Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 13461 til 13480 af 163701
-
forslag til IT A og Afsætning B
ForumindlægNogen der har nogle erfaringer med hvad man kunne arbejde tværfagligt i disse to fag, som vil have det bedste udbytte ? :-) På forhånd tak -
Mat A HTX Prøve 09 HJÆLP!
Forumindlægnogle der har svarene på prøven fra 2009 ? -
1.g. A-niveau. 500 ord.
ForumindlægHejsa, jeg har et stil, som jeg meget gerne vil have kigget igennem hvis det kan lade sig gøre. Den er på sølle 500 ord. Bare skriv her eller i indbakken, så tager vi den over mailen :) Mange tak på forhånd.. -
Samf A. Giddens, Ziehe og Merton
ForumindlægHej. Er der nogle kloge hoveder som kan sige noget om disse punkter. Jeg er selv kørt lidt fast så mangler lige et skub videre. Giddens - Kulturel frisættelse Ziehe - Potensering Merton - Kriminalitet som kompensation Jeg skriver om London riots og anden og relevant teori modta... -
Var du til STX eksamen i tysk A 2009?
ForumindlægSå vil jeg blive meget glad hvis du vil sende mig din opgave, eller fortælle hvad emnet gik ud på. Jeg har ikke kunne finde opgaven nogen steder, og kunne godt bruge lidt inspiration. :) Håber nogen vil hjælpe. -
SRP i Matematik A og Idehistorie B
ForumindlægDa jeg skal til at skrive SRP i disse to fag, vil jeg gerne høre om der er nogen der har nogle gode emner, som man kan skrive om, har selv tænkt på Pi samt noget kryptering (enigma), men jeg ved ikke hvilken litteratur det er, som jeg skal have fat i. Er der nogen der har nogle gode tips eller ve... -
Stx matematik A, august 2008
ForumindlægHej :) Er der måske nogen det kan hjælpe mig med opg 7 og 17a i det eksamenssæt. Er gået lidt i stå :( -
Cult A/S Analyse del
Forumindlæghvordan skal jeg via de relevat nøgletal finde ud af hvordan den økonomiske udvikling har være i Aus de seneste 10 år? -
Ian Nash - A Promise to Settle
ForumindlægNogen der kender denne text, eller har en opgave liggende med den, som de vil dele? På forhånd tak Mark Gredsted -
DANSK A - "Se dagens lys"
ForumindlægHey Jeg har brug for lidt input til en dansk aflevering, så hvis der er nogen, som har læst bogen/set filmen der hedder Se dagens lys af Svend Åge Madsen, så giv lige besked :-) Arbejdsspørgsmålene til afleveringen er blandt andet: - Hvilke problemstillinger i samfundet og i menneskelivet ... -
Metoder i dansk A og naturgeografi B
ForumindlægHej. Jeg er i gang med synopsis til AT eksamen og er helt lost i alle de forskellige metoder og hvilke man ør bruge og hvilke man ikke bør. Så mit spørgsmål er om nogen kan hjælpe mig med metoderne i dansk og natur geografi. Jeg skal i dansk lave en hjemmesideanalyse med fokus på hvordan br... -
HTX kemi A eksamen 2008
Forumindlæghej, vi har lige lavet opgave sættet fra 2008, overvejede om der var nogle derude, som tilfældigvis stadig har det. da jeg gerne vil se om jeg har lavet det rigtigt :) -
DET HASTER ! - Geert Hoftstede . B / A -Niveau
ForumindlægHej folkens :) Er der en venlig sjæl der har en beskrivelse og gode noter om geert hoftstede teorier og begreber? Det er meget vigtigt ! håber så meget I kan hjælpe. -
SRP om TOMS Gruppen A/S
ForumindlægJeg skal vurdere hvordan sammnhængen mellem regskabsanalyse, Swot analyse og virksomhedens valg af vækststrategi må formodes at være for virksomhendern ???? nogle der kan hjælpe hvordan jeg kan komme igang med det ? -
Bilag ved afslutningsskema - VØ A
ForumindlægHej hvordan skal disse bilag håndteres ? 1. Råvarer er pr. 30.06.2010 optalt og vurderet til kr. 2.231 2. Varer under fremstilling er pr. 30.06.2010 optalt og vurderet til kr. 2.378 3. Færdigvarer er pr. 30.06.2010 optalt og vurderet til kr. 372 Hvilke konti skal de påskrives ? ... -
DANSK EKSAMEN A HJÆLP søde Mennesker !!!!!
ForumindlægJeg skal op i dansk på mandag, og jeg kan risikerer at trække nyheder, jeg ved næsten alt om det, men jeg ved ikke hvordan jeg skal gør det altså. Jeg har brug for en nyhedsanalyse som jeg kan gå efter og kommer ind på det hele ... -
Je vais bien? Fransk A
ForumindlægNogen der har skrevet sidste års franske skriftlige eksamen "Je vais bien" juni, 2010 Det ville være en stor hjælp. -
Kemi A - quinin - funktionelle grupper?
ForumindlægHej alle sammen, er der nogen der kan hjælpe mig med denne opgave: 1) Angiv de funktionelle grupper i quinin og hvilke to der er årsag til quinins base egenskaber. Tak på forhånd -
Kemi A - rette en lille opgave!
ForumindlægHej! Nogle herinde, som er sindssyge dygtige til kemi og vil rette min opgave, det faktisk mængdeberegner osv :) På forhådn tak! -
Soul Kitchen - Tysk fortsættersprog A
ForumindlægEr der nogen der har lavet eksamenssættet fra d. 19. maj 2011, der hedder Soul Kitchen, jeg er nemlig helt på bar bund?
