindlægJeg sidder her og er ved at forberede mig til min 48 - timers eksamen på onsdag, men jeg kan godt se nu at jeg umuligt vil kunne nå at læse hele pensum igennem eftersom at pensum er på ca. 800 sider. Er det overhovedet nødvendigt at læse op til en 48-timers eksamen? Det skal lige siges at jeg g... -
Engelsk eksamen B niveau, hvad synes i?
ForumindlægHvad synes i om eksamen i Eng B? -
Matematik efter 3.g?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg blev student til sommer og er i gang med mit første ud af mange sabbatår ;) Dog ønsker jeg ikke at forsømme alt det, jeg har lært i min gymnasietid - især ikke matematik. Jeg trak det i sin tid op fra B- til A-niveau, og jeg har altid været interesseret i og god ti... -
Hvordan forbereder man sig bedst muligt til billedkunst eksamen?
Forumindlæghej jeg skal til billedekunst eksamen i næste uge. vil bare lige høre om der er nogen der har været oppe i billedkunst, hvordan skal man forberede sig bedst muligt self. skal hele pensumet læses igennem, men hvilken notater er vigtigst at skrive ned? det er vel også en god ide at analysere forske... -
HTX matematik a skriftlig
ForumindlægNogle andre som var oppe i matematik A htx 2015 i dag, som kan se om jeg har lavet fejl? -
Lektiehjælp i matematik, fysik og kemi tilbydes..!
ForumindlægLektiehjælp i matematik, fysik og kemi tilbydes..! Jeg er en pige på 21 år som udbyder lektiehjælp på gymnasialt niveau. Jeg har selv gået på studenterkurset på Århus Akademi, hvor jeg bl.a. havde højniveau i Tysk, Matematik og Fysik. Derudover er jeg ved at tage Kemi på A-niveau på VUC. Hvis d... -
HHX dansk eksamen 2008
ForumindlægHej. Er der nogen er jer, som har valgt at skrive stilen med de to ledere i henholdsvis Ekstra Bladet og Nordjyske Stiftstidende til den skriftlige dansk A HHX eksamen 2008 ? Mvh. Julie -
Samfundsfags eksamen skriftlig - hvad bliver emnet?
Forumindlæg..... ja, det kan ingen svare på. Jeg tænker selv, at dette års skriftlig eksamen kommer til at have noget om USA-Danmark forholde, eller noget med Trump. Hvad tænker du? -
sura 2 ?? haster eksam
Forumindlæghej er der nogen der kender til sura 2( bederetninger og guds barmhjertighed). har desværre ik koranen bogen, om i kan forklar hvad kort den sura handler om. for skal til eksamen imorgen -
HASTER eksamen i morgen !!! Sæbefremstilling???
ForumindlægHello dudes.. Skal til fysik eksamen i morgen, og kan simpelthen ikke finde nogle 'opskrifter' på en ganske alm. totalt simpel sæbefremstilling.. nogen der kan hjælpe??? På forhånd tak :-) -
Fysik eksamen! Hjælp (jeg er sproglig)
ForumindlægAndre end mig der ikke lige har trukket deres yndlings fag til eksamen?! jeg sidder og kæmper med bestik regning! Nogen der har nogen notater der er nemme at forstå omkring det emne?:)
